{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Glædesindlæg + øv bøv!xD {{forumTopicSubject}}

Jeg var til stævne i går, mit sidste på min part. Og på opvarmningsbanen var jeg så uheldig at Natash sprang mig ud af sadlen, og jeg landede på min arm. Og selvom det gjorde ondt, så red jeg mine klasser. LC og LB på Natash, hvor vi fik 4 fejl i hovedrunden i LC. De var min fejl. Men LB'en, som er 80 for hende, klarede hun fejlfrit!! Og i den rimelige tid på 40 sekunder ca. i omspringningen!
Jeg var så overvældet, at jeg begyndte at stortude, for jeg troede vi rev ned på 10'ern. Men min lille englepony, hun reddede min røv! Jeg tudbrølede i et par minutter, for det er min første fejlfrie LB, og så på min lille hvide satan! For pokker da, det var ikke meningen at jeg ville tude, men jeg var bare så overvældet! En rigtig lækker følelse!

Men men men.. Eftersom Hash sprang mig ud af sadlen og jeg fik ondt, gjorde det jo ikke ligefrem skaden bedre af at jeg red mine klasser færdige. Så det har nu betydet, at jeg har været på skadestuen, og fået konstateret ansamlinger i højre albue, så jeg skal gå med slynge og armen skal have 3-5 dages ro, hvor den derefter skal 'trænes'. Så der er ingen springtræning til mig på onsdag, og ingen Natash denne uge :(.

Dog, taget i betragtning af de 9 år ca. jeg har redet, er jeg sluppet billigt! Hæhæ :P.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædesindlæg + øv bøv!xD
  • #1   9. sep 2012 Tak :D.

Ej, lidt skræmmende O:!
    Hæhæ, jeg stopper heller ikke bare lige med at ride ;). Red jo også videre selvom det gjorde ondt, og ikke kunne støtte på armen :3. Har altid været rytteren der bare kaster mig ud i det :D.

Kommentér på:
Glædesindlæg + øv bøv!xD

Annonce