23. dec 2004 Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
Dagbog for Moe 8D {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver lige nød til at fortælle jer hvor dejlig en undervisning jeg havde i dag
Jeg må ikke få pulsen op med mit øje så jeg fik besked på at jeg skulle sætte mig på en snor og træne med ham på den måde.
Magic har ikke trænet i en uges tid grundet min "sygdom", men neeej hvor var han god. Alle signalerne fungerede perfekt og det er dejligt at se sin hest løse opgaver helt fantastisk 8D Gud hvor var jeg stolt af ham.
Og timen var rigtig sjov, jeg grinte og grinte. Det var bare den mest perfekteste ridetime ever XD
Når. Så smed vi så torvet væk og arbejde med tønder fra volten af uden tov. Det gik også rigtig fint. Magic smuttede fra mig én gang, men well, vi er ikke så gode til det endnu.
Men han sprang tønder uden tov og på volte. Amen altså hvor var jeg pave stolt ! XD
OG OG OG! jeg har ikke snakket om andet end den sidepull dér jo vel? XD
JEG FIK TØJLERNE I DAG ! rauw hvor er de flotte. Sidepullen kan komme når som helt. Den kom ikke med tøjlerne da de ikke havde den på lager -.-' øv altså.
Glædesindlæg fra
-Moe
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
Arg god bedring til den :o/ det lyder godt nok ikke rart.
sep 2007
Følger: 64 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 1.448
Jeg beundrer virkelig jeres samarbejde
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
Satte du dig på en snor? jeg forstår det ikke xD
- men ellers, det lyder da rigtig dejligt! går det bedre med dig?
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
Men nej. Det går af helved til http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=357701
Dagbog for Moe 8D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside