{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.884 visninger | Oprettet:

Hvordan 'holder' I jeres træpille bokse? hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG,
Jeg har brug for lidt hjælp/et lille råd.
Min pony er VIRKELIG verdens største svin i sin boks! Hun skider/pisser ud over alt og spreder alt sin halm/hø over hele boksen.

Og nu til sagen:
Før i tiden stod vi på spåner, på den rideskole hvor jeg står opstaldet. Og der blev min boks altid 'sort' efter en måned eller to, til trods for at jeg fjernede tis, lort og halm/hø hver dag - hvor storset alle mine veninder sagsten kunne holde jeres bokse, selvom jeg brugte længere tid, på at muge end de gjorde. Også her efter sommerferien skulle vi så til at stå på træpiller i stedet for, da det jo er billigere i længden. Og nu har min pony efterhånden stået med sin træpille bund i en måneds tid og min ponys boks er allerede ''småvåd''/mørk, selvom at jeg muger godt ud i den hver dag, vender tis, fjerner alle lorte, fjerner alt hø/halm der ligger ud overalt og jævner derefter det hele. Gør præcis det samme som alle andre på rideskolen udover at jeg bruger meget længere tid på det, og alligevel er min boks ''vådere''/mørkere end alle andres.. What to do? Er der noget jeg gør galt? har I evt nogle råd?

Kan evt. ligge et album herind med et bar billeder, da jeg har nolge en veninde skulle havde en gang. På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan 'holder' I jeres træpille bokse? hjælp!!
Kommentér på:
Hvordan 'holder' I jeres træpille bokse? hjælp!!

Annonce