{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.016 visninger | Oprettet:

BID STOP VIRKER DET??? {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Jeg vil høre om der er nogle der Har erfaring med nogle af de bid stop produkter...

Min vallak får bidt sin man af, og er jeg ved at være lidt træt af... Jeg har klippet hans man helt ned da den var meget ujævn i håb om at den ville vokse flot ud igen... men det kan jeg jo godt se ikk kommer til at ske når hans fold kammerater blir ved med at bide i den... Så håber lidt på der er nogle der har et godt råd...

Mange hilsner fra mia... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BID STOP VIRKER DET???
  • #1   24. aug 2012 bruger bid stop fra Blue hors - og hvis hestene har nogenlunde samme smagssans som os - så holder de sig langt væk fra det!!! synes det holder ret længe i f.eks. halen -man kan ihvertfald "smage" det i flere dage efter brug når man børster halen!
    bruger det også på noget træ i boksene og det holder hestene sig fra.

• #2   24. aug 2012 har brugt det, men det skal jævnligt smøres på. min gamle pony gjorde det mindre men stadigvæk, han skar tænder på tremmer.

• #3   24. aug 2012 Jeg har købt noget af det. Og ja det virkede i en dag. Men min hest syntes åbenbart at kunne abstrahere fra den dårlige smag, for han kan stå og slikke på det i bøtten. smiley

Og jeg er lige ved at kaste op, hvis jeg på en eller anden mystisk måde for det på læberne.

Men ingen af de andre heste i stalden syntes om det. Bare ærgerligt, når det ikke virker på den hest, der er værst.

• #4   24. aug 2012 hjortaks olie kan du evt duppe i manen.. det får de andre heste til at stoppe med at bide. bruger det selv på dækkener om vinteren med STOR succes. det bedste er at det ikke afskrækker de andre heste som nogen mener, min har stadig alle sine venner tæt op af sig på folden når det er, de vælger bare at lade være med at bide i hende... + så er det billigt smiley

• #5   24. aug 2012 Jeg har det fra blue horse, og synes ikke der virker specielt godt smiley Kun det du kan smørre på træ.

• #6   24. aug 2012 Både ja og nej.
    Vi har prøvet bogstaveligt talt ALT hos os. Både hvad man kan købe færdigblandet og hvad man selv kan lave. Og INTET virkede! Så fandt vi noget der hedder stald-intakt (kan ikke huske mærket men det er en gul bøtte), og nu gnaver hun ikke længere. Det er jo som sådan godt nok. MEN hun er så begyndt at sluge luft i stedet. smiley
    Hun sætter fortænderne mod kanten og suger luft ind.
    Vi fik at vide af dyrlægen at eneste alternativ var (da vi HAR prøvet ALT mellem himmel og jord!) at prøve en krybbebidderrem på hende.

Jeg vil 1000 gange heller lade hende stå med dem åndssvage rem de timer hun er inde om natten -osse om vinteren, end jeg vil lade hende ødelægge tænder osv som hun ellers ville være godt på vej til.
    Man skal selvfølgelig først udelukke alle andre muligheder inden man tyer til sådanne midler, og det har vi virkelig osse gjort.

Så her er svaret nej, bid-stop osv virker ikke hos os. Hverken det til stalden eller til hestene. smiley

• #7   24. aug 2012 Vi har brugt det til Kurt, men den lille møgmide tror simpelthen der er slik x3 Han ELSKER det, og jo mere der smøres på, jo mere æder han x3

• #8   24. aug 2012 Synes ikke det der bidstop er specielt godt,. Det eneste rigtigt effektive jeg har set, er hjortetaksolie. Man kan evt. blande det op med vand. Men det kan godt klistre lidt, så man må jo prøve om det er noget man kan bruge...

• #10   24. aug 2012 hjortakt olie hos p lindberg... DET VIRKER...... http://www.p-lindberg.dk/Katalog/Husdyr.aspx?GroupID=96&ArticleID=36368

• #11   24. aug 2012 Christina
    Ikke her. Min åd det bare som var det sukker vi havde kommet på. smiley

• #12   24. aug 2012 Jeg brugte det i vinters på dækkenerne men synes ikke det virkede det store. Det smager/lugter afskyeligt!!

• #13   24. aug 2012 kristine J. det var da utroligt smiley tror det 1. gang jeg høre det om hjortaksolien he he men alt virker jo forskelligt fra hest til hest smiley jeg har dårlig erfaring med blue horse bid stop, det eneste der virker hos os er den hjortaks olie smiley

• #14   24. aug 2012 Ja jeg er osse ret træt af det! Det var ellers en nem og billig løsning, men nej nej, ikke her. smiley
    Men det virker til gengæld mod fluer hvis man blander det med vand og sprøjter det på hesten. smiley

• #15   27. aug 2012 he he så hjælper det da på noget
    smiley

Kommentér på:
BID STOP VIRKER DET???

Annonce