{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Tynd mave {{forumTopicSubject}}

Min pony Luna har nu stået med tynd mave i et stykke tid. Vi troede først det var pga. græsset, når vi gav stribegræs. Men nu har de ikke fået frisk græs siden, til gengæld får de godt med hø. Jeg har desuden prøvet med HUSK, og dette sammen med høet har hjulpet en smule. Men nogle gange når hun prutter, kommer der lidt afføring ud, og hendes afføring er generelt ikke særlig fast. En dag stod det nærmest ud i en stråle, men efter jeg er begyndt at give endnu mere hø, er den blevet mere fast. Nogle dage kokasse-agtig, andre dage lidt fastere. Når det har regnet, eller der har været meget dug på græsset, synes jeg afføringen render mere ned ad benene. Så tænker, om hun i disse tilfælde indtager for meget vand? Har lige fået svar var en gødningsprøve, og hun har ikke orm, ufordøjet strå eller sand i tarmene. Hun virker frisk, og går frisk afsted med ørerne fremme, men jeg kan høre en del rumlen, når jeg ligger øret til hendes mave. Hvis det var en smitsom virus, ville jeg tro, at de to andre heste også ville have fået det. Jeg ringer til dyrlægen i morgen, og hører hende ad. Men vil gerne høre, om der er nogle bud på, hvad det kunne være, herinde fra smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd mave
Kommentér på:
Tynd mave

Annonce