Hackamore fald af på stubmark {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle i dejlige mennesker.
Synes lige jeg ville dele denne lidt uhyggelige, men også dejlige historie med jer.
I dag, skulle min hest og jeg, en smut på stubmark, sammen med min opstalder.
Når Tulla, som opstalderhesten hedder, er med, går det MEGET stærkt, og i dag var ingen undtagelse, AFSTED det gik.
Da jeg lige ville korrigere min hest en smule i tøjlen, mærker jeg pludselig, at jeg ingen kontakt har til min Hackamore mere (Jeg troede min tøjle var knækket og kun sad fast i den ene side). Jeg skriger bare til min opstalder STOOOOOOOOP, og hendes hest, mirakuløst nok, stopper. (den plejer ellers at skulle have en del overtagelse på stubmark) K-jack og jeg kommer galloperende mod dem, mens jeg febrilsk prøver at trække i tøjlen, og jeg ved egentlig ikke hvorfor, for jeg var jo godt klar over, at der var noget galt. Min SKØNNE SKØNNE fantastiske hest, rider rundt om min opstalder, og stopper blødt og lækkert op.
Jeg skynder mig af, ser, at min HACKAMORE var gået op i næseremmen (jeg havde korrigeret den hjemmefra, og ikke fået spændt den rigtig igen), og SÅ skal jeg love for adrenalinen pumpede, så jeg måtte sætte mig ned, for ikke at dejse om. Da chokket havde lagt sig, fik jeg spændt den ordenligt, kom op på hesten igen, og vi fik os en fin galopper.
På hjemturen kunne vi grine af det, og jeg kom til at tænke på, hvor galt det kunne være gået, hvis ikke min hest bare var så fantastisk. Så takker min hest for at være så fantastisk, og min venindes hest for, at det lige netop var i dag, hun mente hun skulle stoppe på kommando på stubmarken.
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
dec 2007
Følger: 53 Følgere: 195 Heste: 13 Svar: 422
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
har prøvet noget ligne, jeg jorede bare alene, og pony rystede på hovedet, og så røg trænsen :S
nov 2008
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 282
Mich og fønne, man går en lille smule i panik ikke.
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
nov 2008
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 282
Hackamore fald af på stubmark