Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår sætter i jeres føl til salg?
  • #1   8. aug 2012 Jeg har ikke selv føl, eller noget, men ved at nogen sætter dem til salg når de er et par måneder, så folk kan købe dem og hente dem EFTER følle er vendt fra mor af :).

• #2   8. aug 2012 Vi købte vores da hun var fire måneder og hentede hende som seks måneders smiley

• #3   8. aug 2012 okay, min er 1 mdr men tænker bare at sætte til salg og så der sker noget når der er flere mdr til køber kan afhente...?

• #4   8. aug 2012 Ville sætte til salg når føllet er født så ny ejer kan være med fra starten..

• #5   8. aug 2012 jeg har lige købt et føl på 4 måneder,den får jeg først hjem til oktober

• #6   8. aug 2012 Det har vel også lidt med nuttethedsfaktoren at gøre...

• #7   8. aug 2012 mia, ja selvf. alle mennesker sys jo dyrebørn er dejlig!

• #9   8. aug 2012 hehe sådan en som min kan ikk sættes farve/aftegn på sa de slet ikk kan ses da hun er en meget mærkelig rød gul orange farve med hvide/rød man smiiler ved kun hun har 1 sok jeg ku se ved fødslen

• #11   8. aug 2012 jeg sætter til salg når føllet er nogle uger, den har rettet sig ud, man kender køn, farver, aftegn, benstilling og temp.

jeg regner dog ikke med at skulle sælge nogle af føllene fra i år.
    men synes godt du kan sætte dit føl til salg nu. smiley

• #12   8. aug 2012 jeg kan se at jeg bare er pylleret.. når jeg har føl får den lov til at gå sammen med hoppe moderen og drikke mælk til den er 6måneder gammel.. Det gør jeg nok fordi der er en masse næring i mælken.. efter de seks måneder hedder det fravænning og her ville jeg sætte tilsalg... måske er det forkert at føllet når at få sin første omgang smed før den styrer.. men jeg synes nogle gange at dyrbørn kan blive lige hurtige voksne og jeg kan godt lide den har nået at få en "tryghed" enden den ser verden

• #14   8. aug 2012 Tror heller ikke der er nogen der sælger inde de er 1/2 år, men derfor jan man jo godt sælge også bare først aflevere føllet når det er 1/2 år smiley

Jeg sætter mit tilslag så snart det er kommer til verden smiley

• #15   8. aug 2012 f.k.
    ja hun er palomino afstamning, men farven er ukendt, da hun endnu ikk har smidt føl pelsen... så om hun er rød eller ej..

dem der har set billeder siger hun er rød, men har nu haft 2 palomino avler og se hende "live" og enten skifter hun ellerr forbliver rød, men de vil ikk svare da de kan se den ikk er RØD RØD men meget underlig orange gul og kun lige rødlig i panden men hverken på ben eller lign der er hun palominno farvet og bestemt ikk rød, så kommer til at være pels skiftet der afgøre det.... og det er jo bestemt afgørende for prisen hva farve hun har?

• #16   8. aug 2012 Jeg er en af dem som har føl til salg.
    Jeg satte min til salg et par dage efter han var født så en ny ejer havde muligheden for at følge ham helt fra lille....men han forlader ikke os før han er min 6 måneder

• #17   8. aug 2012 nej nej selvf. forlader følle ikke matriklen før efter hun er 6 mdr og evt er, da det bliver mere i vinter perioden...

• #18   8. aug 2012 hehe nej er lykkelig for hun er en hoppe smiley hun er lige så feminin og smuk som sin mor smiley

• #19   8. aug 2012 var godt forbi og se den igår, da jeg sku se om det var en palomino smiley

• #20   8. aug 2012 only god can : hør lige, hvem har sagt at jeg ikke har dem i hænder ?? det er jo bare noget du antager.. hold op med det, tak.. og jeg hare ikke haft smed efter en måned, om jeg så virker til at være en dårlig ejer.. det er bare æveligt at jeg ikke anser mig selv som en dårlig ejer, og at der ikke har været en eneste af mine heste, føl, plag osv der har haft forkert benstilling.. der var lige chanel union der tog lidt ekstra tid med at komme op på bagbenene og stå.. men dyrlæge check og smed check viste at det ikke var hendes hove der var noget ivejen med men at det var senerne der lige skulle trække sig sammen, så hun kunne komme op og stå..
    ps mine heste igennem tides løb er altid blevet checket op i hoved og røv med alt smiley

det er bare min mening smiley og de fagfolk der har været ude til vacciner, tandchek, smed osv har altid kun haft roser til mig og hestene

• #21   8. aug 2012 jeg har annonceret mine siden de er 3 mdr og de har altid først været solgt mellem 4 mdr og fravænning..

• #23   8. aug 2012 Nå det er det bliver aktuelt for mig bliver det lidt efter de er født måske 2 måneder ca..

Sådan så der er god chance for føllet er solgt nå det er fravender og kan komme ud til et nyt hjem

• #24   8. aug 2012 Lige som man også titi køber hopper med føl ved siden men først få dem hjem nå følet er fravændet

• #25   8. aug 2012 nu ved jeg hun skal sælges og har vist det fra ifolingen

• #26   8. aug 2012 hvad ville i tænke hun ku ligge i af pris?

hendes far er kåret med 8 og moren skal til kåring 2 september hvor hun bliver føl bedømt, (enten blåt/rød pas, alt efter morens kåring) enten bliver hun rød eller non seonable (bedste palomino farve)
    hun bliver nok omkring de 150-155 med mindre blue pearl slå lidt igennem, så hun bliver lidt højere...

Kommentér på:
Hvornår sætter i jeres føl til salg?

Annonce