289 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Vores skov er ødelagt, så trist og gal Vores skov er ødelagt, så trist og gal

I dag skulle vi 4 ryttere i skoven; Heidi på Felicia, Pia på Lukas, Jeanne på Nadine og mig på Amigo..

Vi havde en kanon sjov tur, men jeg kommer nok aldrig i den skov igen, i hvert fald ikke til hest.. For vores skov er blevet ødelagt, to steder i skoven har de smidt fliser nogle meter hend over stien, og man kan ikke komme udenom. Men er nød til at passére dem, og nej, det kan hestenes ben da ikke holde til.. det er bare så trist! og det er sikkert med vilje, bare for at få os ryttere væk.. ja for jægerne hader os..

Men helt ærlig, hvem kan få sig selv til at gøre sådan noget?

er bare så trist over det, men ogs gal.!

Jeg vil undersøge hvem der ejer den grund, og er det kommunen så skriver jeg og spørger om det for det første er dem som har smidt alle disse fliser, og hvis det er om jeg så ikke godt må få en god grund.. er da ked af ikke længere at kunne tilbyde hesten en lang tur i skoven, uden risiko for halthed og andet skrammel :'/

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores skov er ødelagt, så trist og gal
  • #2   16. okt 2006 Hvor surt ;(
    Kan godt forstå du er ked og gal ;/
    Håber det bliver fjernet så i kan ride igen =)

• #3   16. okt 2006 » FoxySuua [grab a spoon...] «
    jeg ved det ikke endnu, men jeg sender en mail til kommunen i dag og spørger hvem der ejer skoven.

• #4   16. okt 2006 i den skov hvor jeg rider har de også kørt tagsten ud som sti selvom der var sti i forvejen det er rigtig irreterende for hestene kan næsten ikke gå i det..

• #5   16. okt 2006 Hmm... hvis det er privat skov er det jo okay, men selvfølgelig trist at man ikke kan ride der mere men der er sikkert en god grund så.

• #7   16. okt 2006 Hvis det er en statsskov ville du kunne se det ved indgangen til skoven da der skal hænge sådan nogle skitle hvorpå der står om du må ride der og alt sådan noget. En offentlig skov er hos os = med en statsskov. Alle andre ejes af private (enten storbønder eller "et slot") og i deres skove må man ikke ride med mindre man har et skovkort men de gør så heller ikke sådan noget ved deres skove da det tit er en indtægstkilde for dem, dem der mest ødelægger deres skov sådan er de små private bønder. Og der må man vel kun ride hvis man har fået lov af ejeren...
    Sådan er det sådan cirka hos os...

Kommentér på:
Vores skov er ødelagt, så trist og gal

Annonce