{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fald-teknik fra hest
  • #1   24. jul 2012 Det kunne jeg vidst godt have brugt igår. smiley

• #2   24. jul 2012 huskede det... men det var da jeg stod på jorden og blev sparket af Justin jeg huskede at rulle væk fra ham xD

• #3   24. jul 2012 det er totalt genialt sårn noget der! smiley

gik til judo da jeg var en del yngre, men der lærte vi ekstremt meget om balance og rullefald, som man kunne bruge i mange andre sammenhænge end judo. jeg har ALDRIG slået mig alvorligt, samt landet under hesten, eller en hest har trådt på mig ved fald. ganske simpelt fordi rullefaldet er blevet en refleks smiley ligemeget om det så går frygteligt hurtigt.

man skal egentlig bare lave mange af dem, og lave dem hurtigt, og til hver side. jeg kan sige jer at fra en rullefalds eksperts point of view, forstår jeg ikke alle disse som ikke har lært det- det er en vidunderlig opfindelse! smiley

• #4   24. jul 2012 Haha, det er så genialt smiley
    I Politikens ridebog har
    De et billede hvor de beskriver det næsten det samme, der skal man bare starte
    I frøstilling, så rulle rundt og så ende i frøstilling igen smiley mega genialt, jeg flækkede af grin smiley

• #5   24. jul 2012 Det burde vel egentligt være et krav til ryttermærkeundervisning at man lige fik øvet lidt rullefald. Det kan jo være forskellen mellem liv og død

Kommentér på:
Fald-teknik fra hest

Annonce