{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Hævet kirtler - virker noget mærkeligt. {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg´er.

Her den seneste stykke tid har min fire års vallaks kirtler begyndt at hæve. Ofte er det kun synligt i højre side, og til tider en lille smule i venstre. Og højre side er ofte meget hævet.

Men så har jeg forhørt mig lidt rundt omkring om man må ride og sådan, og hvad man kan gøre ved det.

Jeg har så hørt at man skal lade hesten stå også vil hævelsen fortage sig.
Men men men.... Min ponys kirtler hæver mere og mere hvis han ikke bliver trænet? For han havde nemlig fået et par dages fri for to uger siden på grund af det, men så valgte jeg at ride igen fordi han var så frisk, og kunne slet ikke forstå at vi ikke skulle ud og træne.
Og når jeg så begynder at træne igen bliver hævelserne mindre og mindre for hver dag der går. Og han går bare super fint og virker ikke til at være øm eller noget.

Men så har han haft fri de sidste to dage, og så kommer jeg ud idag for at ride og de kirtler er virkelig bare hævet. Og som skrevet så går han bare helt fint...

Men det undre mig godt nok hvorfor det lige er at de råd folk giver mig har den modsatte effekt? Og det der hjælper siger folk det helt modsatte...

Har i oplevet noget ligende? Og har i andre gode råd for at få det væk? For det er ikke super fedt at ride rundt med selv om det ikke har nogen påvirkning... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet kirtler - virker noget mærkeligt.
Kommentér på:
Hævet kirtler - virker noget mærkeligt.

Annonce