spørgsmål-strøelse-hævede kirtler. {{forumTopicSubject}}
Hej Hg..
Jeg står nu og skal flytte mine guldklumper til et sted tættere på hvor jeg bor, det er så selvpas. Så skal selv til at fodre, muge ud osv ! Men jeg har gigt i mine hænder, så det er tiltider utrolig hårdt at muge ud i halm..
Hvilke strøelse ville i anbefale til en handicap som mig ?
Cassiopeia har nu haft hævet kirtler siden hun kom ind fra sommerfold.. hun har ikke kværke og har fået pensilin for infektioner hvilket det heller ikke var Hun er ikke øm eller dårlig på nogen måde overhovedet.. min dyrlæge kan heller ikke komme på hvad det kunne være, men skifter dyrlæge nu her, og håber på at han/hun er lidt mere seriøs ! -.- !!
Men kan det evt være en allergisk reaktion ? Evt støv halm ? ved ikke.. nogen dage er de mere hævede end andre ?
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
jeg synes træpiller er bedre end for eks. spåner, fordi at spånerne nemt bliver rykket rundt i boksen (og mine heste får sår på haserne, fordi spånerne flytter sig i boksen, selvom der var mange)... træpiller bliver liggende...!
angående hævede kirtler: er det der bag ganascherne???
det har isabella også en gang imellem... og det er hvis der var været et eller andet i wrappen eller hun har spist noget ude på marken (som får dem til at hæve)... men god ide du får en anden dyrlæges mening om det..
maj 2007
Følger: 103 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 1.028
spørgsmål-strøelse-hævede kirtler.