{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.514 visninger | Oprettet:

HesteGalleri.dk
VIP
HesteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 159163 Emner: 80 Svar: 457

Velkommen til det nye HesteGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye HesteGalleri!

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
Skift billede med piletaster
Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
Mulighed for at redigere i forumindlæg.
Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
Youtube-videoer kan afspilles i forum
Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på HesteGalleri"
Nemmere at oprette indhold
Adgang til mere indhold</b>

Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder</b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Lige nu på HesteGalleri</b>
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

<b>Nemmere adgang til flere features og indhold</b>
Det er nu muligt at oprette fotoalbum, selvom du ikke har en hest oprettet.

Der er sammen med det nye design kommet en del features, som I brugere har efterspurgt. I forum er det nu muligt at redigere indlæg, man kan bruge smileys smiley smiley smiley smiley , og vi har tilføjet en "Jeg er enig"-knap. Det ligeledes muligt at se dine egne forumemner og svar på "Min konto", du kan flytte på billeder i fotoalbums - generelt er der mange små ændringer, som vi håber I bliver glade for.

<b>Vigtigt for dig som bruger!

Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber det indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen. Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )

Vi håber at du synes godt om det nye HesteGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.hestegalleri.dk/faq

God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen HesteGalleri

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye HesteGalleri!
  • #713   28. jul 2012 Syntes desværre stadig efter flere dages brug nu, at det nye HG OVERHOVEDET ikke lever op til de forventning man har fået med det der er lovet..

ALLE mine billeder ( både album og profil ) kan STADIG ikke vises, og for den sags skyld hellere ikke videoerne..

Hvornår kommer dette til at virke...???

• #714   28. jul 2012 NEJ NEJ NEJ... -.-' Hvordan kan det lade sig gøre? Profiler jeg før har kunne se billederne på, kan nu ikke vises? Nogle af dem kan ikke vises i stor format, men kan godt ses i normal størrelse, altså for basis brugere. Hvorimod andre profiler kan jeg slet ikke se over halvdelen af billederne i begge formater?

Jeg synes det er virkelig ulogisk hvis billederne ikke er blevet flyttet fra den gamle server, da jeg har kunne se dem før, både i normal og i stor format. Håber virkelig det snart bliver i orden.. smiley

• #716   29. jul 2012 Er så enig med dig Kimmi Nielsen, har det samme problem, dog kun 7 billeder på min profil, men de bliver ved med at sige nu er det lavet, nu bliver det lavet og bla bla bla, det er okay for mig hvis de har ferie men så skal de altså lade vær med t sige det er ordnet når det IKKE er...

• #717   29. jul 2012 Jeg kan heller ikke se alle billeder.
    Det varierer mellem at der er et rødt kryds hver gang jeg trykker på et billede, eller også viser den kun det første billede, og vil ikke åbne nogen af de andre.
    Og det er selv ved albums der er lavet efter det nye HG er lavet.

Og så er jeg MEGET enig med <b>- Pernille Krogsager Jensen -</b>. Det er super træls at der kommer et pop-op vindue, hver gang man har oprettet et indlæg. Den dækker for hele øverste menu, så man er nød til at trykke kryds hver gang for at komme videre.

• #719   29. jul 2012 Er også virkelig virkelig træt af at jeg kun kan se et par af billederne i hesteprofilerne, og næsten aldrig kan se bare et enkelt billede i et fotoalbum smiley

• #720   29. jul 2012 Når man går ind under "Medlemmer" i en gruppe, deles brugernavnet op i 1, 2 og 3 linier, istedet for bare at stå ud i ét (hvilket der ellers er plads til).
    Problemet er, at når brugernavnet deles i 3, hopper "Send besked", "Rettigheder" og "Udmeld" en tand ned, og dermed lander "Udmeld" i næste medlems kolonne.

Har taget et screenshot her:
    http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Brugernavneigrupper.png

• #721   29. jul 2012 Man kan ikke se billederne i mine hestes profiler smiley Vil i ikke lige få gjort noget ved det!
    Men jeg er også enige med de andre, synes det er meget rodet og ikke til at finde ud af.

Vh Marie

• #722   30. jul 2012 Jeg ville rigtig gerne, hvis det var muligt at linke inde i sin gruppebeskrivelse, altså så linket bliver vist som link, så folk ikke skal kopiere det først.
    På den måde kan man linke til relaterede grupper. Fx i 'Alternative behandlingsmetoder', kan jeg linke til 'Heste: Sygdomme og skader', 'Groundwork' og 'Foderdebatten'.

• #723   30. jul 2012 Michella: Det var godt - men hvis det skulle ske igen, så skriv til os via "kontakt", så ser vi nærmere på det smiley

Astrid og Maja: Hvis I kan komme med nogle konkrete eksempler, hvor det ikke virker, så kigger vi nærmere på det. smiley

Charlotte A: Har du husket, at sætte flueben ved "Vis Off topic-emner" på forsiden? Så burde det i hvert tilfælde virke smiley

Der er en del af Jer, der ikke kan se billeder i gallerier - er det billeder I selv har uploadet, som ikke bliver vist efter upload - eller er det billeder i fotoalbum/gallerier, som I falder over på siden, hvor det ikke virker? Skriv til os via "Kontakt", så kigger vi nærmere på det!
    I går aftes var der desværre et problem med at se billeder, men det problem skulle gerne være løst nu.

Lykke: Tak for bileldet og forslaget - vi tager det med videre.

Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley

• #724   30. jul 2012 Har lige et andet spørgsmål, hvis jeg f.eks stadig vil have abonnemen på dette forum men ikke ønsker en mail om der er kommet kommentar hvordan gør jeg så :)? Min mail ville den åbenbart ikke godkende herinde så bliver nødt til at bruge min mosters og hun bliver ved med at sige hun har fået en mail, og det er jo irriterende for hende :)??

• #725   30. jul 2012 synes simpelthen der er for mange problemer med det nye hg! den vil ikke vise andres hestes billeder eller fotoalbum eller annoncer, den vil ikke slette billeder i fotoalbums eller inde under hesten, for når man gør det går den bare tilbage til start siden og billedet er ikke slettet. virkelig irriterende! ? kan ikke se hvorfor det skulle ændre smiley

• #726   30. jul 2012 Tusind tak for svar Admin:-) Nu virker det:-)

• #727   30. jul 2012 faktis kan jeg slet ikke ændre noget inde under albums eller heste. det er ret irriterende når jeg lige har siddet og skrevet en del under zarif og så skriver den tekninsk fejl.

• #728   31. jul 2012 Jose og Zarif: Hvis du stadig ikke kan skrive kommentarer, så skriv til os via "Kontakt", så ser vi nærmere på problemet.

Charlotte: Det var godt smiley

Julie: Det kan man desværre ikke undgå - men hvis du skriver til os via "Kontakt", så hjælper vi dig med at skifte din e-mailadresse smiley

Michella: Tænker du på en mulighed for at redigere enten i selve annoncen - eller et link, der fører til "rediger"?

• #729   31. jul 2012 Hvor finder jeg "kontakt" :)?

• #730   31. jul 2012 Vil virkelig virkelig gerne have det lavet sådan at den besked om at man har svaret på et indlæg IKKE kommer - eller at man i det mindste har mulighed for at slå den fra. Den irriterer for den er lige der hvor jeg trykker når jeg skal klikke videre på sitet.

• #731   31. jul 2012 Kan man ikke få ordnet det sådan så man ikke får en dum mail hver dag, fordi der er ny hændelse i forum? Det er utrolig træls, og det gør at jeg fremover vil rette det til en mail som jeg aldrig bruger = ikke ser de dumme reklamer som det er mine øjne.!

• #732   31. jul 2012 Er enig med Maja, man må kunne lave en funktion så man kunne vælge mail FRA...

• #733   1. aug 2012 jeg har en ide til siden smiley
    kunne man gøre sådan som på det gamle hvor der var et lille billede ud for fx. hvis der er nogle der har skrevet under en hest smiley så kunnne man se hvilken video det var og fotoalbum og hest smiley fx jeg skriver meget i tegne album og hvis der er flere der hedder det samme og jeg har fået svar i nogle af dem kan jeg ikke se hvilket album det er smiley
    håber det kan forstås den måde det er skrevet på smiley

• #734   1. aug 2012 Michella: Tak for forklaringen - vi tager dine input med videre smiley

Julie: Til venstre i bunden af siden ( www.hestegalleri.dk/faq )

Pernille: Ved næste upload fjerner vi den gule bjælke fra forum, så den ikke kommer frem, når man besvarer et indlæg.

Maja A: Tak for dit input om mails - det tager vi med videre.

Jose: Tak for dine forslag, dem tager vi også med videre.

• #735   1. aug 2012 HesteGalleri/Rikke:
    Perfekt - tak! smiley

• #736   1. aug 2012 dejligt smiley

• #737   3. aug 2012 Hej HG (-:
    Jeg har et lille problem.. når jeg prøver at ligge videor ind, siger HG at videon er for stor, og den derfor ikke kan ligges ind... Rigtig træsls, nu når man lige har betalt for at være V.I.P og man så ikke kan ligge alle sin videoklip ind!
    Håber virkelig i kan hjælpe mig!
    Jeg har også en anden veninde som der har det samme problem..

• #738   3. aug 2012 Frida: På sigt vil det blive muligt at uploade større filer end det er i dag. Det du kan gøre nu, er f.eks at gemme videoen i en anden kvalitet eller format, så den kommer til at fylde mindre. Dette vil du kunne gøre i dit videoredigeringsprogram.

Så desværre kan vi ikke hjælpe dig yderligere.

• #740   3. aug 2012 Super.
    Kan vi ikke få logmenter op i toppen igen?
    Så træls at de er nederst, ser dem ikke længere.

• #741   3. aug 2012 Okay.. Tak (-:

• #742   4. aug 2012 Jeg har lige et forslag angående grupperne.

Når jeg har oprettet en ny gruppe, inviterer jeg rigtig mange ad gangen (er oppe på de ca. 4000 i løbet af godt en uge), for at få gruppen op at køre hurtigst muligt.
    Problemet er, at når jeg inviterer så mange, så husker jeg ikke altid alle jeg har inviteret før, og sender gerne invitationer til samme person flere gange.
    Det gør som sådan ikke så meget, hvis vedkommende bare har ignoreret min invitation (hvis han/hun ikke har ønsket at acceptere). Men hvis vedkommende har trykket "Afvis", så kan jeg pludselig invitere ham/hende igen, og så er det lidt et problem.

Så mit spørgsmål er, om det ikke er muligt at lave et felt der kan krydses af, med om vedkommende ønsker at modtage invitationer til denne gruppe en anden gang?

Jeg ved ikke om det er noget der kan realiseres, men det vil i hvert fald være meget praktisk både for den som modtager invitationen, men også for den som inviterer. Jeg ønsker bestemt ikke at være til gene for folk.

• #743   4. aug 2012 har stået i samme situation som Lykke.

En ting jeg er lidt irriteret over er den nye "pop-up" i har lavet når man fx har svaret i en debat... for den er lige der hvor man vil trykke på "nye hændelser" eller "tilbage til forsiden". det er ret irriterende, da man skal vente til at den er væk igen smiley

• #744   5. aug 2012 Endnu et spørgsmål;-)
    Hvordan kan man se mere end de tre sidste kommentarer hos andre brugere?

• #745   5. aug 2012 <b>Michella</b>
    Der er allerede en sådan funktion, selvom den er svær at finde.
    <b>Min konto >> Beskeder >> Filter</b>
    Der kan du afmelde gruppeinvitationer.

Her er et link direkte dertil:
    http://www.hestegalleri.dk/minkonto/filter

<b>HesteGalleri</b>
    Jeg tror det ville være en idé hvis den mulighed kom frem ved hver gruppeinvitation der bliver sendt ud (evt. sammen med det andet forslag jeg kom med), da det ikke just er det nemmeste at finde.

Dette er blot et eksempel på hvor træls det er for de folk der ikke kender til den funktion.

• #746   5. aug 2012 Og Michella, så vil jeg lige informere dig om, at det ikke hjælper noget at blokere en person for at sende gruppeinvitationer.
    Vedkommende kan stadig invitere dig. Han/hun kan bare ikke skrive til dig, dine heste eller i dine annoncer. Og vidst heller ikke i dine tråde - den er jeg dog ikke helt sikker på.

• #747   5. aug 2012 Det kan jeg godt forstå. Jeg synes også det er træls at være til gene.
    Men hvis man vil have en gruppe ordentligt op at køre, må man selv gøre noget for det, og medlemmer er desværre en nødvendighed.

Men jeg begynder at linke til filter i mine invitationer, samt gøre opmærksom på at folk bare skal ignorere, hvis det ikke har interesse. Så skulle de kun få den én gang.

• #748   5. aug 2012 jeg er nu meget glad for gruppeinvitationer smiley

• #749   6. aug 2012 det nye hestegalleri er meget langsåmt

• #750   7. aug 2012 Mit HG er stadig irriterende langsomt, og det er kun HG der er langsom. Andre sider jeg er på køre fint.
    Er stadig ikke glad for det ny Marked. Syntes ikke det er rimeligt at man skal starte forfra hver gang man vil ind i en anden kategori i Markedet. Er det muligt at man kan få den gamle funktion tilbage???

• #751   7. aug 2012 Er enig med de to andre det er blevet ret langsomt smiley

• #752   7. aug 2012 Hej Admin:-D
    jeg har et lille problem med billederne...
    jeg synes at der er mange billeder den slet ikke vil vise?
    og istedet sætter den bare den lille linje med billeder op i toppen af siden?
    er det noget der kan løses? Ved der er mange der skriver til dette indlæg men
    håber at dette blive løst da det er ret så irreterende

Mvh Maria Og Sprite smiley

• #753   7. aug 2012 Hej.
    Jeg har stadig det problem med under mine hændelser kan jeg ikke bladre? så jeg har altid så mange sider med hændelser at jeg aldrig kan se mine venners status opdateringer.... smiley

• #754   7. aug 2012 Hvornår forventes det at siden fungerer optimalt?! Der er godt nok meget bøvl med det stadigvæk!

• #755   8. aug 2012 V i arbejder løbende på at optimere hastighed og billedvisning.

Jose: Det kigger vi på!

Maria og Sprite: Hvordan ser billederne ud i dag? Hvis du stadig har problemet, så skriv til os på support@bazoom.dk og vedhæft et billede af, hvordan det ser ud hos dig. Så kigger vi nærmere på det.

• #756   12. aug 2012 Det er blevet meget bedere med billederne og nu gør den det slet ikke mere
    Tusinde tak for svaret og hjælpen:D

• #757   12. aug 2012 imellem negative opslag og mange spørgsmål, vil jeg give jer lidt ros smiley jeg synes det nye ser meget bedre ud og er faktisk blevet glad for at benytte det smiley var også selv sådan lidt træt af det den første dag, fordi det var mega langsomt.. det synes jeg ikke det er mere og opdateringer tager vel tid..

næste gang må i gerne lave en nemt tilgængelig hjælpe rubrik; da vi jo bliver letter forvirret over ændringere smiley

vil slutte af med at jeg synes det er et godt stykke arbejde i har lavet og hvor er det rart at siden ikke ligner noget fra slutningen af 90érne smiley

• #758   14. aug 2012 <b>Hestegalleri</b>
    endnu en ny ide:
    på nogen andre hestesider hvor jeg færdes findes der pointsystemer, og forskellige andre systemer som viser aktiviteten af brugeren. Det har den fordel at man får brugerne til at være mere aktive, og sitet vil blive benyttet mere og være mere aktivt (=flere brugere tilslutter sig sitet af denne grund).
    Derudover kan man så også se hvornår en bestemt bruger plejer at være online og så står der fx (mest online om eftermiddagen, forventes at være online om 30 minutter).
    Jeg synes at dette er rigtig smart - især at man så kan se om det er en aktiv bruger, som man kan forvente svarer ret hurtigt på ens besked, eller om man skal regne med at der går flere dage/uger inden man får svar... smiley

Kunne det være en ide?

• #759   14. aug 2012 Skriv til mig: Vi vil blive kede af at miste dig som bruger, men siden blvier ikke lavet om - og vi håber, at du alligevel blvier glad for det nye med tiden.

Maria: Det var så lidt smiley

Ninna J: Tak for rosen - den er vi glade for - og vi tager dit input om en hjælperubrik med videre. smiley

De sejeste fjordbasser: Det er nogle rigtig finde forslag du kommer med - dem tager vi også med videre. smiley

• #760   14. aug 2012 Jeg har lige endnu et ønske til grupperne.
    Det vil være enormt dejligt, hvis man kunne søge på gruppens hjælpeadmins, så det er nemmere for brugerne at få hjælp.
    Ligeledes er det også nemmere for admin at holde styr på sine hjælpeadmins, da nogen forlader gruppen.

Fx nu er alle URL adresserne ændret, så hvis jeg vil finde mine hjælpeadmins bare i mine 8 største grupper, skal jeg kigge følgende igennem:
    <i>- 3.263 medlemmer
    - 2.489 medlemmer
    - 2.107 medlemmer
    - 1.889 medlemmer
    - 1.428 medlemmer
    - 1.070 medlemmer
    - 1.050 medlemmer
    - 1.048 medlemmer</i>

Det er mange sider at bladre igennem. smiley

• #761   14. aug 2012 - Og så mangler reglementet stadig på gruppens forside.
    Jeg har en gruppe hvor reglerne skal ændres, men det hjælper desværre ikke noget, hvis medlemmerne ikke kan se dem.

• #762   14. aug 2012 Hej
    Jeg har problemer med at skrive pb.
    Jeg kan ikke se send-knappen

Selvom jeg scroller hele vejen ned så er det som om der mangler lige præcis at jeg kan sende, min besked ruller med ned, uden at jeg kommer længere ned i den.
    Når jeg trykker på "de der to pile" ude til venstre, på tastaturet, som gør at man hopper ned til næste felt, så hopper min "blå markering" ned under/ud af min skørm og jeg har således prøvet at trykke "på den knap jeg ikke kan se", men så siger den: -kommentar felt skal udfyldes

WHAT THE ???

HJÆLP smiley

Ellers fedt, jeg kan lide overskueligheden smiley

• #763   14. aug 2012 Jeg har samme problem som Pernille J

• #764   14. aug 2012 også mig

• #765   15. aug 2012 Lykke: Tak for forslaget - det tager vi med videre.

Pernille J: Vi er klar over, at det for nogle brugere er et problem at se beskedboksen - det bliver rettet hurtigst muligt smiley

• #766   16. aug 2012 Det lyder godt. smiley

Det meste af dagen idag, har jeg ikke kunnet se "Send" knappen, når jeg har inviteret til grupper.
    Den ser bare sådan her ud:
    http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Gruppeinvitation.png

• #767   16. aug 2012 Lykke: Tak fordi du melder det ind - det bliver rettet i morgen, da vi ikke kan nå det i dag smiley

• #768   16. aug 2012 Okay, mange tak smiley

• #769   17. aug 2012 Syntes det er SÅ træls kan stadig ikke se mine billeder, har skrevet til det der hjælp de svarede en gang men da jeg så svarede skrive de ikke videre og der sker ikke en dyt:( Skrev til dem for 2 uger siden???

• #770   17. aug 2012 Kan man ikke se flere end de sidste tre kommentarer når man går ind på andre brugeres profil?

• #771   23. aug 2012 Hej allesammen,

Vi har nu åbnet op for, at man kan nu se store billeder på alt ens eget indhold f.eks heste og fotoalbum, samt markedsannoncer selvom man ikke har VIP-abonnement. Så det håber vi I bliver glade for.

Derudover har vi lavet nogle smårettelser rundt omkring på siden - f.eks ser indstemningssiden lidt anderledes ud nu: http://www.hestegalleri.dk/galleri/afventeroptagelse

Og måske viI I også bemærke, at man nu lettere kan se, hvem der har oprettet det indhold man kommenterer på. F.eks kan man her i tråden se, at svar skrevet af os, har en lidt anden farve - da vi har oprettet indlægget.

Til sidst - men ikke mindst - har vi på forsiden fået implementeret en feedback-funktion på forsiden, hvor I kan dele alle jeres gode ideer og forslag til forbedringer af det nye design med os.

Så hvis I har noget på hjerte, så del det med os smiley

• #772   23. aug 2012 Fantastisk Rikke.
    Det ser bare rigtig godt ud.

Jeg tænkte på om du har fået min mail, som jeg sendte for en lille uge siden?

• #773   24. aug 2012 Er Feedback funktionen taget af igen? Den vises i hvert fald ikke længere på min forside.

• #774   27. aug 2012 Lykke: Ja, den er midlertidigt taget af, da den gav problemer med nogle af funktionerne på siden. Den kommer tilbage, når dette problem er løst.

Man man er som altid velkommen til at kontakte os på www.hestegalleri.dk/faq , hvis man har forslag smiley

• #775   29. aug 2012 Hejsa igen:D
    Har et lille forslag:
    Kunne godt tænke mig at man kunne se hvem der "er enige"
    Altså så man kunne se hvem der havde trykket på tommelop:D

• #776   29. aug 2012 Har skrevet en besked til jer på jeres side på hestegalleri. Ville bare lige høre om det er jer der ejer den, eller om der er nogle andre.. smiley

• #777   30. aug 2012 Maria og Sprite: Vi har forslaget på vores liste smiley

I won't give up on us: Mener du vores side på Facebook? Det ser ikke ud til at kunne findes derinde - men du kan få svaret her. Alle gallerierne som du kan se i toppen af siden er ejet af firmaet Bazoom. Det kan du også se her i bunden af siden ved "Om HesteGalleri".

• #778   30. aug 2012 Bliver det ikke muligt at man kan se mere end de tre sidste kommentarer man har givet andre og mere end de sidste tre kommentarer andre brugere har givet?

• #779   30. aug 2012 Ja, mener den side på facebook. Nåå, hmm-.. Så sender jeg lige en tilsvarende hertil ((-:

• #780   2. sep 2012 Er det muligt at gøre noget ved de reklamer der kører i toppen af siden? Jeg synes ikke det er helt i orden at en side, som vel primært er henvendt til unge hestepiger, udelukkende reklamerer for dating sider og sider om at få fjernet tatoveringer!

Og så lige... Er man kommet nærmere et tidspunkt for fuld funktion på siden?! Der er godt nok mange ting der stadig ikke fungerer!

• #781   5. sep 2012 Jeg kan ikke sende nyhedsbreve til mine gruppemedlemmer - Den sender mig bare på forsiden med en fejlrapport.

- Har forsøgt med flere forskellige grupper.

• #782   5. sep 2012 Lykke: Skriv til os i supporten - med en beskrivelse af, hvad der sker, og gerne et screenshot af tekst og fejlbeskeden, så sørger vi for at se på det smiley

Crazy Christina: De ting, du mener ikke fungerer, skal du endelig melde ind til os. Skriv til os på www.hestegalleri.dk/faq , beskriv fejlen (Som Lykke har gjort i indlægget herover) så sørger vi for at rette det.

Med hensyn til bannere, så har vi udover egne kampagner trafik fra netværk, så det er ikke altid man kan være sikker på, at det er hesterelaterede bannere, der vises. Så man kan desværre ikke undgå alle bannere. Hvis I oplever bannere, som er stødende, så er I velkomne til at kontakte os, og så ser vi på om banneret overholder reglerne.

• #783   5. sep 2012 Jeg synes stadig det er irriterende at gruppehændelser også bliver markeret med rødt under beskeder.
    Jeg vil nogle gange gerne "gemme" nye gruppeemner til senere, men nu, bliver det altid bare markeret som læst, fordi det er irriterende at have den røde boks med nye hændelser hele tiden - især hvis man har andre tråde, man følger.
    Derefter synes jeg det er for besværligt at gå ind i hver enkelt gruppe, for at se, om jeg lige missede noget interessant. Grupperne har derfor helt mistet funktionen for mig.

• #784   5. sep 2012 Noget af det, der har irriteret mig længe, er at når man opdaterer et fotoalbum, og med vilje sætter det nye billede først, så kan man ikke se det,, før man trykker på albummet.
    Det ville være skønt, hvis i kunne få thumbnailen til at ændre sig i takt med albummets første billede igen, for det gør den altså ikke mere, når man ændrer det ):

• #785   9. sep 2012 Er det en fejl, at forsiden giver muligheden for at oprette en ny bruger, selv når man er logget ind? Det har jeg oplevet flere gange.. Jeg har et screenshot af det:
    http://i1074.photobucket.com/albums/w415/sofieweywadt/05029150.jpg

• #786   9. sep 2012 Har ikke læst alle indlæg...
    Jeg er super ked af det nye design, og er efterhånden sjælden på HG mere, hvilket jeg synes er ærgerligt, for det er åbenbart det samme for flere af mine venner herinde...
    Jeg ved ikke hvad man kan gøre for at få sådan nogle som mig "på" igen udover
    -at få billeder og videoer til at køre ordentligt
    -at fjerne alle de sindsyge dating reklamer der halvdelen af tiden går ind over indholdet på det man sidder og kigger på
    -at gøre siden mere overskuelig igen, jeg synes det er noget rod, og jeg tror det afholder menge fra at bruge siden. Fx har jeg nærmest INGEN henvendeler på mine annoncer (og jeg har altså handlet en del herinde før), mine venner skriver stort set ingen statusbeskeder - der lå flere dagliogt før, nu er der faktisk kun 1 på min venneliste der skriver. Mine heste /gallerier får ingen kommentarer mere... Og ja, sådan kunne jeg blive ved.
    Synes det er rigtig ærgerligt.

/Henriette - savner de gamle TYDELIGE logmenter fra mine venner!

• #787   9. sep 2012 Jeg savner også at billeder og videoer kommer til at køre ordentligt. Jeg har to store konkurrencegrupper, som er sat på stand-by, fordi det er så ofte at man ikke kan se alle billederne i fotoalbummene.
    Dette er også grund til, at jeg stort set aldrig kigger ved folks heste længere.

• #788   9. sep 2012 En anden ting jeg har lagt mærke til er, at folk ofte poster to ens indlæg ad gangen (jeg ser det hver/hver anden dag).
    Det har aldrig været et problem før, så går ud fra at det er en fejl på det nye HG.

Det er både tråde, indlæg og to gange har jeg modtaget to ens privatbeskeder.

• #789   11. sep 2012 - Det er lige sket idag igen, og denne gang er det postet 3 gange. Jeg har taget et screenshot af det her:

profilbillede
  • #790   12. sep 2012 Hvormår bliver det lavet sådan at man kan få sin RIGTIGE landsdel oplyst?

for der står stadigt Nordjylland ved mig, men jeg bor i Midtjylland (i følge kortet) og jeg bor i Viborg kommune, bor i den gamle/tidligere Møldrup kommune

• #791   12. sep 2012 Lykke: Vi er ved at kigge på problemet med dobbeltposteringer smiley

Når I har problemer med at se alle billeder i et fortoalbum/profil er det så et midlertidigt problem? Eller er det altid det samme album, der er problemer med? Hvor tit sker det på en uge? I må meget gerne prøve at tælle efter.

Lene A: Vi har inddelt landet efter de nye regionsgrænser - og i følge disse grænser, så hører de nordlige dele af det gamle Viborg Amt under Region Nordjylland nu - så det er altså derfor du er blevet nordjyde smiley

• #792   12. sep 2012 Nye regionsgrænser?? hvornår er de fra?

For viste nemligt ikke at de var blevet lavet om siden omkring den gang hvor kommunerne blev sammenlagt

• #793   12. sep 2012 Så har jeg lige været inde på maps.google.dk for at se hvor grænsen mellem midt og nordjylland går, ifølge hvad de viser bor jeg i midtjylland
    og på mit gule sygesikrings kort står der region midt jylland (det er udstet d 05.11.2009)

• #794   12. sep 2012 Lene A: Ja, så må du jo bo i Midtjylland smiley Hvis du sender dit postnummer til os, og angivelse af sted, så prøver vi at se nærmere på det smiley

Mvh. Rikke/HesteGalleri

• #795   13. sep 2012 Nu blev der ikke fuldt op på emnet vedrørende det, at man nu kan poste billeder i forum, hvis man er VIP.
    Jeg tror flere af os brugere herinde, VIP som ikke, føler det tager en lille smule overhånd med funktionerne, som kun er for VIP. Sådan noget så basalt som at kunne poste billeder i et forum, bør ikke være en service man skal betale for - det er helt almindeligt at kunne i et forum.
    Jeg kan godt se fornuften (eller i hvert fald rimeligheden) i at der skal betales ekstra for at benytte funktioner som markedsannoncer, og kan også se idéen i, at man kan opgradere visse funktioner, som eksempelvis at kunne se billeder i stor format - men at noget så simpelt dom at visse fotos i forum skal være noget man betaler (yderligere, det er jo heller ikke gratis at oprette sig som almindelig bruger herinde,) for, det er måske i overkanten.
    Det undrer mig også, at stort set alle de funktioner der koster ekstra at bruge herinde, er gratis på mange af de andre af bazooms sider. Men det her er måske den side, hvor der er flest brugere - og deriblandt flest helt unge piger, som er lette at sælge disse funktioner til.
    Personligt tror jeg måske, at HG skal til at passe på, at folk ikke flygter til de sider, hvor man kan få de fleste af disse "smarte" funktioner til helt gratis - ikke at det som sådan kommer mig ved, jeg er bare glad for at bruge siden, men jeg mister gradvist noget af denne glæde.

Noget helt andet er, at i måske burde overveje og lave regler for indirekte annoncering - eller er det bare helt ok at benytte sig af? Det bliver ihvertfald brugt i stor stil uden at der bliver gjort noget ved det, tværtimod er det faktisk helt accepteret.

Venligst, Mette (pt. aka. brokrøven;) )

• #796   13. sep 2012 Hejsa.

På min ene hests profil kan jeg ikke se bedømmelsesfordelingen. Det drejer sig om denne profil:
    http://www.hestegalleri.dk/galleri/44781-dansk_varmblod_balluez_bbdoed_020608

• #797   22. sep 2012 Der er stadig problemer med at fjerne abonnement fra div. tråde. Hvis jeg fjerner abonnementer, får jeg stadig nye beskeder ved ny aktivitet i tråden.

• #798   23. sep 2012 - Og et andet spørgsmål. Får man ikke længere besked inden VIP udløber? Jeg opdagede det ved at jeg pludselig ikke kunne poste billeder længere.
    Det ville være rart hvis man fortsat fik besked om det i god tid, så man kan nå at forny sine annoncer.

• #799   26. sep 2012 FEDT!!! med den nye opdeling af beskeder m.m.!!! Kæmpe thumbs up!

• #800   26. sep 2012 Helt enig. Det er bare fantastisk godt smiley

• #801   26. sep 2012 Er super glad for at "beskeder" er blevet delt op i Breve, Lyn og Gruppeopslag igen - 1000 Tak.

Jeg er også en del mere positiv over det nye design end jeg var i starten. Jeg synes dog stadig at billeder og video'er er langsomme fra man trykker til de popper.

• #802   26. sep 2012 Har lige et spørsmål.. I det gamle HG kunne men se hvilken brugere men følger og ligeledes se hvem der følger en.. Jeg kan ikke hitte ud af om man kan det her på det nye:-)

• #803   26. sep 2012 Spørger om det samme som henriette P

• #804   27. sep 2012 Michael: Vi er klar over problemet med bedømmelsesfordelingen, og det vil blive fikset.

Lykke: Når du er på siden, er det så via PC eller er det iPhone/iPad? Med hensyn til dit spørgsmål vedr. VIP, så er det jo sådan at VIP nu er fortløbende, så det udløber ikke. Hvis man vil se, hvor lang tid, der er til næste trækning, så kan man se på "Min konto" - "VIP-abonnement". Det lyder til, at du har haft VIP på de gamle vilkår, så det er derfor du har oplevet, at det bare udløb uden, at du blev gjort opmærksom på det.

Det lyder rigtig godt, at I kan lide den nye hændelsesopdeling - det er en af de ting, som I brugere har gjort opmærksom på fungerede bedre før. smiley

Henriette: Tænker du på de gamle logmenter? For så er det ikke muligt længere - man følger automatisk sine venner, og ikke andre. er det det, du tænker på?

• #805   27. sep 2012 Hej Rikke,

Det er via. PC. Jeg ejer ikke en iPad smiley
    Ja okay, på den måde. smiley Tak for svar.

Hvordan står det forresten til med at få billederne op at køre 100%? Jeg har stadig været inde på flere albums og hesteprofiler, hvor der har været problemer.

• #806   27. sep 2012 Kan man ikke gøre sådan at der kommer chatbeskeder?? Altså så man kan chatte med andre, hvis de er online? Så er det nemmere hvis de andre altså er på?:) Altså kun chatte med sine venner?

• #807   27. sep 2012 Jeg er gennerelt meget tilfres med det nye HG..
    Men jeg har et lille hjertesuk.
    Da det lige var komme kunne man opdatere/ forlænge sine annoncer så de kom frem i køen igen ved at taste på FORLÆNG tasten. Det kan jeg ikke længere. Er det afskaffet igen?

• #808   8. okt 2012 Hej Hestegalleri! smiley
    Før kunne jeg fra vælge dem jeg ikke længere ville følge logmenter på, jeg kan slet ikke finde ud af det nu!

Kan i fortælle mig hvordan jeg gør det? smiley

• #809   9. okt 2012 Lynet var flottere smiley

• #810   9. okt 2012 Fantastisk at man nu får besked når man invitere til grupper - Super! smiley

• #811   17. okt 2012 Ved mine annoncer står der at de udløber om 10 dage, SELVOM jeg har trykket "forlæng alle"...?
    fungerer "forlæng alle" ikke længere, eller er det bare en fejl at der står at de udløber om 10 dage...?

• #812   16. nov 2012 Synes at det er dårligt at man kun kan forlænge annoncer når der er 5 dage tilbage. Det er et værre rod når man fx har 25 annoncer der er oprettet på forskellige dage... Så skal man trykke forlæng for hver anden dag... smiley
    smiley

• #813   16. nov 2012 Er det ikke muligt at afmelde statusbeskeder?
    Kan se at inde under notifikationer kun er mails, og ikke hændelserne på HG. Altså hvis jeg afmelder statusbeskeder, så er det bare emailen om statusbeskeder jeg ikke får, men får dem stadig under "Hændelser".

• #814   16. nov 2012 enig med lykke

• #815   22. nov 2012 kommenterer lige så jeg ikke får noteficationer fra det her forum mere

• #816   22. nov 2012 Du kan blot trykke på "Følg ikke længere" aller øverst i indlægget smiley

• #817   6. dec 2012 Hvordan kommer man ind på ens og venners status opdateringer? kan virkelig ikke finde ud af hvordan? smiley

• #818   7. dec 2012 Alle dine venner er neden under konto. Aller nederst:

Min konto
    Forside
    Beskeder

Mit indhold» Mine heste
    » Mine annoncer
    » Mine forumemner
    » Mine fotoalbum
    » Mine grupper
    » Mine videoklip
    » Mine bedømmelser
    » Mine udfordringer
    » Mine statusbeskeder
    » Mine forumsvar

Mine oplysninger
    Abonnementer
    Notifikationer
    VIP-abonnement
    Find venner

... alle dine venner. Tryk på dem, så kommer deres profil med deres statusser smiley

Kommentér på:
Velkommen til det nye HesteGalleri!

Annonce