Velkommen til:-) Velkommen til:-)
hejsa til jer alle tænkte på vi måske skulle præsenterer os:-)
Jeg hedder Tina og er 28 år gammel. Bor i Skælskør sammen med mine to børn. Har redet i godt 17 år er tidligere konkurrence og avler men blev lagt på hylden. Har tre heste.
golden sunshine fra 09 quater/araber
Monique fra 97 er oldenborg og pensioneret så er udlånt-
også er der det nyeste skud på stammen Jumanji af Bjørnholm han er barockpinto/pintoaraber.
mar 2006
Følger: 22 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 84
Springrytter, men det er på standby pt. Har dog min 4 års, som forhåbentligt snart er klar til at påbegynde lidt springning. Glæder mig til at komme på stævnebanerne igen.
Så har jeg min gamle springhoppe, som har givet mig 2 dejlige afkom, nemlig Butterfly (den 4 års) og Bonnavulin, som er fra april i år
mar 2007
Følger: 140 Følgere: 82 Heste: 27 Emner: 20 Svar: 264
har prunget og redet dressur, men er mest skovtur/hyggerytter, kan bruge rigtig mange timer i stalden på bare at hygge om hestene:)
vi har pt. 7 heste.
Meiza omkring 16 år, vi har haft hende i 9 år, hun har ialt fået 10 føl hvoraf 6 af dem er født hos os, vi har stadig 3 af afkomne, Meiza er oldenborg/trekehner
så har jeg Melissa 5 år gammel føl af Meiza, super skøn hest med dejligt temperement.
så har vi Luci-Boy 4 år gammel DV hingst efter Sunny-Boy.
begge føl fra iår er efter Luci-Boy
Lotte min Lillesøsters hest fjordhest/Dv god skovturs hyggehest
Monigue efter Meiza 2 år, rigtig sød og ogænglig
Martinique fra i år bliver rigtig stor og minder meget om sin far Luci-boy
Musique-Girl fra i år efter min hoppe Melissa og faren Luci-Boy, er super glad for Musique hun er en rigtig Charmør, og driller gerne de andre heste:)
nov 2011
Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 1.182
okt 2009
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 463
Jeg hedder Stine og er 22 år gammel, bor i Kjellerup sammen med min kæreste og har redet siden .. Altid...
dec 2007
Følger: 42 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 32 Svar: 877
Jeg hedder Charlotte og bor ved Randers Nord, jeg rider ikke rigtig mere grundet sygdom, så har en Welsh avlshoppe og hendes hingsteføl fra i år jeg går og hygger mig med
Velkommen til:-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside