{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.513 visninger | Oprettet:

HesteGalleri.dk
VIP
HesteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 159163 Emner: 80 Svar: 457

Velkommen til det nye HesteGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye HesteGalleri!

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
Skift billede med piletaster
Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
Mulighed for at redigere i forumindlæg.
Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
Youtube-videoer kan afspilles i forum
Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på HesteGalleri"
Nemmere at oprette indhold
Adgang til mere indhold</b>

Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder</b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Lige nu på HesteGalleri</b>
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

<b>Nemmere adgang til flere features og indhold</b>
Det er nu muligt at oprette fotoalbum, selvom du ikke har en hest oprettet.

Der er sammen med det nye design kommet en del features, som I brugere har efterspurgt. I forum er det nu muligt at redigere indlæg, man kan bruge smileys smiley smiley smiley smiley , og vi har tilføjet en "Jeg er enig"-knap. Det ligeledes muligt at se dine egne forumemner og svar på "Min konto", du kan flytte på billeder i fotoalbums - generelt er der mange små ændringer, som vi håber I bliver glade for.

<b>Vigtigt for dig som bruger!

Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber det indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen. Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )

Vi håber at du synes godt om det nye HesteGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.hestegalleri.dk/faq

God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen HesteGalleri

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye HesteGalleri!
  • #339   4. jul 2012 CoDok: Umiddelbart er der ikke nogle problemer med selve kvaliteten af billederne - sker det samme, hvis du prøver med at andet billede?

Team Academica: det er dejligt at høre, at du er positivt stemt smiley Vi taer dit input om hesteprofilerne med videre smiley

Malene Men: Dine billeder skulle meget gerne være der, hvor de altid har været. Hvis dit indhold er forsvundet tyder det nærmere på, at du er logget ind på en gammel konto. Skriv til os via "Kontakt" . www.hestegalleri.dk/faq, så prøver vi at hjælpe dig videre smiley

Gitte B: Hvis du vil slippe for at scrolle, så kan du under startindlægget klikke på "Gå til bunden" - eller klikke på "Besvar indlægget" over startindlægget, så ender du ved sidste indlæg smiley Vi tager dit input om profiloplysninger med videre!

Lykke: Her hos mig er piletasterne ikke inde i selve billedet - men i den sorte kant udenom billedet. Hvis det ikke ser sådan ud hos dig, så må du meget gerne sende et screenshot til os på support@bazoom.dk , så kan vi se på, om det er en fejl smiley

Trine T: Dine notifikationer kan du se i "Beskeder" i toppen af siden - her vil komme et rødt 1-tal, når der er sket noget nyt. Herfra kan du vælge at gå direkte til, der hvor det nye er sket - eller du kan vælge "Vis alle hændelser".
    Vi arbejder på en app til HesteGalleri, så derfor er det ikke planen at ændre på det nuværende design i forhold til smartphones og tablets. smiley

Lene c: Tak for dit input smiley Det tager vi med videre.

Mvh. Rikke/HesteGalleri

• #340   4. jul 2012 Anne: Alle ideér er velkomne smiley Som lige nævnt, så arbejder vi allerede på en app til siden, så vi taer dine forslag med videre.

Mvh. Rikke/HesteGalleri smiley

• #341   4. jul 2012 CoDok: Har du forsøgt nu her? Jeg ved at vores udviklere har kigget på problemet i dag nemlig.

• #342   4. jul 2012 Til alle de, der har skrevet om problemer med at skifte mellem "Venner" og "Alle" i statusbeskeder - så burde problemet være løst nu. Men vi hører selvfølgelig gerne fra Jer, hvis dette ikke er tilfældet smiley

Mvh. Rikke/HesteGalleri

• #343   4. jul 2012 <b>Lene C</b>
    Jeg tror det vil være en dårlig idé med blandingsracer, for hvilken skal man sætte den ind under hvis det er en fjordhest og en haflinger (og der er blandinger for begge)? Det bliver for forvirrende og uoverskueligt.

Jeg synes istedet, at de skulle lave det om, så det igen hedder "Blanding" og så "Anden særlig race" er for de racer der endnu ikke er oprettet her på HG. Det er ikke alle der ved, at man kan skrive til Big Admin, for at få en ny race sat på, og det er yderst misvisende at sætte sin tavlehest under "Anden særlig race", hvilket man jo gør når der ikke er andre (been there, done that).

• #344   4. jul 2012 Lige i starten synes jeg godtnok det var træls. Men jeg prøvede mig frem - og nu bruger jeg HG dobbelt så meget som ved det gamle! Jeg er SÅ glad for det!

Tommel op, Hestegalleri smiley

• #345   4. jul 2012 Jeg har lige et par spørgsmål..

Har i tænkt jer at gøre noget ved det konstruktive kritik i får? Her tænker jeg bla. andet på farverne.. efter 10 minutter herinde har jeg så ondt i hovedet jeg ikke kan holde det ud mere, jo ret trist når jeg plejer at bruge langtid på siden, læse meget her og søge viden osv...

Så kunne jeg godt tænke mig om vide om det fortsat vil være sådan så man kan se ens forum emner på ens profil... Hvis ja kan der så ikke gøres noget så man ikke skal bruge 1 måned på at sidde og slette 5 år gamle forum emner.. smiley
    Kan godt leve med det står på profilen, så sletter jeg bare alle og undlader at bruge forumet til andet en læsning fremover..

Og så forstår jeg simpelthen ikke at det hele skal være det mest viste, dagens bedste, bedst bedømte.. Populære race osv.. på den måde siden er lavet nu får man jo endnu færre heste, videoer osv at se? det er det samme og samme, igen og igen?? Forstår ikke der ikke laves noget for at vise dem frem der ligger i flere år med 15 stemmer eller lign... mange af dem er jo gode profiler med flotte heste der måske bare ikke lige er en populær race og derfor aldrig fik opmærksomheden... og det kommer jo aldrig til at ske på den måde det er lavet nu... og på et tidspunkt bliver alle folk vel trætte af at sidde og se det samme igen og igen...
    Der kan jo være så mange videoer og heste der aldrig vil blive set længere?

• #346   4. jul 2012 Jeg syntes jeg mangler at kunne trykke et sted for at gå til min egen konto, i stedet for at skal klikke på mit brugernavn i højre hjørne og derefter på min konto.. Ja ja lidt doven er man vel.

• #347   4. jul 2012 Jeg synes at det nye Heste Galleri er rigtig nice, man skal bare lige finde ud af hvordan man bruger det! ;-))

• #348   4. jul 2012 ken ikke finde der hvor man kan oprette brugerstatus/logomenter?

• #349   4. jul 2012 Tror ikke de eksistere mere... Jeg kan heller ikke se logomenterne nogen steder...

• #350   4. jul 2012 Jo du går ind på din konto og aller nederst på siden er de de har ændret navn til stastusbeskeder smiley

• #351   4. jul 2012 Anne...
    Aha. fundet. smiley Takker for det.

• #352   4. jul 2012 Hej HG flere ideer :

det ville være super smart hvis man havde en farvepalette, som man selv kunne vælge fra i ens profil eller et cover billedet i baggrunden så man kunne usmykke ens profil og gøre den mere personeligt smiley
    og når man opretter en hest/pony uden stamdata, kunne det være en ide at man kan vælge "uden stamdata" i stedet for "anden særlig race"

• #353   4. jul 2012 Når jeg går ind under nye hændelser, så er det de samme emner der er på alle siderne, så jeg kan altså ikke se alle mine nye hændelser..

Hvad med når der nye beskeder i annoncer man følger, ligger de under det samme som når der er nye hændelser i de forum emner man følger, eller er de delt op som før, og jeg bare ikke har fundet dem endnu?

• #356   4. jul 2012 jeg er totalt enig med Sandie JH.

• #357   4. jul 2012 sandie
    super god ide men marked. det ville gøre alt meget nemmere.
    og så synes jeg at der skulle være flere annoncer per side i marked. det tager jo ekstremt lang tid og kigge igennem.

mht farpalleten synes jeg virkelig det er en god ide. så kan man selv vælge

• #358   4. jul 2012 hov der skulle stå farve palletten

• #359   4. jul 2012 Jeg synes det idag er blevet meget bedre end det var igår.. Men der var det jo også lige kommet, så det er forståeligt ! smiley Lige pt savner jeg det gamle hg men synes da til jer derude at vi skal prøve at give det en chance, fordi der er da nogle bedre ting nu end før, men jeg synes dog det er meget rodet smiley

• #360   4. jul 2012 jeg syndes det er lidt (meget) træls man skal betale for at ligge anoncer ind!

• #361   4. jul 2012 Team Åbygård - Gizmo .: Det er jo så ikke noget nyt smiley

• #362   4. jul 2012 nej men de kunne have lavet det om i det nye design

• #363   4. jul 2012 Hej Hestegalleri.

Er det ikke muligt at få rykket staturbeskederne op igen??
    Synes virkelig det er træls at de ligger helt i bunden..Det har altid været det første jeg har tjekket når jeg har logget ind, og når man har annoncer, albums og videoer skal man hurtigt langt ned på siden for at kunne se hvad ens venner har skrevet af statusbeskeder.. smiley

• #364   4. jul 2012 Et lille forslag;
    En knap der hedder "til toppen" eller noget, til når man er i bunden af en side eller tråd, så man ikke skal side og rulle op smiley
    Det er simpelthen bare nemmere ^^

• #365   4. jul 2012 Indtil videre syns jeg alle de nye features er rigtig fine, dog er jeg en af dem der syns at selve layoutet er blevet ringere...det ser meget mere "billigt og dårligt genemført" ud.

Hvis der er en ting jeg mangler MEGET herinde, er det at man kan komme billeder på forumindlæg. Det vil gøre det SÅ meget nemmere at forklare noget, hvis man kan gøre det ud fra et billede.....

• #366   4. jul 2012 ...glemte lige: Jeg syns siden er blevet UTROLIG langsom...er det kun "startproblemer",eller noget vi skal forvente er et blivende problem?

• #367   4. jul 2012 Er nu blevet ret gode venner med det nye HG og har udforsket det lidt! Men ville også gerne have "statusbeskederne" øverst. Og en ting jeg savner - er, at man kan se de 4/5 mest sete videoklip ligesom før - istedet for det bare er et og de mest sete videoklip der er blevet Uploadet i 2007... Ellers godt arbejde - og det er altid ret med lidt nyt en gang imellem. Måske lidt rodet skrevet - men håber i forstår? Ellers super lækkert design smiley

• #368   4. jul 2012 Linette s: Vi tager alle forslag med videre, og vurderer om det er noget, der bliver til virkelighed. Vi har mange ting på listen, og derfor er det heller ikke sikkert, at det er noget, der bliver lavet med det samme. Men på baggrund af input fra de gallerier, der fik designet først er det nu muligt at lave smileys, redigere i indlæg, være enig i indlæg, se sine egne indlæg og svar samt meget andet, så jo vi lytter smiley

Der er pt. ikke planer om, at lave om på at man kan se en brugers oprettede forumener på "Min offentlige konto". Men vi har dog taget dit og andres input med videre smiley

Tak for dine betragtninger om sektionsforsiderne og "Dagens bedste" - dem tager vi også med videre.

CoDok: Tak for info - vi sørger for at kigge på problemet. I mellemtiden kan du sende dit profilbillede til os på support@bazoom.dk, så kan vi se, om der sker noget med kvalitieten.

Anne: Tak for dine forslag - dem tager vi med videre smiley

Lisa: Kan vi få dig til at tage et screenshot af dit problem, og sende det til os på support@bazoom.dk, så kigger vi nærmere på det smiley

Sandie : Tak for dine forslag - vi har fokus på markedet, og der vil komme forbedringer til denne del - så vi tager dine forslag med videre smiley

Louise R: Vi er klar over, at der kan være langt at scrolle ned til statusbeskederne, hvis man har meget indhold på siden - derfor er vi i gang med at se, hvad der vil fungere mest optimalt i forhold til placering smiley

Strømwatt: Rigtig god idé - og de knapper findes allerede smiley Se under startindlægget og over "opret indlæg"-boksen...

Amadeus: det er ikke muligt at have to konti med samme mail. Skriv til os i supporten via "kontakt" nederst på siden ( www.hestegalleri.dk/faq), så hjælper vi dig videre smiley

Stjerneponyerne: Vi har forslaget på listen smiley
    Hvis du kigger længere oppe i tråden, kan du se, at vi har løst en del af hastighedsproblemet, men at vi fortsat arbejder på det.

• #369   4. jul 2012 Amigo: Det er en fejl, og den bliver rettet hurtigst muligt - så der kommer en "Vis alle"-knap smiley

Mvh. Rikke/HesteGalleri

• #370   4. jul 2012 Der er pt. ikke planer om, at lave om på at man kan se en brugers oprettede forumener på "Min offentlige konto". Men vi har dog taget dit og andres input med videre

Ærgeligt da det er et af de få ting jeg ikke bryder mig om....

• #371   4. jul 2012 Nå for søren, super smiley

• #373   4. jul 2012 Har en masse jeg lige vil sige, og komme med nogle ideer til forbedring! (:

For det første syntes jeg at i skal fjerne de der smileys! Det er irriterende at se på, og hvis man fx skal lave noget i parentes så bliver det besværligt.. fx hvis man skal udfylde en slags skema om sin hest: "Hestens farve (ikke for brogede) : " - Man kan ikke sætte slutparentesen og kolonet lige efter hinanden.

Ang. farverne, syntes jeg at de er for lyse. Kan læse at der er andre der har det lige sådan. Ville være fedt hvis i fik nogle varme farver ind. Hvad med noget lys brun + lidt grå-blå? Får ondt i øjnene af de her farver.

Når man går ind i min konto -> Nye gruppeemner, kunne det være rigtig dejligt med et lille billeden igen! Syntes at det er for uoverskueligt og indviklet det andet.

Når jeg ser på mine venner og ser på hvem der er online, har jeg lidt svært ved at se den grønne prik. Det ville være rart hvis i lavede knappen mere grøn? eller lavede en bred baggrundsmarkering under personens profil navn.

Syntes at der er rigtig ærgerligt at statusbeskederne er helt nede i bunden. Jeg vil fx rigtig gerne følge med i hvad mine venner laver - så hvis den kom længere oppe og mere "fremme".

Når jeg går ind for at se en andens profil, eller trykker på min offentlige profil, og går ned for at se personens annoncer, fotoalbums, forum emner og videoklip, syntes jeg er det fylder rigtig meget når man ser de 10 første. Ville være rigtig rart hvis i gad at korte det ned til 3-4 stykker der vises og så komme med sådan en "Vis flere/alle" knap igen.

Igen - når jeg er inde på en andens profil eller er inde under min offentlige profil, bliver jeg overrasket over at der er "forum emner" imellem "fotoalbums" og "videoklip". Ville godt have fotoalbums og videoklip sammen igen.

Ville være dejligt hvis man kunne oprette et videoklip uden at have VIP, ligesom med fotoalbums.. Har egentlig ikke tjekket det, men tror da stadig at man skal være VIP?

Har i gjort så man kan oprette videoklip og fotoalbums uden at det tager hundrede år? Det plejer at tage mindst 30 min. for mig at oprette et fotoalbum eller videoklip, og endnu længere tid hvis man laver noget andet på computeren imens.

Syntes at man skal kunne vælge om man vil vise sine forum emner frem offentligt.

På forsiden bla. syntes jeg at det ser meget rodet og klumpet ud. En kæmpe fordel var at gøre billederne meget mindre! Som i det gamle. En anden ville være at rykke markedet længere ned, og fotoalbums, statusbeskeder videoklip osv længere op. Så får man mere en fornemmelse af et "galleri" og ikke en salgsside som "dba".

Har leget lidt med at redigere forsiden som måske kunne gøre det mere overskueligt.
    Det er ikke som jeg vil have det, og forestillede mig. Men sådan som jeg har delt det op, gør det meget rarere at se på.
    http://i48.tinypic.com/wpn6g.png

• #374   4. jul 2012 Hvornår kan vi ændre profil billede igen???? vil gerne have ændret mit:-) men kunne ikke

• #375   4. jul 2012 Self. skal vi jo give det en chance men det er ikke særlig godt, det er rodet og forvirrende (over for nogle) og jeg var så glad for at hestegalleri ikke havde ændret sig også logger jeg ind og bang så ser det ud som de andre gallerier!
    Sorry men jeg hader det.

• #376   4. jul 2012 Har siddet på HG i 5 minutters tid og må give de andre ret - det er lige lyst nok. Det kunne være rart med en en lidt dybere grå farve, så man ikke sidder og får ondt i hovedet smiley

Jeg kan snildt finde rundt, men jeg har os Hundegalleri. Er spændt på når i får det helt op at køre smiley

• #377   4. jul 2012 kan se der er sket ændringer på forsiden både under fotoalbum, videoer og galleri.
    Det virker meget bedre nu.

Jeg mangle rvirkelig også at der ikek vises SÅ mange af ens album videoer mv under ens egen profil.
    En 4-4 stykker er nok, og så en "vis alle" i bunden som før, så man ikke skal klikke ind på en af videoerne/albums for at se alle.

og så er jeg også STÆRK fortaler for at man selv kan vælge om det skal være offenligt at folk kan se hvilke forum tråde man har lavet/skrevet i.

Det er simpelten lig elidt for offenligt.
    Jeg syntes der er smart at man selv kan se hvilke man har skrvet og svaret i uden at skulle følge indlæget, men at gøre det offenligt er lige en tand for "tæt på"

• #378   4. jul 2012 <b>hestegalleri</b>
    én ting som ikke haster, men som jeg kan se stadig ikke er "i orden" er at der nogen gange når jeg byder heste velkommen, opstår en lille fejl. Inden jeg trykker <i>velkommen</i>, så står der at der er 0 afvisepoint, og når jeg så har trykket står der pludseligt 100 afvisepoint, selvom dette ikke er korrekt.
    Det forstyrrer ikke min brug af HG, men er måske en fejl der burde rettes op på når der er lidt mere ro på.

Dette har også været et problem med det gamle HG, så det er intet nyt smiley

• #379   4. jul 2012 Kan det virkeligt passe, at der ikke længere er en liste over "senest viste videoer", når man ser videoklip? Det mangler virkelig!

• #380   4. jul 2012 Farver til det nye design som vil gøre det mere behageligt at være her inde.
    og vil løse et af de store problemer med farven her inde.

(link fjernet)

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT98sKIaBak3OxcTl1Zi_ZPFqNe-QMDHXdps6Z7AF6DNTK57vXzpQ

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbsrXRHQLPCA5of5TTTOJIyIyLeANyb_7kom_ibIMhKdiUuIKJKg

Håber i vil bruge farverne da det er et af de store problemer her inde, da folk for ondt i hovedet af at se på det her smiley

• #381   4. jul 2012 Elsker de brune farve smiley smiley

• #382   4. jul 2012 Kunne være dejligt at se hvem der trykker like ved ens ting smiley

• #383   4. jul 2012 Jeg er 100 % enig med Emilie Harm & Maribos Pride! smiley elsker din udgave af forsiden på´HG som du har lavet! smiley kunne bare godt bruge nogle lidt "varmer" farver smiley

• #384   4. jul 2012 Okay nu vil jeg ikke brokke mig over farverne herinde mere... Men hvorfor i alverden ser det nye HG nu pludselig sådan ud for mig? ?

(link fjernet)

• #385   5. jul 2012 Er der mulighed for at der kan komme billeder på igen af grupperne når der vises et nyt indlæg???? Og hvordan kan det være at når jeg ser på HG og de forskellige sider at den så kommer og melder fejl hele tiden og så starter siden forfra igen og igen og igen og det er træls, har den aldrig gjort med den gammel HG
    Og siden er stadigvæk lidt langsom men ved at i arbejder på det og må give de andre ret kan der ikke komme en anden farve for jeg får ondt i mine øjne efter 5 min men gerne en varm farve smiley

• #386   5. jul 2012 jeg kan se at det med at skifte profilbilled næsten virker nu :o)
    Den mangler bare lige at rette det inde i selve profile også, ha ha smiley

• #388   5. jul 2012 Et forslag så man ikke behøver at offentliggøre sin alder, kunne måske være at man oplyser om man er junior (under 18) eller senior (over 18)
    Og dem som har lyst til at offenliggøre den, kan vel bare udfylde som sædvanlig smiley

• #389   5. jul 2012 jeg synes at det er fine farver og at jeg synes at det ville være grimt hvis det blev de der brune farver som der er linket til ovenfor ^^

• #390   5. jul 2012 Jeg har det virkeligt svært med det her hg oplever det rodet og jeg skal forholde mig til en masse kommentare fra andre til andre som jeg mildt sagt er ligeglad med og de fylder vildt meget på siden. er iriteret over at personlige beskeder, og gruppe emner er svære at se forskel på og savner alle billederne fra det gamle. ved ikke hvornår jeg igen bliver vib og undrer mig lidt over udmeldingen om at det er billigere med dankort, måske i forhold til den nuværende sms pris men da ikke i forhold til den gamle. og som sådan er der jo tale om en prisstigning på sms takst. hvilket i øvrigt er diskriminerende for de mange herinde som ikke har dankort (grundet alder) og derfor ikke har noget valg i forhold til betalingsform, Ikke smart når kundegrundlaget af disse er så stort.

• #391   5. jul 2012 Havde ikke lige tænkt over at mine forumindlæg bliver offentliggjort. Hvad er så ideen med grupper så kan man jo ligeså godt lave et stort forum, og nej det var ikke fordi jeg syndes det skal være sådan.
    Ja jeg er negativ. nød hver dag at slappe af herinde når ungerne var lagt i seng og alle pligter overstået, og nu gidder jeg ikke engang tjekke status hver dag.
    Ja jeg er mavesur og negativ.
    Nej jeg har ikke lært at holde af det nye facebook. Det kommer desværre nok til at tage lang tid før jeg igen overvejer at blive VP.
    Lære aldrig at forstå hvorfor at fornyelse og forbedring, absolut skal betyde at man smider noget der er afholdt og brugbart ud.

• #392   5. jul 2012 De lukkede grupper er stadig lukket. Alt andet er semi- eller helt offentligt. Ligesom det hele tiden har været.

At den ene betalingsform er billigere end den anden kan meget vel skyldes at udbyderne tager forskellige priser for dem. Alternativt kan de lade dankortprisen stige, bare for ikke at "diskriminere".. Men det er der nok nogle voksne der ikke bliver så store fans af.

• #393   5. jul 2012 synes det skal være nogle friske farver i stedet

• #394   5. jul 2012 Tak for alle de forslag, der er kommet ind siden sidst - vi tager dem med videre smiley Umiddelbart regner vi ikke med at ændre på farverne som de ser ud nu - men vi tager selvfølgelig Jeres input med videre. Farven er allerede blevet ændret to gange efter feedback fra andre gallerier, så vi håber at dette er den rette smiley

Der er mange af Jer, der skriver, at det er generende, at skulle scrolle så langt ned, for at komme til statusbeskederne - og det er vi enige i. Derfor vil der hurtigst muligt blive ændret i udseendet på "Min konto", så alt ens indhold ikke bliver listet på én gang smiley

Vi arbejder stadig på problemet med at skifte profilbilleder - vi håber I har tålmodighed med os smiley

På "Min offentlige konto" er det pt. ikke muligt at vælge "Vis alle", så der er kun noget indhold, der vises. Kanppen kommer på hurtigst muligt.

Med hensyn til Dankortbetaling, så er det som Søster McFluff skriver billigere i forhold til smsprisen, af den grund at teleselskaberne håndterer administrationen af disse, og derfor er der flere udgifter forbundet med dette.

Jonas: I bund og grund vil det altid være op til dig selv, at sørge for at du har originalerne af dine billeder - når det er sagt, så kan man stadig klikke på "Gem billede som" - det fungerer herfra. Men husk at man ikke må bryde ophavsrettighederne.

De sejeste fjordbasser: Det lyder ikke helt optimalt! Send os en mail på support@bazoom.dk med et screenshot af fejlen - så sørger vi for at rette den smiley

Simone: Du kan se de seneste videoer på videoforsiden smiley

Linette S: Vi kan ikke se dit billede - hvad var problemet?

• #395   5. jul 2012 Jeg har også en lille ting der kunne være rart smiley

Selve "Log ind" kunne være rart hvis det lå på start siden ligesom før så man ikke skulle trykke på "log ind" komme til en ny side, skrive sit brugernavn og adgangs kode og så videre ind til "min konto" Det kunne være rart hvis den bare lå på starsiden smiley

• #396   5. jul 2012 Jeg synes det er helt fint - jeg vil dog foreslå at man, når man klikker én gang på sit profilbillede / navn i øverste højre hjørne, kommer direkte ind på sin profil, uden at skulle vælge mellem profil <--> offentlig profil...

• #397   5. jul 2012 Hej Hg smiley Synes det nye design er flot men lidt uoverskueligt, men det er jo bare om at prøve sig frem smiley Når jeg ligger billeder ind i et album bliver kvaliteten af billederne ekstremt dårlige i forhold til når de ligger på min computer ? Er det noget der kan gøres noget ved?

• #398   5. jul 2012 Hej smiley har lige lagt et billede herind... (link fjernet)

Det er ikke et problem overhovedet smiley og jeg vil ikke klage over farverne længere.. det er meget mere behageligt at se på nu... Det undre mig bare..???

• #400   5. jul 2012 Stino: Kunne vi få dig til at sende et par af de pågældende billeder til os på support@bazoom.dk samt linke til det fotoalbum, hvor du har lagt billederne op, så kan vi kigge nærmere på det smiley

Linette S: Ja, det ser godt nok sjovt ud. Vores udviklere siger, at problemet er på din egen computer - og vi har da heller ikke hørt om det fra andre. Sker det kun på HesteGalleri?

Julie og Pernille: Tak for Jeres forslag smiley

Tak for de pæne ord Luna smiley

• #402   5. jul 2012 Jeg føler lidt at man er blevet lidt for sig selv, det er lidt svært at forklare det, men at andre ikke rigtig får set ens profil/heste. (sådan er det også på H-N) og så går meningen med at det er et galleri jo egentlig fra det..

Det var fedt før, hvor der var annoncer i den ene side, og så kunne man evt. lave billeder fra gallerier i den anden side så hestene bliver set mere..

Markedspladsen er jeg også vild med.. Men kunne godt tænke mig man kunne trykke på en knap, som på alle andre salgsider, med billedevisning og så man kan sortere lidt mere i hvad man søger..
    Kunne være dejligt at part hed PART/UDLÅN da jeg synes det er irriterende at folk opretter annocerne under salg af hest..

''BESKEDER'' er jeg helt vild med!! Rigtig dejligt.. Logmenter må gerne komme lidt mere op.. det behøver jo ikke fylde så meget..

Fedt med ''like'' knappen!!

• #404   5. jul 2012 Hvorfor kan man ikke oprette logmenter mere?

Please! Vil så meget hellere have det gamle HG tilbage! Please..Please! smiley

• #409   5. jul 2012 Kan virkelig ikke se det "Seje" i det nye. Jeg hader det! Og det MIN mening.
    Jeg vil 10000 gange heller have det "gamle" tilbage! ++ man kan ikke skrive logmenter mere! smiley

• #410   5. jul 2012 Bettemus: Du kan se to billeder i storbilledvisning i albums og gallerier, så du kan se, hvordan det ser ud for VIP-brugere. Elllers er der ikke meget forskel fra før smiley

Tak for dine input - dem tager vi med videre. Vi kan ikke love at alle Jeres forslag bliver til virkelighed, men vi modtager altid gerne forslag til, hvordan siden kan gøres bedre smiley

Chalotte M: Kan du forklare nærmere om, hvordan du mener, at ens profil bliver mindre set i det nye design? smiley Vi tager dit forslag om en udlånskategori med videre.

• #411   5. jul 2012 Katrine: Hvis du kigger i startindlægget vil du se, at logmenter har skiftet navn til statusbeskeder - og at de nu findes under "Min konto" samt på forsiden, så her kan du skrive dine statusbeskeder.

• #412   5. jul 2012 Der er en del af jer, der har haft problemer med at skifte profilbilleder. Det problem burde være løst nu. Men vi hører selvfølgelig gerne fra Jer, hvis dette ikke er tilfældet.

• #414   5. jul 2012 HADER DET NYE HESTEGALLERI!
    Syntes ikke det er iorden at ændre det. Vi har rent ud sagt "betalt penge" til HG!.. Altså Vip. Jeg syntes det nye look er utrolig rodet, og at der nu sættes mere lys på annoncerne end før. Ens profil bliver nærmest skubbet til siden. Syntes det er rigtig ærgerligt at det gamle er blevet fornyet. Da det gamle HG var der var jeg nok på HG maks. 2 timer, og nu hvor det nye er kommet er jeg maks her inde i 2-5 min. fordi jeg bare syntes det er alt for rodet. + Jeg syntes ikke der er iorden at bare ændre det, I kunne jo have oprettet et forum hvor I spurgte folket om hvordan De ville have det hvis I ændrede Hg.

Men hvis jeg nu skal sige noget godt, så er det rigtig fedt at der er kommet en "Syntes godt om" knap smiley

Hilsen Katrine.

• #415   5. jul 2012 Som man siger så er alt begyndelse nyt? Man skal bare vende sig til det, om noget tid vil man nok have glemt det gamle og være helt up på det nye. Ligesom der var mange der brokkede sig over timeline på facebook..´Nu er det jo bare sådan det nu engang er? Altså jeg kan selvfølgelig ikke rigtig udtale mig omkring det gamle hestegalleri, da jeg kun lige nåede at se det smiley (Jeg er rimelig ny herinde)
    Jeg syntes det er relativt nemt at finde rundt i! smiley

• #416   5. jul 2012 Don sunrise: Det er på vores liste smiley

• #418   5. jul 2012 Er der evt. mulighed for at i vil ændre det tilbage til det gamle HG?

• #420   5. jul 2012 Synes godt nok det er SYGT langsomt!!!

Lige lidt... Når man skal se ens 'beskeder' osv.. Så er det altså ikke til at finde rundt i det.. Det er UTROLIG svært at se hvad det er overskriften er, da det bare står i en remse med gruppenavnet..

Synes i bør overveje om i ikke bare skulle have beholdt det gamle, og så have sparet de timer på at udvikle det her, for det er LANGT fra en forbedring.
    Det er blevet billigere i udseendet - hvilket bestemt ikke er positivt ment.
    Det er rodet
    Alt for lyst
    For langsomt
    Alt for mange halvfærige funktioner, som ligner bare at blevet sat på, fordi <i>det har alle de andre</i>

Synes virkelig det gamle design var fedt, unikt og MEGET overskueligt..

Finder da min trøst i at Bilgalleri stadig har det gamle design, så kan man gå derind når det andet her bliver for deprimerende og hovedpinen er blevet for slem af de lyse farver..

• #421   5. jul 2012 Enig med Sanne Kolind!.. smiley

• #422   5. jul 2012 Luna: Tror godt Admin kan svare selv? smiley

• #424   5. jul 2012 Ja det sker kun på hestegalleri... og det er der hele tiden... men har nu ikke noget i mod det syntes bare det er sært smiley

• #429   5. jul 2012 Luna: Konstruktiv kritik kan også være at man bare generelt ikke kan lide, men bedre kunne lide det gamle.. At vi ikke alle er lige begejstrede for det som dig, det gør da ikke at vi ikke må ytre vores mening..

Som de selv skriver nederst på siden: Bazoom - vi elsker passionerede mennesker.
    <b>Hvorfor så ødelægge et ellers ret velfungerende site, med et nyt design der er langsommere end de første programmer der var til Windows 3.11 ?

Passionerede mennesker går altså ind for brugervenlighed, og det er det nye design bare ikke..

Det har så taget 6 min. at skrive dette... Sloooooow...

• #430   5. jul 2012 Må nok sige, er ikke så glad for det nye :-(.
    Altså "Like" knappen er super :-D. Men jeg syntes det er virkelig træls at man kan se de emner som man har skrevet, og at man kun kan slette et pr. døgn. Så enten skal man ikke kunne se det på profilen, ellers skal man kunne slette flere på et døgn. Håber i kan li mit forslag smiley

-Sofie.

• #432   5. jul 2012 Hej igen, beklager meget, jeg fandt ud af at det med kvaliteten var en fejl jeg selv havde lavet da jeg kom til at trykke på en knap så alt på internettet slørede, aner ikke hvad det er eller hvordan jeg gjorde det men jeg har en klog storebror smiley

• #433   5. jul 2012 Non: Fordi jeg har VIP herind til, og kun håber og ber til det bliver bedre herinde..
    Har betalt til HG i 6 år, og har været super glad for at være herinde.. Derfor bliver jeg bare så irritereret, når det er blevet så ringe..

• #435   5. jul 2012 Hvem har ringet dig op non?

• #440   5. jul 2012 Kan ikke lide det nye HG og det er MIN mening. smiley
    Vil 1000000 gange hellere have det gamle HG tilbage..

• #442   5. jul 2012 Non: Hvad har mit brugernavn nu med noget at gøre?
    Min forbindelse er vældig hurtig, og det er kun herinde det går langsomt.

Det nye design har været på Hundegalleri et stykke tid, så har prøvet at bruge tid på at finde rundt,,
    Jeg synes også jeg kommer med nogle specifikke ting jeg synes der burde laves om..

Du har din holdning, jeg har min..
    Og bitcher, tja, bliver da lidt sur, når så mange inden de skiftede på HG, sagde de ikke kunne lide det nye design, og forklarede om alle de ting de synes der var dårligt ved det nye, og så laver de alligevel det om..

En af de ting der blev forklaret omkring VIP-betaling, var det de penge bl.a. gik til de udviklere der sidder og har laver det nye design = altså de penge jeg har været med til at betale, sammen med mange andre og hvis ikke man som betalende bruger kan få lov til at komme med de kritikpunkter man synes der er med det som de er brugt på, så ved jeg da ikke hvor dagens Danmark er på vej hen..

• #443   5. jul 2012 Syntes det er godt med en udskiftning.. Alle er jo utilfredse i starten, men inden længe er man jo glad for det..
    Håber bare at hastigheden bliver sat lidt op efterhånden som det kommer ordentlig op at køre.

Dejligt at farverne er blevet ændret. (:

• #446   5. jul 2012 Men kan stadig ikke finde ud af hvor man opretter logmenter henne? smiley

• #447   5. jul 2012 Jeg synes det nye HG var træls den første dag fordi det var langsomt og kun ikke finde ud af det til at starte med, men nu synes jeg faktisk det er lige som det gamle og det har nu sin normale hastighed igen, ej vil faktisk sige det er blevet en smule hurtigere end det gamle.
    Jeg synes ikke det er blevet for lyst, måske har I andre sat lysstyrken helt op/ændret det så det skriger i øjene. Hvem ved. Det skal jeg jo ikke blande mig i. Jeg synes bare at det er dumt at i brokker jer så meget i stedet for at give jer tid til at lære det nye HG at kende. Det gjorde jeg. I lære det jo ikke hurtigere af bare at brokke jer og det lære jo ikke sig selv, vel? smiley

Jeg kan kan godt lide at man like det andre skriver og at man kan bruge piletasterne til at skifte billeder med smiley
    Det er nok nemmere og hurtigt at skrive at jeg stort set kan lide det hele, kan ikke komme på noget jeg ikke kan lide lige pt smiley

• #449   5. jul 2012 Hestegalleri/Rikke

Det er måske bare fordi jeg lige skal lære at finde rundt. smiley

Men kunne godt tænke mig ens heste blev vist mere frem, ligesom på det gamle hvor der var annoncer i højre side,

• #450   5. jul 2012 Tak non smiley

• #451   5. jul 2012 Hej Rikke,

Da jeg kom på HG idag var 10 af de gruppeindlæg jeg forsøgte at slette igår forsvundet.
    Jeg har så lige forsøgt at se om jeg kunne slette flere af dem, men det vil den stadig ikke. Nogen gange hopper den direkte ind på "Beskeder" og andre gange opdaterer den bare samme side, men ingen indlæg bliver slettet.

• #453   5. jul 2012 Synes det er fint siden er blevet opdateret, men synes så også, at nu der er gjort så meget ud af nogen ting, at i også kunne gøre så man kunne hesten sige egne videoer ned på sin computer, som på youtube.

• #454   5. jul 2012 savner godt nok mine grupper med billeder det var dejligt nemt og overskueligt

• #455   5. jul 2012 <b>tina j</b>
    Det har jeg forslået til en af IT-folkene smiley

• #458   5. jul 2012 Kan godt finde der hvor man ser ens logmenter, men kan ikke se hvor man skulle kunne skrive dem? smiley

• #459   5. jul 2012 ØV ØV ØV!!!!! jeg kan SLET IKKE finde rundt smiley

• #462   5. jul 2012 syntes ikke man kan se alle folks videoer og billeder, hvorfor?!?! smiley

• #463   5. jul 2012 øv nu er det så slut for mig at kigge hg via mobilen. . kan ikke få lov til at logge mig ind og bladrer jeg rundt uden at logge ind får jeg efter 30 sec beskeden hukommelsen er fuld smiley og tro mig jeg har masser af ledig plads på mobilen

• #465   5. jul 2012 ja ja da velkommen til det nye HG man vender sig vel til det men ka stadig ik lide det det er lidt noget øv . designet er jo egntelig barer flytte rund og blevet en smugle minder overskuligt nu ligger det hulter til bulter på siden . men forstår godt at der skal ny tænkning til . det er lidt det samme som med timeline på face . overskuligheden er væk og det er rodet .

• #466   5. jul 2012 sikke noget rod det er blevet, og smiley det er langsomt. alt for langsomt, det skal i altså rette op på rimelig hurtigt. "statusbeskeder" skal IKKE ligge i bunden af siden, de skal som før ligge i en sidebar for så kan man følge med i hvad folk laver. jeg er en nysgerrig person.

gennerellt så synes jeg ikke siden er særlig overskuelig. den er mere bøvlet end før, og den er godt nok også blevet grim. jeg kan ikke lide designet. gråt= mega kedeligt. og rod på siden= færrere brugere( jeg holder op med at bruge det hvis det ikke bliver bedre snart.

det er fint at i gerne vil tænke nyt, men, så tænk til bedre, og hurtigere. gør det mere overskueligt og ikke mere rodet og kedeligt XD

• #467   5. jul 2012 Ja langsomheden irriterer også mig grænseløst! Og at man skal være VIP for t se store billeder - det er godt nok latterligt.. Designet er ellers ok:)

• #468   5. jul 2012 Jeg er faktisk blevet gladere for det nye hestegalleri efter det er blevet hurtigere smiley Dog synes jeg både der er fordele og ulemper ved det nye smiley Rigtig fint man kan lave smailyer !
    Nogle ting jeg synes der kunne være gode var:
    At statusbeskederne bliver rykket øverst på min konto.
    Og en farvepalet så du selv kunne vælge farven, ville være super fedt smiley
    Håber i kan bruge forslagene til noget..

• #471   5. jul 2012 måske er det i dette nidlæg jer er blevet henvist til ??

Mht. det nye HG så er det super dejligt. Jeg har en ide til det nye system....

Kan man ikke få det lavet så man selv kan indret sin "forside" eller "min side" så man kan flytter rundt på rækkefølgen. Jeg savner mine venner´s logmenter/ bedrifter øverste på siden.

Og ved vær siden man går ind på om det er indlæg eller slag, kommer der så ikke en rubrik med et link til jer administrator... ligeså vel som der er kolonner med andre nye annoncer eller indlæg. Man har hermed lettere og hurtigere mulighed for at finde jer. Synes i er for usynlige i bunden smiley

MVH Annika

• #472   5. jul 2012 Stavefejl smiley Måske er det i dette Indlæg jeg er blevet henvist til??

• #474   5. jul 2012 nu har jeg givet det 2dage og altså syns virkelig stadig det er noget lort!
    er du gal jeg savner det gamle.
    det to mig næsten 10minutter at komme til bunden så jeg kunne skrive.
    jeg vil ikke slette min hg men jeg kommer hvertfald til at bruge det meget mindre end jeg plejer,.
    vil ønske det gamle ville komme tilbage...

• #475   5. jul 2012 Rikke - under start indlægget er der en "gå til sidste indlæg" - brug den, så kommer du til bunden:)

• #476   5. jul 2012 Og så er det i øvrigt helt vildt latterligt at man nu må poste alle de annoncer man vil på samme hest/genstand...
    Det burde bestemt laves om igen - det er en ommer, HG!

• #477   5. jul 2012 Frygtede det ville komme til HG smiley synes det er rodet og svært at finde rundt i smiley jeg har en ide man måske kunne lave. En knap så man kunne se alle sine venner på en gang. Til hvis man skal finde en ven så man ikke behøver at bladre dem alle igennem hvis man har mange venner smiley

• #481   5. jul 2012 Luna - blander mig lige:) Du skal trykke på "slet abonnement" i stedet for på "ok" knappen... Det drillede nemlig også mig;)

• #483   5. jul 2012 lorte side at finde rundt på overvejer at flytte til hestenettet, kan slet ikke finde ud af det her brugte hestegalleri dagligt før, har mange heste og piger herinde. det her spilder virkelig vores tid

• #484   6. jul 2012 Indtil videre er jeg faktisk blevet meget glad for det nye design smiley fedt fedt.. smiley

• #485   6. jul 2012 Luna - "slet abonnement" er ikke en "knap" men blot skrevet lige foran "OK" knappen. Så du skal trykke på selve teksten "slet abonnement" smiley
    Giver det mening?

• #486   6. jul 2012 Fint tilfreds med det nye design men man skal vænne sig til det.

Jeg er bare utrolig irriteret over typen af reklamer der skal sponsorere siden, sex reklamer, spam og alt andet bras. kunne man ikke for nogle relevante reklamer på siden istedet.

Jeg syntes bestemt ikke en side der henvænder sig til børn, unge og voksne skal have reklamer om sex!

• #487   6. jul 2012 jeg syntes at det ligeud sagt er noget lo*t ! jeg hader det nye hestegalleri! det er så forivrende og meget langsommere nu er jeg ved at have lært det at kende og jeg mener at det gamle var MEGET bedre!!!!

• #489   6. jul 2012 C. Rasmussen: Hvis du har købt VIP inden det nye design kom på, så vil din VIP-periode udløbe som normailt. Det er først næste gang, du køber VIP, at abonnementet oprettes. Men du kan nemt afmelde abonnementet under "Min konto" -"VIP-abonnement" smiley

Stine: Det er helt i orden - det var godt, du fandt grunden til dit problem smiley

Chalotte: Det er helt ok, men hvis du stadig har det sådan senere, så er du vekommen til at skrive til os med dine tanker omkring det smiley

Lykke: Fejlen er meldt videre, så vi håber at problemet snart er løst smiley

Tina og Lykke: Ja, billederne kommer tilbage i oversigten over gruppeemner på min konto smiley Ligeledes har vi foretaget nogle andre små ændringer for at øge overskueligheden - og det kommer på snarest muligt.

Lotte: Det er korrekt, at man på "Min offentlige profil" ikke kan se alt indhold - men "Vis alle"-knappen kommer på hurtigst muligt.

Annika: Tak for dit forslag, det tager vi med videre smiley

Rikke K: Hvis du vil undgå at scrolle, så kan du klikke på knappen "Gå til bunden", så burde det gå noget hurtigere smiley

• #492   6. jul 2012 ja man vender sig til tingene men hurtiger er det sgu ikke blevet

• #493   6. jul 2012 ja

• #494   6. jul 2012 Et forslag!
    Nu er jeg en af dem der ofte har tjekket HG på mobilen, men det nye design er ikke så mobilvenligt!
    Jeg kunne den første dag ikke logge ind, og nu kan jeg ikke svare på indlæg fra min mobil! smiley
    Og havde ingen problemer med det gamle design smiley

• #495   6. jul 2012 Der kommer ikke længere mails når der sker noget på min side. Det savner jeg. Og kan ikke finde nogle steder hvor det kan tilmeldes.

• #496   6. jul 2012 Det er bedre og mere moderne end det gamle, som var noget kedeligt at se på. smiley

Det eneste er, jeg ikke kan få det profil billede, jeg gerne vil, den nægter. Alle de andre er ok. Øv. smiley

• #497   6. jul 2012 Jeg hader det nye!!!!!!-.-

• #498   6. jul 2012 nu er jeg ved at have lært det nye at kende og jeg savner det gamle! jeg kan ikke se hvorfor det skulle laves om!!!

• #499   6. jul 2012 ja det var før den bare ikke ville smiley det må være noget med min com smiley

• #500   6. jul 2012 NYE GRUPPEEMNER - hvor fedt er det at have 18 i sin indbakke når man IKKE kan se en eneste af dem?

Ja jeg er VIP men emnerne fremgår ganske enkelt ikke i min oversigt, så jeg kan læse overskrift eller indhold...

Da det er ganske uoverskuligt at skal kigge hele denne gruppe igennem ku privat besked være dejligt - da jeg ikke kommer på HG før søndag igen og orker IKKE at skal bladre mere end 100beskeder igennem, her på dette forum for NETOP at finde svar på mit problem

• #501   6. jul 2012 Kan man slette nogle af tingene på ens forside?

Syntes det er lidt uoverskueligt og ærgeligt at ens venners status ligger i bunden smiley

• #502   6. jul 2012 Det lyder godt Rikke - Har forsøgt igen og kan stadig ikke slette, og det er det samme på de andre gallerier.

• #503   6. jul 2012 Jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle laves om?!-.-

• #504   6. jul 2012 Jeg synes det fungerer meget godt det nye og jeg har vænnet mig til det smiley
    Det eneste der irritere mig (og nu er vi nede i navlepilleriet) er de grimme smileyer haha.

• #505   6. jul 2012 Jeg vil lige høre om der bliver gjort, så man får besked om gruppeinvitationerne går igennem? Nu går den bare direkte ud på brugerens profil, uden at fortælle om vedkommende har modtaget invitationen, eller om han/hun i forvejen var inviteret, som man gjorde på det gamle galleri.

• #506   6. jul 2012 Lige et helt konkret spørgsmål til admin ang. VIP... i forbindelse med det gamle design herinde på HG skulle man hver 3. måned opdatere sin VIP profil for at få lov til at beholde den - nu kan jeg ikke se nogen steder, at jeg kan forny noget som helst. Er jeg "VIP forever" i det nye design, eller hvordan fornyer jeg mit VIP abonnement? Sidst, jeg tjekkede under det gamle design, trængte det nemlig til at blive fornyet, og jeg vil være træt af, det bare lige pludselig "forsvinder"?

Jeg undskylder på forhånd, hvis der er et svar på dette længere oppe i tråden - jeg orker ikke at nærlæse hele denne kæmpetråd, så jeg håber, nogen vil svare mig på spørgsmålet. smiley På forhånd tak. smiley

• #507   6. jul 2012 Jeg kan heller ikke se nogen priser oplyst..
    Så håber sandelig ikke det kører automatisk..

• #508   6. jul 2012 Jeg er ved at finde ud af det. men jeg kunne klart bedre lide det gamle.. man skal vel bare venne sig til det. men det bliver aldrig det samme, undskyld mig men det er gør mig forvirret.. smiley

• #509   6. jul 2012 Jeg må indrømme at jeg får hovedpine ved at benytte sitet her grundet de stærke farver - det samme med facebook.
    Dog vil jeg så sige at jeg i starten også var pænt negativ omkring det nye. Men har nu vænnet mig til det, og jeg synes det er fint. Der er stadig nogle ting som stadig ikke fungerer!
    Men ellers er det fedt at man kan skifte med piletasterne, og jeg kan mærke at det dag for dag bliver bedre samt hurtigere så det er absolut kun godt.

• #510   6. jul 2012 Syntes det er ret træls der er 7 billeder på Mysterys profil der ikke kan ses, eller jeg kan i vært fald ikke se den den viser en hvid skærm med en lille lyserød firkant! smiley

• #511   6. jul 2012
    Det kunne være lækkert hvis ikke alle ens forumemner var offentlige..
    Det er ikke super fedt at de ting man skriver i lukkede grupper kan ses af alle :o)

• #512   6. jul 2012 man vænner sig vel til det smiley men jeg syntes de sagde at hastigheden ville komme op det er ikke sket!

• #514   6. jul 2012 Nej det virker stadig ikke, jeg kan kun få lov at læse beskrivelsen smiley

• #515   6. jul 2012 Har lige opdaget at billedbeskrivelsen i fotoalbums går ind over billedet, - det ser rigtig træls ud - og ødelægger sådan noget som tegninger. Kan i ikke rykke den ned under billederne, som det var før..??

• #516   6. jul 2012 Jeg vil heller ikke trækkes automatisk for VIP, så følger lige med i VIP delen.

• #518   7. jul 2012 Der er stadig nogle videoer som man ikke kan se, faktisk mange?! smiley Hvorfor kan man ikke se dem?

• #520   7. jul 2012 Hej hg.
    Jeg savner godt nok at, når man er inde og se videoer, at der så kommer nogle forslag til nogle nye videoer, i stedet for at man skal tilbage, og vælge(:
    Hvis i forstår (:

Ellers er det okay, bryder mig ikk som sådan om det, men kan nemt finde ud af det (:
    Hilsen Malene.

• #522   7. jul 2012 Jeg synes det nye HG er fedt.

JA, man skal lige vænne sig til det og der er nogle små begynder fejl.
    Men vi vænner os til det - om 1 år, er der ingen der ville kunne drømme om at gå tilbage til det gamle smiley

• #523   7. jul 2012 Hmmm bliver meget forvirret af at billeder + tekst skal være så stort under profil visningen - der er ikke meget "overblik".

Der er heller ikke nogen tydelig overgang mellem f.eks. ens heste og så annoncer - billederne og tekst flyder sammen. Hvis man nu gjorde det noget mindre, som før, så kan i lave en mouseover effekt på billederne hvis i da synes at der skal være store billeder....

• #524   7. jul 2012 synes godt nok at det er lidt bøvlet ...

• #525   7. jul 2012 øv øv øv hvor er det rodet og MEGA forvirrende hvis det dog bare var det gamle øv øv

• #526   7. jul 2012 Jeg kan ikke se video. ? HVORFOR.....

• #527   7. jul 2012 Er begyndt at syntes godt om smiley

• #528   7. jul 2012 Jeg synes at <b>~ Emilie Harm & Maribos Pride ~</b>'s forslag til forsideopdelingen er helt kanon!
    http://i48.tinypic.com/wpn6g.png

Meget overskueligt og let, men samtidig nyt smiley

• #529   7. jul 2012 Øv øv. Jeg har givet det chancer og jeg kan bare ikke lide det. Det er helt uoverskueligt, og jeg kan slet ikke finde ud af det. Tror ikke jeg kommer til at bruge HG mere desværre, men jeg elsker det ellers sådan. smiley

• #530   7. jul 2012 Hej,

Notifikationer: hvor finder man dem?

• #532   7. jul 2012 ADMIN..... Jeg kan ikke se video....en skriver at det er fordi at de alle ikke er flyttet over....det passer forhåbenligt ikke. ?
    Hmmm betaler da for det....

• #533   7. jul 2012 jeg er træt af at jeg ikke bare kan trykke direkte ind på min konto, men skal vælge mellem min egen eller offentlige hver gang

desuden er forsiden meget uoverskuelig

• #534   7. jul 2012 Århh, mano. Hvorfor lave noget om som fungerede så godt. smiley :O
    Det nye er alt for uoverskueligt, Der skal være meget mere opdeling i det. smiley
    Og ens profil var meget pænere før at der skulle stå så mange ting på den.
    - Jeg syntes det skal pakkes ned igen, så der max står 5 ting under hver emne.
    - Det man skriver i diverse grupper og forum, ser godt nok træls ud på ens side, måske de kunne ligges ind under et sted man kunne trykke på og så kunne man se folks forumemner. ??
    Og selv om jeg er vip, så syntes jeg tit jeg oplever at jeg ikke kan trykke billederne op i fuld skærm ??
    Og når det endelig lykkes, så kan jeg ikke se hele billedet fordi den skære det nederste af ???
    - Så syntes jeg godt man kunne lave markedspladsen endnu mere søge venlig, ligesom hestenettet er, med alder, køn, højde osv..
    - Så syntes jeg man skal kunne trykke folks profilbilleder op i stort.
    - og Billedteksten skal under billedet igen, det ødelægger billederne når det ligger hen over.
    - og så ville jeg rigtig gerne kunne komme ind på min offentlige profil når jeg bare klikker på mit navn for oven, i stedet for at skulle vælge hver gang.
    - Og så vil jeg rigtig gerne kunne se mine udfordrings resultater under mine egne heste, og ikke kun under andres heste. smiley
    - Og så skal der billeder ind under gruppeemner, der er alt for meget tekst. smiley
    I bund og grund er det hele bare blevet lavet for uoverskuelig.
    Der skal meget mere opdeling på over det hele.

Ja jeg har ikke lige læst hele denne tråd, men det skulle ikke undre mig hvis jeg har ramt nogen af de samme ting som andre siger. For hvis vi skal leve med det nye, skal der en del flere forbedringer. !!!

Mvh Lisa og Fiola smiley

• #535   7. jul 2012 Du sidder og klager over at vi ikke kunne beholde det gamle, men samtidig fortæller om alt det du vil have ændret nu, som heller ikke var der før?.... Det her er da i det mindste et skridt på vejen smiley

• #537   7. jul 2012 Amalie & Omikron<3
    haha. Ja, nogen af tingene var så på det gamle. smiley
    Men jeg så helst at det blev laver tilbage til det gamle, og så bare lave forbedringer på det, smiley
    Men har efterhånden indset at det nok ikke kommer til at ske, hvis de så bare gad og lytte og lave dette her bedre, så kunne vi jo lære at leve med det. Men hvis det bliver ved med at være så dårligt, kunne jeg godt finde på at smutte. smiley

Mvh Lisa og Fiola smiley

• #538   7. jul 2012 Syntes det er dejligt med nyt layout o.s.v. Men i starten var det en mega nedtur og alt var uoverskueligt og grimt:( Men er ved at lære det nu:)
    Det ville bare blive bedre hvis man kunne:

-Logge ind på forsiden, igen.

-Se profilbillede stort.

-Detaljeret marked, som Hestenettet.dk

Håber at i kan gøre noget ved det!:D

• #539   7. jul 2012 ADMIN

Det tager stadig ca 30 min at loade billeder i de forskellige hestes galleri, OG hos ens egne - det er især øv når nu man gerne vil skifte billeder men ikke kan se hvad der er hvad.

Er det fordi at der fortsat ikke er styr på at få flyttet de billeder rundt eller er det sitet generelt der er så langsomt til at uploade de fotos?

• #540   7. jul 2012 Billeder ved nye hændelser, fx. til de kommentare til heste, så billeder af hesten. Og det samme med grupper. Det er meget nemmere, og så er der ikke så meget ''læsetekst''.

• #541   7. jul 2012 Hvordan kan det være, at der hver dag ryger 10 hændelser af ens liste over nye gruppehændelser? Jeg startede ud med 100, men fordi jeg ikke kan slette dem, har jeg bare holdt den ved et lige tal, ved at trykke på nye hændelser.
    Dagen efter var jeg nede på 90, og nu er jeg nede på 60?

• #542   7. jul 2012 Rikke / hestegalleri - jeg har en fejl på min bruger for jeg kan ikke se video klip af de bedstbedømte eller dem som har væretnher inde i nogle år efter hånden.. Men der imod kan jeg godt se videoklip som lige er oprettet? Hvordan kan det være??

• #543   7. jul 2012 Hvofår er mit billed blevt ændret, (profilbilled). Syntes det er svært at finde rundt i, og kan ikke finde hvor jeg kan ændre profil oplysninger + billed. Vil entenlig helst ha det gamle tilbage. Men giver en chance.

• #544   7. jul 2012 jeg elsker det nye galleri! smiley

Men (og har ikke læst ovenstående indlæg så ved ikke om det er skrevet - der er alt for mange indlæg smiley ) jeg mangler synes godt om knappen ved første indlæg, det som trådstarter skriver. Den kan jeg ikke finde men kan ske jeg er blind.

Hvor finder jeg de nye regler i har lavet? for dem synes jeg ikke jeg så da jeg loggede ind første gange og nu kører den på autologin smiley

Jeg har betalt for min VIP over telefonen sidste gang mener jeg, ophører den så af sig selv og jeg skal tilmelde igen eller hvordan?

Igen elsker jeg designet, det er meget mere flot, overskueligt og "up to date" - mere moderne smiley og har absolut ingen problemer med hastigheden, synes det kører hurtigere end før D

• #545   8. jul 2012 En ting jeg er ved at være lidt træt af, er at de nyeste kommentare hos heste, marked og fotoalbums ligger helt øverst, hvorimod de nye kommentare ved forum ligger hvor de plejer nemlig i bunden smiley Håber i forstår smiley

• #546   8. jul 2012 Jeg ved ikke om jeg bare er blind, men er det muligt at se HVEM der er enig i de kommentarer der skrives? smiley

• #547   8. jul 2012 Moe: Du er ikke blind smiley Man kan nemlig ikke se hvem det er der er "enig" smiley

• #548   8. jul 2012 Flot Hestegalleri, der mistede i endnu en aktiv bruger. Min veninde har lige oplyst mig at hun har slettet HG pga. det her l*rte nye design!!!!!

Og det er ikke den eneste jeg har hørt har forladt HG efter dette....

• #549   8. jul 2012 Min profiltekst står oppe i det hele ude til venstre..

Jeg giver det en chance, selvom det gamle selvfølgeligt for mig virker bedst nu når jeg kunne finde ud af det fra start smiley

Men det lyder godt med de nye muligheder smiley

• #551   8. jul 2012 Jeg synes alt det med nye hændelser er uoverskueligt. Det ville være meget bedre, hvis der var billeder til, og hvis det var delt op i kategorier som tidligere. Så det hele ikke bare er blandet helt sammen. (-:
    Så synes jeg også den nye visning under galleri og hestene fungere dårligt. Især med billedvisningerne. Jeg synes det var bedre når alle billederne var til venstra for det store billed. smiley

• #552   8. jul 2012 ja lad os lave en afstemning for og imod det er jo rimelig let en tråd for og en imod det bliver bare ikke min der opretter dem for jeg har endnu ikke fundet rigtig ud af hvordan det nye fungere men jeg skal nok gå ind og stemme

• #553   8. jul 2012 Hvornår bliver jeres side hurtigere? Det kunne være lidt rart hvis det fungerede snart smiley

• #556   9. jul 2012 Jeg har lidt forslag til grupperne:

<b>1.</b> Når du går ind i "Nye gruppehændelser", skal det være muligt at gå direkte til sine egne grupper. Generelt må det gerne være meget nemmere at komme til sine egne grupper, som det var før.

<b>2.</b> Når du er inde i "Grupper", skal "Mine grupper" være mere tydelige, og MEGET gerne med billede - Det andet er enormt forvirrende, når man har en liste på 60+ grupper, der ikke står i alfebetisk rækkefølge, hvis man lige skal finde en bestemt gruppe.

<b>3.</b> Når du er inde i én af grupperne skal "Opret indlæg" være meget tydeligere, gerne som tasten til "Opret nyt emne" i forummet. Det tog mig virkelig lang tid før jeg fandt ud af, hvor den var.

<b>4.</b> Det er (for mig) ikke nødvendigt at se hvad der sker i de andre grupper, når jeg er inde på en bestemt gruppe. Så hellere slette det, og give gruppefora dobbelt så meget plads, så man kan se hele overskriften, og ikke bare "I morgen skal jeg til hing..." (hingstekåring) eller lignende.

• #557   9. jul 2012 På hundegalleri er Admin super god til at tage brugerens forslag til sig, samt svare i tråden på relevante forslag/spørgsmål - det kunne Admin måske også gøre på denne side?

• #558   9. jul 2012 HVORFOR SVARE ADMIN IKKE????? HALLOOO BETALER FOR DENE SIDE OG SÅ TAGER I JER IKKE TIDENTIL AT SVARE BETALENDE KUNDER

• #559   9. jul 2012 Det koster vel ikke penge at skrive her??

• #560   9. jul 2012 Admin har svaret en masse her i tråden - senest i fredags. Siden har der været weekend, og nu er hun på ferie. Jeg er sikker på at hun svarer igen så snart hun er online igen. Der arbejdes dog videre bag kulisserne af udviklings-teamet.

Konkrete forslag kan sendes til supporten via kontaktformularen - så er i sikre på at de bliver set. Ellers post dem her, og vent på at Admin er tilbage (eller evt at en anden fra Bazoom dukker op).

• #561   9. jul 2012 Det nye HG er slet ikke til at finde rundt i! Jeg gider næsten ikke benytte det mere, da jeg synes det gamle HG var meget bedre!

• #562   9. jul 2012 pia

Hjælpeadmins'ene har intet med det nye design at gøre. De kan ikke forholde sig til vores forslag, og de kan ikke rette noget kodemæssigt. Hjælpeadmins er KUN til for at moderere brugergenereret indhold, som hjælp til Amin. De kan slette albums, heste, brugere, annoncer, tråde og indlæg. Ikke andet.

Skal en Hjælpeadmin i kontakt med supporten, så foregår det også via kontaktformularen (eller, de har en direkte mail, men det ender i samme indboks som henvendelser via kontaktsiden). Så de er stillet på nøjagtigt samme måde som alle andre brugere hvad det nye design angår.

• #564   9. jul 2012 Denne tråd er altså også MEGET forvirrende. Kan godt forstå hvis admin har svært ved at komme igennem det nu!

• #566   9. jul 2012 Her er de rettelser jeg gerne vil have:

Ud med de nye smilyer(staves)
    Flere farver
    Mere orden
    Mere overskueligt

Ulemper ved det nye:

Ikke pænt
    Det er MEGET langsomt
    Kedelige farver

Gode ting hved det nye:

kan kun finde en og det er:
    man kan se billederne bedre inde på en profil fordi man kan gøre det større.

Alt i alt vil jeg bare gerne have det gamle HG tilbage igen !

Hilsen IMAT.

• #568   9. jul 2012 jeg er alt i alt godt tilfreds med det nye... dog savner jeg at det gamel system hvor man nemt kunne skifte mellem kategorierne i markedet.
    Nu skal man enten baglæns elle starte i markedet på ny.
    Er der nogle der er enige i det?

• #570   9. jul 2012 tina j:
    Godt at høre du har vænnet dig til det nye. Vi arbejder stadig på hastigheden!

Dacapo:
    Har du stadig problemer på mobilen? Vi har hele tiden mobilen i baghovedet når vi laver ændringer på HesteGalleri, så det skulle gerne virke hos dig også...

Regina H:
    Hvis du ikke aktivt har slået noget fra, så skulle du gerne få de samme mails som du altid har fået. Hvilke mails savner du? Du kan tjekke din indstillinger for hvilke mails du modtager her: http://www.cykelgalleri.dk/minkonto/notifikationer

Lone s:
    Det er vi glade for at høre smiley - hvad sker der når du prøver at ændre dit profilbillede?

¤EmmaRasmussen!¤ . og ».Buggi&Koniko DALF! 1D.::
    Vil I dele nogle tanker om hvad vi kan gøre anderledes - så I føler jer bedre hjemme på den nye side?

^~¨ Ypsi Y:
    Hvis du har brug for hjælp udenom denne tråd så skriv endelig direkte til os, så prøver vi så godt vi kan smiley - se her: http://www.hestegalleri.dk/faq

Moe:
    Dejligt at høre smiley - vi tænker på at udvide smiley-paletten lidt - men jeg kan ikke love et andet design lige nu smiley

Louise Lindbøg H:
    Når dit VIP-abonnement udløber vil du kunne købe det igen, så kommer knappen frem. Og her vil du have valget mellem enkeltkøb pr SMS eller løbende VIP med betalingskort. Du kan altid afmelde dig løbende VIP igen! Vi beklager, at muligheden for at købe inden din VIP-status forsvinder er væk, vi arbejder på at få den tilbage.

Julie Scherrebeck Ohlsen .
    Vi har haft lidt problemer med vores billeder her på siden, kan du stadig ikke se dem?

Krikken ( savner sin maja ) .:
    Det er på vores liste. Kun medlemmer af en privat gruppe skal se hvad der foregår i en privat gruppe.

tina j:
    Vi arbejder stadig på hastigheden smiley - det er dog blevet en del bedre de sidste par dage, vi håber I kan mærke det

Stald Claudemir .:
    Det er vi meget glade for at høre - kom endelig med ideer, der kan gøre siden endnu bedre.

Mette *kødæder og pelsbedårer *:
    Vi har lagt teksten på billedet for at få jeres beskrivelser og profiler længere op på siden. Dog har vi gjort teksterne så små som mulige, så de fylder minimalt på dit billede.

Sidsel B:
    Er det på en mobil eller fx. en iPad du ikke kan se video’erne? Eller er det på en alm. computer?

•TP•:
    Hvilken kvalitet uploader du dine billeder i? Prøv evt. at uploade dine billeder i en bedre opløsning

Jeg kan ikke lige se fejlen med din tekst der fortsætter under “dine venner” - hvilken browser bruger du? og kan du stadig se fejlen hos dig?

Jeg har skrevet problemet med den manglende hestemule på vores liste - det er ikke heldig at vi kommer til at klippe i billedet. Hvis du “trækker” vinduet lidt smallere burde det dog afhjælpe problemet. De fleste brugere vil se dit billede normalt

Superflotte billeder du har taget i øvrigt smiley

1D<3:* ¤Team Birk&Malene¤ 1D<3:* .:
    Du skulle gerne få forslag til andre spændende videoer i højre side - under: “Andre brugere har også set”

Lykkeli:
    vi arbejder på at gøre din side mere overskuelig

Camilla T:
    Det lyder godt Camilla smiley

signe a:
    Hvad kan vi gøre bedre?

sanne K:
    Hvilke videoer har du svært ved at se? Send gerne et link til os - og er det på alm. computer eller en mobil du prøver at se dem?

Jose ©:
    Skriv gerne hvad du synes vi kan gøre bedre. Notifikationer finder du under min konto - http://www.hestegalleri.dk/minkonto/notifikationer - her kan du bestemme hvilke mails du vil modtage fra os.

sanne K:
    Vil du ikke sende et link til en video du ikke kan se?

Luna & Bettemus <3:
    Er det stadig et problem? - skriv evt. direkte til os her: http://www.hestegalleri.dk/faq

Lisa & Fiola smiley !
    Tak fordi du vil bruge tid på at skrive de mange gode forslag - vi noterer alt og prøver at få så mange af jeres gode ideer med på siden

Sidsel B:
    Vi har noteret dine forslag, mange tak smiley

Angelika C:
    Det bliver ikke ved med at være så langsomt, men vi har/har haft problemer med det nye design her på HesteGalleri - vi lover dog, at det snart bliver bedre. Du burde allerede nu kunne mærke en væsentlig forskel.

Jose ©:
    Vi kommer snart med en lille justering af hændelser - vi tror du bliver lidt gladere smiley

Fie .:
    Er det på alm. computer eller mobil du ser videoer. Kan du sende link til en af dem der ikke virker?

team hygge-måse smiley lindegården g:
    Det skulle gerne være bedre allerede nu, og blive endnu bedre i den nærmeste fremtid.

Lykke *Team TWH* - Pearl of Justice! > RIP Dixie <:
    Tak for dine forslag, vi kigger dem igennem! Har du set, at “Mine grupper” er kommet nederst på gruppe-sektionsforsiden? http://www.hestegalleri.dk/grupper

sanne K:
    Rikke er lige nu på ferie, så vi andre hjælper til så godt vi kan smiley - men forvent generelt lidt længere svartid her i ferieperioden.

Oventus & Mia S:
    Vi forsøger at følge så godt med som overhovedet muligt. Vi lytter til alle forslag og har løbende lavet de forbedringer I beder om - dog er det ikke alt der kan blive til virkelighed, men vi sætter virkelig pris på at I vil hjælpe med gode ideer og fejl der skal rettes.

Søster McFluff ¤:
    jeps - vi har været “ramt” af weekenden OG er vi generelt lidt ramt af ferie for tiden, men vi andre på holder forsøger at svare så godt vi nu kan - indtil Rikke vender tilbage fra ferie. Men vi når jo ikke Rikke til sokkeholderne smiley

Mvh. Simon/HesteGalleri

• #571   9. jul 2012 Super at høre, og skønt med en tilbagemelding:)
    I øvrigt synes jeg at det nye design er super, har kun et brokpunkt, og det er at man skal være VIP for at se store billeder på profilerne...:)

• #572   9. jul 2012 Hej Sinone/hestegalleri

Når jeg går ind og kigger mine egne logmenter står de ind over hinanden og hulter til bulter, det irritere mig lidt da jeg ikke kan komme til at læse hvad jeg lige har skrevet, fordi der står noget andet oven i det. Er der mulighed for at dette kan laves om så jeg kan læse hvad jeg selv skriver? Jeg har også problemer med videoer, jeg kan stadig ikke få lov at se en video, kun læse beskrivelsen, du har tidligere sagt at det ikke burde være et problem med iPad, og det ville også være mærkeligt at lave siden om så man ikke kan se videoer fra iPad, nu hvor iPads er blevet en så brugt ting smiley

• #573   9. jul 2012 Freja Anderson:

Har du muligehed for at sende et screenshot af dine besværlige logmenter/statusbeskeder? Er det på forsiden, "min konto" eller hvor ser du problemet?

Video kan faktisk godt give lidt problemer på iPad. Alle nye videoer virker fint på iPad og iPhone, men meget gamle videoer er der problemer med. Kan det passe med det du oplever - er det specielt gamle videoer der fejler hos dig?

Mvh. Simon/HesteGalleri

• #574   9. jul 2012 Hej Simon,

Tak for det. Ja, det har jeg set. Det er den liste jeg hentyder til i forslag nr. 2.
    Som det ser ud nu, er der bare en lang liste med grupper. Der står intet om hvor mange jeg har, eller er muligt at gå ind på egne oprettede grupper. Før var det en mulighed, samt du kunne søge i de grupper man selv var med i, efter årgang, antal medlemmer mf. Det er ikke nemt at finde rundt i, når man er medlem af ligeså mange grupper, som jeg er (hvilket der er mange på HG der er).

Jeg har lavet et eksempel på hvordan det er, og på hvordan jeg gerne vil have det:
    http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/ForslagtilAdmin.png

• #575   9. jul 2012 - Dvs. jo, hvis du trykker ind på "Se flere" først. Men det er en (i mine øjne) unødvendig omvej.

• #576   9. jul 2012 Til luna og bettemus ;
    Når jeg betaler for en ydelse så skal jeg vel også have det jeg betaler for, ik...
    Jeg vælger at betale fordi jeg gerne vil have de ydelser der så tilbydes, jeg kan jo ikke vide at de så ikke virker før jeg HAR betalt....havde jeg vidst det ikke virkede, ja så havde jeg heller ikke betalt.
    Du betaler jo heller ikke for en karton mælk, og så er der ingen mælk i....
    Jeg tror aldeles ikke at vip brugere er mere end andre, hvor ser du lige det henne. ?
    Men måske DU tror du er mere end os andre for jeg kan da se at alle der skriver om noget der ikke virker eller er utilfredse dem høvler du ned og håber at de forlader hg......kan bare lige fortælle dig at jeg IKKE forlader hg, jeg vil bare gerne have hvad jeg har ret til og som en betalende side må man levere....kunne forstå hvis det var gratis. Håber at du får en ordenlig tone på over for folk der skriver herinde

• #577   9. jul 2012 Simon/Hestegalleri.

Nej jeg kan stadig ikke se dem?

• #578   9. jul 2012 Okay smiley jeg glæder mig til ''hændelserne'' får en ændring smiley

• #579   9. jul 2012 Det er generelt på alt det ikke kan afspilles:) Det er mange er de: "Bedst bedømte" videoer som ikke kan afspilles…;)

• #581   9. jul 2012 Kære HG.

Det nye Hestegalleri er lidt rodet syntes jeg - men alt begyndelse er svær! smiley

Jeg har et par ting, som jeg syntes mangler, og vil derfor videregive mine tanker til jer på en positiv og konstruktiv måde!

* Jeg er rigtig ked af, at ALLE kan se, hvilke emner jeg har oprettet i div. grupper. At det står på "min side" til offentlig skue. Jeg prøver nu desperat at slette dem, -men kan kun slette 1 om dagen. Jeg vil ihvertfald tænke MEGET over, hvad jeg opretter i fremtiden -det er ikke sikkert at mine emner, kommer alle mennesker ved, udover dem i gruppen..

* Når jeg logger på HG, og f.eks. har 23 nye gruppeindlæg som skal læses. Så syntes jeg det er meget forvirrende, at man ikke længere kan se gruppens billede -men skal sidde og "nær-læse" hvilken gruppe indlæget er fra, og hvad det omhandler. Det var meget mere overskueligt før, hvor gruppens billede var ud for indlæget, med billede og tydelig overskrift. Det er altså rigtig irriterende nu! smiley

* Når i nu alligevel har lavet "Marked" om, hvorfor så ikke lave flere søgekriterier? Jeg kunne ønske mig, at man kunne søge på f.eks. Hingst eller Hoppe? Og hvilket uddannelses niveau hesten er på? -Det ville spare mig for at læse rigtig mange uinteressante annoncer! -Hvis jeg seriøst skal søge efter hest, vil jeg stadig vælge Heste-Nettet, udelukkende da jeg på deres søgemaskine, bedre kan udspecifisere hvilken type hest jeg leder efter.

* Sidste ting, er jeres farvevalg. Før hvor siden var lys grå, mørk grå og hvid -kunne man meget bedre "skimte" tingene igennem. Nu hvor ALT er hvid, kræver det meget mere koncentration at overskue siden. Måske det ville have været en ide, at dele tingene lidt mere "læse-venligt" op? Med rubrikker, farver eller lign.?

Disse var mine kommentare til det nye HG. Dejligt med fornyelse, -og rigtig mange gode ting!

Håber meget denne mail ender det rette sted? Og nogen (måske i fremtiden) vil tage mine idéer op til overvejelse..

Camilla

• #582   9. jul 2012 <b>*Camilla*</b>
    Jeg er meget meget enig i din kritik. Og jeg tror faktisk at netop de ting, er dem folk er allermest trætte af.

• #583   9. jul 2012 jeg vil hellere have det gamle tilbage for det går helt vildt langsomt og jeg kan slet ikke finde ud af det

• #584   9. jul 2012 Jeg er alt i alt rimelig tilfreds med det meste. Dog er jeg også tilhænger af at systemet med nye tråde i grupperne skal være med billeder, og at markedet stadig skal forbedres. Specielt i hesteafdelingen halter det alvorligt sammenlignet med andre sider, eks. Heste-Nettet.

Derudover, så er der én ting som irriterer mig helt vildt når jeg læse i forum. Vi er jo flittige brugere af links, og links har en farve. I det gamle design var link blå når man ikke havde besøgt dem/klikket på dem og lilla hvis man havde. Lige som på de fleste andre sider var der et farveskift på linket alt efter om de var besøgt eller ej.
    Det har i ændret så de hele tiden er blå. Det er altså noget forvirrende at skulle huske hvornår man sidst læste links i en tråd for at finde ud af hvor langt man er nået smiley
    Det er en lillebitte ting som umuligt kan være svær at ændre. Det er én farvekode i desiget.

• #585   9. jul 2012 Nu har jeg for første gang oprettet et fotoalbum efter det nye design er kommet, men billederne vises kun som røde krydser.

• #586   9. jul 2012 Jeg har efterhånden nu vendt mig til det nye design, men der er specielt 2 ting jeg SÅ gerne vil have ændret.

1. Det er så træls at logmenter står nederst på ens side, - dette gør at jeg ikke længere ser hvad mine venner foretager sig, og ikke gider skrive logmenter længere. Er det ikke noget der kunne blive lavet om? Har læst at rigtig mange ønsker dette.

2. Det nye hestegalleri virker ikke på min mobil - nogle gange kommer siden aldrig frem, andre gange kan jeg være heldig at kunne klikke på eks et forumemne, og så går det hele i stå - det er altså utrolig træls - og kan umuligt være den eneste med problemet, og i dagens Danmark bruger langt de fleste en mobil...

• #587   9. jul 2012 ja det sammen gælder for øvrigt med billederne i annoncerne...
    det er møg irreterende, og rigtig surt.

Ellers syntes jeg det nye design fungere.

Jeg har læst at i vil flytte logmenterne/status beskederne til øverst på siden.. super godt.

jeg har der ud over to foreslag.

1. lad det være op til brugeren selv om de ønsker at have de forum emner man har skrevet, tilgængelig offenligt på ens profil.

2. lav ens vennelise så man kan scolle ned istædet for at skal skifte imellem siderne, det er SUPER irreterende.

• #589   9. jul 2012 Mulle :
    Hvis du bruger Google Chrome er der en app der hedder AdBlock. Så er der ingen reklamer på nogen sider, og det er derfor mere behageligt at kigge på smiley

• #591   9. jul 2012 Hej Admi.
    Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål om markedet. Man skal enten gå baglæns eller starte forfra i markedet som det er nu. Før var det lettere at skifte mellem de forskellige kategorier.
    Er det nogget der kan gøres noget ved???

• #592   10. jul 2012 Ja jeg glemte også det med, at Logmenterne står i bunden af siden. jeg ser dem heller aldrig mere..

• #593   10. jul 2012 Hej
    jeg skriver lige fra min datters bruger profil.Jeg syndtes at der er besværligt med det nye,jeg har været nødt til at benytte min søns email for at oprette bruger herinde og han bor ikke hjemme så jeg kan ikke få mit kode ord efterfølgende,hvorfor jeg ikke har brugt min egen email var fordi min datter var oprettet herinde på den fra start og man kan ikke benytte sammen email 2 gange smiley når man skal oprette bruger

• #594   10. jul 2012 hej, ændring er ikke altid godt, synes den gamle side så mer indbydende ud, det nye virker noget mer uoverskueligt. gitte

• #595   10. jul 2012 HEj HG har set en fejll når man vil skrive en billedet tekst til et billedet, driller det mig fordi godkendings knappen forsvinder ned bag et billedet, og så kan man ikke godkende det. Man kan kun skrive billedet tekst hvis man rykker billedet nederst hvor der ikke er billeder neden under, før man kan godkende det.

• #596   10. jul 2012 Beklager at jeg ikke lige har læst de 657 inlæg der er før mit, men det jeg bruger HG til meget er forum, både at oprette nogle, skrive i andres og læse nye. Jeg er medlem af 5-8 grupper. Jeg savner:
    Lynet: Jeg var helt vild med lynet der blinkede når der var nogle der havde skrevet i indlæg jeg også havde skrevet i eller der ligefem var direkte besked i mine hestens profil.
    Besked-knappen: Der blinkede når jeg fik post
    Mine grupper: Der lyste, hvis der var nogle nye indlæg i nogle af de grupper jeg fulgte med i.

Nu er et hele blandet sammen til ét rødt tal, der både tæller beskeder, nye indlæg i dem jeg følger eller skriver i eller nye indlæg i grupper. Det er ikke altid at jeg har tid til at begynde at læse nye indlæg, men jeg vil da gerne følge dem, jeg allerede har svaret i.
    Jeg kunne også forestille mig at det tal ville bliver uoverskueligt for de der ikke nødvendigvis lige gider læse det hele, men hele tiden skal op og fjerne alle emner for at ændre tallet.

Jeg håber i kan ændre, så tallet bliver skildt ad igen smiley

Ellers virker det rodet, men fint nok...

• #597   10. jul 2012 Der er liiiige rigeligt med reklamer på siden - det er det der primært irriterer mig øje - ellers synes jeg det er ok.

Der er dog problemer med billeder, billederne vises i de små - men det store er et ?

• #598   10. jul 2012 Hvor finder man slet knappen henne? XD og hvordan slettet man dette omlæg så man oile lige for alle de ting og kigge på

• #599   10. jul 2012 Hvordan får jeg profilbillede på?

• #600   10. jul 2012 <b>©zim's© !</b>
    Slet knappen er under teksten i dit indlæg.

Jeg ville rigtig gerne hvis slet knappen blev flyttet over under tiden hvor indlægget er postet. Som det er nu, bliver det blandet sammen med indlægget, specielt hvis man slutter af med et link.

• #602   10. jul 2012 hejsa syntes det nye design er godt det eneste der er lidt træls er at det ikke fungere ordenlig på mobilen og så SAVNER jeg at logomenter staå for oven det er noget at det jeg lige hurtig tjekker tit og nu skal man helt ned i bunden kan det ikke komme op igen ??? ellers meget tilfreds

• #603   10. jul 2012 Endnu en ting (listen er efterhånden ved at være lang).

Der står ikke medlemstal når man er indeni sine egne grupper. Ej heller når man går ind på medlemmer.

• #604   10. jul 2012 Må også tilslutte mig koret, om at det ikke virker på mobilen..
    Har forresten en SE xperia - altså android, men den kører kun v2.1 update1..

• #605   10. jul 2012 Synes de nye HG er fint nok. Dog synes jeg det er rodet, men man skal sikkert lige vænne sig til det!? smiley

Har bare lige et spørgsmål, Hvordan redigere man teksten inde på selve hesten/ponyens profil. DVS oplysningerne om hesten??
    Irritere mig meget, da jeg skriver de stævner ind jeg er med til og hvordan det er gået, så også den forrige ejer kan følge med fx?? smiley
    Er der nogen der kan svare mig på det?? smiley
    Louise smiley

• #606   10. jul 2012 Det "nye" HG er meget kompliceret. Det "gamle" HG, var meget nemt at finde ud af, hvor alt information stod på sin konto. Det "nye" HG er langsom og MEGET rodet. Det er meget svært at finde ude af. Håber i finder ud af en anden løsning, for jeg kan se at der er meget som er imod det "nye" HG.

• #607   10. jul 2012 der er også MANGE billeder som man ikke kan se!!!!!!!!!!!!!!!!

• #608   10. jul 2012 Jeg er blevet positivt overrasket over det smiley det eneste er at jeg ikke kan se billeder hverken mine eller andres smiley

• #609   10. jul 2012 Kan ikke se mine billeder af mine heste og heller ikke andres eller andres annoncer med heste eller udstyr
    Det er irriterende, det er jo et galleri, så det er det der er mest vigtigt smiley suk

• #610   11. jul 2012 Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg stadig ikke kan slette nye gruppeindlæg i "Nye gruppeemner", med mindre jeg sletter dem alle sammen på én gang.

• #611   11. jul 2012
    det kunne være super fedt hvis man kunne se hvem der havde trykket " jeg er enig " :o)

• #612   11. jul 2012 Jeg har lidt konstruktiv kritik, måske "børnesygdomme"?

Når jeg skal se alle de gruppe indlæg der er og jeg trykker fjern alle fra denne side, så sker der ikke noget jeg kan kun slette dem alle på en gang ..

Jeg kan heller ikke gå ind i off topic(forum), den skriver bare der intet er fundet?

Jeg vil også meget gerne have emnerne slettet på ens egen side..

• #613   11. jul 2012 I det nye her, kan jeg ikke finde det hvor man ændre Racen/ altså overskriften på Hesten.. f.e.ks Tysk oldenburger Sparki ( part ).. Men hvorfor er der ikke en Race der hedder Tysk oldenborger? Undskyld jeg kommer med alt det her..:-D

• #615   12. jul 2012 Ja, jeg synes også det er utroligt langsomt. Hvis man nu skal se billeder fra et album, eller på en profil, tager det for det første meget lang tid at komme der ind, og for det andet så når man skal skrifte billede er det tit hvor billede ikke engang kommer frem, eller er lang tid om det. Og så kommer der er helt andet billed frem end det man har bedt om. Og nogen gange er det kun hvertandet billed man kan se?? Og der er næste hver gang er jeg blevet nød til at droppe det!! Trist.

• #616   12. jul 2012 Vi arbejder også idag med hastigheden. Beklager meget, men det skulle gerne blive meget hurtigt når vi bliver færdige smiley

• #617   12. jul 2012 Det nye her, kan jeg ikke finde det hvor man ændre Racen/ altså overskriften på Hesten.. f.e.ks Tysk oldenburger Sparki ( part ).. Men hvorfor er der ikke en Race der hedder Tysk oldenborger? Undskyld jeg kommer med alt det her..:-D

• #619   12. jul 2012 Hej hestegalleri,
    jeg synes at det nye design er superfedt! kunne dog klæde det med lidt andre farver smiley

men jeg har et spørgsmål som jeg håber at i vil besvare:
    kan man gøre så det kun er ens venner der kan se ens statusopdateringer?
    bryder mig nemlig ikke om at alle som går ind på min profil kan se disse.

• #620   12. jul 2012 ved ikke om det var mig admin mente at det var dejligt at jeg havde vennet mig til det nye
    for hvis det er mig vil jeg lige sige at jeg har kunnet finde rundt fra start men at det er langsomt og besværligt og det er det s** stadigt og ikke den samme fornøgelse som før og er stadig lige utilfreds

• #621   12. jul 2012 Fedt design!! det skal i sgu have skulderklap for smiley

Glæder mig til det er helt oppe og køre, er sikker på det nok skal blive fedt! smiley

• #622   12. jul 2012 Simone/Hestegaleri

Nej jeg kan ikke sende et screenshot, og nej, det er når jeg vil gå ind og se alle mine logmenter, alle dem jeg har skrevet gennem tiden, at de kludre sammen og står oven i hinanden...

Du har ret idet med videoerne, hvis de er for gamle kan jeg ikke se dem, tak smiley

• #623   12. jul 2012 <b> Hestegalleri </b>
    er det kun mig der har problemer med at se billeder af hestene på deres profiler? Når jeg fx går ind på min (Husets Mell) så kan den ikke vise billederne...?
    det ser sådan ud ved alle billederne: (link fjernet) Og det er kun ved Mell at jeg har oplevet det... men det har stået på i 2-3 dage nu...?

• Janne T
    Janne T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 27 Følgere: 24 Svar: 63
    #624   12. jul 2012 Nu hvor hastigheden er ved at være iorden, er det skønt at bruge og er VILD med de store billeder.

• #625   12. jul 2012 Er der nogen der kan fortælle mig hvor gruppereglementerne er blevet af? Jeg har ledt og ledt, og jeg kan simpelthen ikke finde det.
    Hvis de stadig er der, vil det altså være dejligt hvis de blev noget mere synlige, og hvis ikke, vil jeg meget gerne have dem tilbage.

Pt. kan jeg kun finde gruppebeskrivelsen.

• #627   12. jul 2012 <b>CoDoK</b>
    jeg har kunnet se dem med det nye logo på...? regnede med at det var et tegn på at de var flyttet...? men ok smiley

• #628   12. jul 2012 Jeg kan slet ikke finde ud af det nye og har faktiks mere eller mindre droppet det. Jeg vil have det gamle tilbage!!

• #629   12. jul 2012 Kæmpe thumps up til ikonerne i nofitikationerne! smiley
    Det gør det meget mere overskueligt, og lettere at sortere i hvad man vil læse nu eller senere! smiley

• #630   12. jul 2012 Der er kommet billeder til grupperne i notfikationerne! Stort ros, og tusind tak!

• #631   12. jul 2012 Jeg kan stadig ikke se video. ? Hvorfor.... Det må da snart være iorden

• #633   12. jul 2012 Jeg kan stadig ikke se video. ? Hvorfor....det må da snart være iorden

• #634   12. jul 2012 Er enig med Sanne K. der er flere videoer jeg ikke kan se og mine billeder er stadig ikke iorden...

• #635   12. jul 2012 Jeg har lige en forbedring, jeg håber i vil tage til jer.

Jeg er medlem af virkelig mange grupper, og har nu ikke været online herinde siden tidligst lørdag aften. Havde 336 nye hændelser da jeg loggede på, og kun 12 af dem var ikke-gruppe-relateret - altså ikke nye gruppeemner.
    Når jeg går ind og ser alle mine gruppeemner og vælger "Fjern kun alle fra denne side"(Eller hvad knappen nu hedder) så fjerner den dem ikke. Heller ikke hvis jeg opdaterer. Det er virkelig træls at skulle sidde og rode alle siderne igennem, for som det er nu, så har jeg 22 sider. Går jeg ind og læser et emne, jeg måske har set på side 13 for at komme med et eksempel, så har jeg værsgo' at starte forfra med at bladre, eller klikke hen.
    Håber I vil lytte til det. Grupperne er i hvert fald grunden til at jeg ikke forlader HG efter det nye design.

• #636   13. jul 2012 Jeg synes det er trælst man ikke kan se om hesten er solgt, død, om det er en part eller andet, når man går ind på en persons profil. Det var et af de forbedringer ved det gamle design, jeg virkelig synes var godt!

Så synes jeg desuden det er trælst, man ikke kan slette hændelser i første omgang ved oversigten, man skal simpelthen ind ved hver forskellig "hændelsesmulighed" og slette dem. det er trælst, især hvis man som Bauque her ovenover, er medlem af mange grupper med mange hændelser. Her fandt jeg det gamle system bedre både at overskue og administrere, også idet at man her kun kan se 3 hændelser ad gangen. Hvis de tre hændelser ikke har ens interesse på tidspunktet, ja så skal man trykke sig videre for at se resten af ens hændelser, og det tager tid.

Jeg var positivt indstillet til dette design, men må indrømme at jo mere jeg bruger det, jo flere fejl og mangler kommer jeg frem til. Siden er svær at navigere rundt på, og designet er forvirrende, specielt under folks profiler.

Som en anden var inde på længere oppe, gør farverne det bestemt heller ikke bedre. Alt er bare et stort gråt himmelhav, dette gør det også super uoverskueligt for mit vedkommende.

Uden at have tænkt over det før nu, bruger jeg faktisk kun HG 1/10 af, hvad jeg gjorde før. Før kunne jeg sidde i timevis, og surfe rundt, nu logger jeg knap nok ind hver dag. Det er lidt ærgeligt, men alt tager 3 gange så langt tid mht det nye design, og orker det bare ikke. (luksusproblem, I know)

• #637   13. jul 2012 Forstår ikke helt det er lavet om der er ikke kommer nogen forbedreig?? vil gerne have det gamle tilbage??

• #638   13. jul 2012 Der er nogle af mine billeder, som stadig ikke kan åbnes??

• #639   13. jul 2012 Syntes at i skal skjule ens forumemner inden under ens offenlige profil! Man vil også gerne stadig have lidt privatliv herinde på HG smiley

• #640   13. jul 2012 rubrikken øverst til venstre, måtte godt være lavet således, at man kan luk den ned når man ikke bruger den, så det derunder kommer op i synsfældet.

• #641   13. jul 2012 hvorfor kan man ikke se videoer, de hakker helt vildt meget smiley

• #642   14. jul 2012 Er det ikke længere muligt at bestemme hvilken rækkefølge hestene på ens profil skal stå i???

• #643   14. jul 2012 <b>hestegalleri</b>
    er det meningen at man nu modtager mails om nye hændelser m.m. selvom man har fravalgt det?
    indenunder http://www.hestegalleri.dk/minkonto/notifikationer har jeg altid haft fjernet alle flueben, og de er stadig fjernet, men jeg modtager alligevel mails...?
    Jeg har prøvet at lede de mails jeg får fra HG over til spam, men det virker ikke... Hvordan kan jeg slå de mails fra?

• #644   14. jul 2012 Synes det er blevet lidt hurtigere, hvilket i også lovede i ville kigge på dog vil det ikke kører fra min telefon, det gamle HG kørte uden problemer på telefonen også, men det nye her finder den og jeg når lige at komme ind på min konto så går det i pit og fryser.

Er det noget i også er ved at kigge på..?? Ellers synes jeg det er okay, efter der er kommet lidt mere hastighed på det nye, dog ikke helt optimalt da jeg skal på computeren for at være på HG..

• #645   14. jul 2012 CoDoK
    på det gamle virkede det ved mig. og ved det nye har jeg først i den sidste uges tid haft problemer smiley

• #646   15. jul 2012 Hos mig er der lidt problemer med det nye HG. Min computer hakker og låser sig fast og det bevirker at jeg ikke har lyst til at deltage i debatten i forummet og at jeg ikke har lyst til at kigge rundt på siden. Det er rigtig ærgeligt...
    Jeg er klar over at det måske kan være hastigheden på mit internet, som kan bære en del af skylden. Men da det virkede perfekt sammen med det tidligere HG, synes jeg det er rigtig ærgeligt at i ikke har fået det til at virke på samme måde, så alle brugere kan blive ved at være aktive. I skulle jo nødigt miste brugere på det?

• #647   15. jul 2012 Jeg har nu brugt 20minutter på at scrolle igennem de indlæg der er skrevet her - og på de 20 minutter er jeg ikke engang kommet 1/5 igennem. Det KAN simpelthen ikke lade sig gøre, for computeren skriver "svarer ikke" og låser sig fast konstant. Jeg synes det er rigtig meget for dårligt! Jeg var ellers aktiv og tilfreds bruger af det gamle (fordi det virkede!).

• #650   15. jul 2012 Håber da snart nogen får svar på deres spørgsmål.. for det er da lidt belastende at man bliver henvist til denne tråd og så får man alligevel ikke svar på sine spørgsmål?

• #651   15. jul 2012 Kan man ikke længere skrive sin hjemmeside adresse på sin profil?

• #652   16. jul 2012 ELSKER at VIP er blevet billigere hvis man gør det med kort !:-D Og piger hvis i nu lige bruger en halv times tid på at finde ud af det nye system smiley

• #653   16. jul 2012 Hej er der nogle der kan hjælpe mig ved ikke om der er spurgt om dette før men kunne slet ikke overskue at læse alle indlæg så nu spørg jeg er der andre end mig der har problemer med at ligge opret stående billeder ind? hos mig ligger den dem konstant ned når jeg prøver at loade nogle nye billeder hvilket er lidt irriterende! smiley
    Mvh. Kristina T

• #654   16. jul 2012 "Fjern kun emner på denne side" ER det en funktion der vil blive kiggede på? *Mener bare den virker ikke... Skal hvergang igennem de mere end 50hændelser IGEN-forfra for at få slettede og dette kan KUN ske hvis man beder den "fjern ALLE hændelserne" Det er simpelthen ikke godt nok...

Er bar IKKE tilfreds med jeres nye design som ikke virker optimal.... Det er uoverkuligt forside - og jeg var GLAD for det gamle og før brugte jeg timer (4-5t dagligt) på jeres side hver dag... Det er bestemt nede på måske 2-3t om ugen.. og de få timer jeg nu bruger er det bestemt ikke værd at være vip...

• #655   16. jul 2012 <b>hestegalleri</b>
    kan det evt blive en funktion at man kan se hvem der følger fx en debat? Så man kan se om folk stadig har "mulighed" for at læse hvad man skriver til dem? For det nytter jo ikke at skrive til nogen der har fjernet abonnement på tråden smiley
    og om det kunne være muligt at siden direkte springer frem til de nye hændelser i fx debatten/hesten/fotoalbummet. Så man meget nemt kommer frem til det der er nyt smiley

• #656   16. jul 2012 Jeg syntes simpelthen at det er for dårligt at billederne STADIGVÆK ikke virker, og at det stadigvæk heller ikke virker på mobil!
    Vil ikke betale for noget der ikke virker

• #657   16. jul 2012 Synes også at det er for dåligt at man stadig ikke kan ændre sit profilbillede tilbage igen!
    Eller sin profiltekst!

• #658   16. jul 2012 Catarina og Sol, Lundemarksgård, New Forest
    jeg kan sagtens ændre i min profiltekst...? smiley

• #659   16. jul 2012 Nå okay. Jeg kan ikke. Den siger at der er sket en fejl når jeg prøver? Jeg har prøvet i nogle dage nu smiley

• #660   16. jul 2012 mærkeligt... jeg kan uden problemer

• #661   16. jul 2012 Jeg synes det er træls at man ikke længere kan se hvad folk har givet af bedømmelse. Det er en god måde at skelne misbrugerne fra (dem der har givet 500 lav, 20 middel og 5 høj).

• #662   16. jul 2012 Jeg vil gerne brokke mig lidt over de reklamer der er på annoncerne. Jeg håber virkelig de er alders relaterede. For jeg får reklamer om altmuligt med sex. Det er bestemt ikke passende på HG når der er så mange helt unge mennesker.
    I det hele taget syntes jeg ikke det er passende reklame emner på HG. Dem ser jeg gerne fjernet.

• #663   16. jul 2012 Når jeg går ind og ser mine nye Gruppe forumsemner, og jeg gerne vil trykke på "Fjern kun emner på denne side", så kommer der godt nok en fin lille boks op og spørg igen, så trykker jeg ja, og så sker der ikke mere smiley

Kan sagtens vælge og slette alle emner, men det bare ikke så smart ...

• #664   16. jul 2012 Hej admin

Det eneste der irritere mig udover det med statusopdateringerne er; når jeg er på mine hændelser og vil bladre fra side til side, så sker der ikke noget? Så jeg bliver hele tiden nød til at gå ind i alle hændelser og se dem (selvom det er den jeg ikke ønsker at læse og kigge i) for at jeg kan se flere hændelser. Giver det mening??

• #665   17. jul 2012 HVOR vil det være skon med den "gamle" overskulige HG.. Gider sgu ikk log på og se alle mine beskeder som det første på min side - dette er spild af plads og burde kun være noget man kan vælge og IKKE noget man skal.. JA og seneste log vil også være KANON hvis det kom øverst som på den gamle- dette er mere intressant end kik beskeder...

MÅSKE de 2 dele bare skulle bytte plads...?? ide

• #666   18. jul 2012 kan godt være jeg er helt tabt bag en vogn her, men hvordan ændre man teksten ved sine heste? smiley

• #667   18. jul 2012 Har samme problem som Christinna *NRC*.

Jeg håber virkelig virkelig VIRKELIG, at I snart får det fikset HG! Og hvor er det egentlig for dårligt, som det også nævnes, at der bliver henvist til dette forum, og så sker der ikke en sk*d. Der kommer ingen svar. Synes faktisk mange af svarende er konstruktive, og folk skriver, hvad de har problemer med, så I har reelt set en mulighed for at forbedre det. Så kom dog i omdrejninger!

• #668   18. jul 2012 Enig med Christinna *NRC* og Bauque smiley

• #669   18. jul 2012 det kører sindsygt langsomt, det helt vildt og syntes det er fuldkommen uoverskueligt inde på folks profiler, og min egen også. det er rimelig facebook agtigt, med ''jeg er enig knappen'', og den måde profilen er blevet sat op på, og bare sitet i det hele taget. syntes det er rigtig øv, ser også ud til der er flere der bedre kunne lide det gamle.. må erklære mig enig med dem.

• #670   18. jul 2012 det er langsomt og nu er vidoerne begyndt at hakke ligesom de gamle stumpfilm hos mig

• #671   20. jul 2012 jeg kan ikke ændre Miss Caya på min profil fra "min part" til "tidl. part"
    håber i vil hjælpe mig?
    -
    lizette

• #672   20. jul 2012 <b>lizette</b>
    Tror det er et generelt problem på HG - Jeg kan heller ikke ændre min hoppe til himmelhest, til trods for at hun stod som himmelhest da det blev ændret.

• #673   20. jul 2012 Vil da virkelig håbe der snart sker noget, eller man i det mindste får svar.
    Ville ønske Bazoom selv levede op til deres eget slogan; vi elsker passionerede mennesker????

• #674   20. jul 2012 Jeg syntes stadig det er noget lo*t!!

• #675   20. jul 2012 Jeg elsker det nye design!

• #676   21. jul 2012 Jeg har skrevet med Big Admin, og grunden til at der ingen svar er kommet, er pga. ferie.

• #677   21. jul 2012 Er enig med Michella. Dumt at lave designet lige før i ved, at dem der sørger for alt det her ... skidt(Undskyld sproget), holder ferie. Det har I vel for pokker vidst længe inden i ville indføre designet. I kunne da have ventet til efter jeres ferie. Ikke gennemtænkt. Slet ikke gennemtænkt..

• #679   21. jul 2012 Ej hallo. At bringe deres privatliv ind i det her, og ligefrem forbyde dem ferie. nu går i altså over stregen!
    Det virker ikke optimalt, det kan vi sgu godt blive enige om, men altså det skulle jo i luften på et eller andet tidspunkt. Desuden er der mange på ferie lige nu, så måske er det meget smart at prøve det af når der ikke er så mange på serveren!

• #680   21. jul 2012 Nej det ville jeg ikke, men jeg vil så også sige det er noget HELT andet.
    HG virker, bare ikke som i gerne vil have det. Plus der er da nogle ting der ikke er helt optimale, men jeg tror ikke nogles liv afhænger af om HG virker eller ej!

• #681   21. jul 2012 Nyt spørgsmål:
    Kan man ikke se flere status beskeder hos andre brugere end de 7 sykker i siden?
    Altså kan man ikke se ældre statusbeskeder?

• #682   21. jul 2012 Lykke *Team TWH* - Pearl of Justice! *RIP Dixie*

ok. tak for dit svar. smiley

• #683   21. jul 2012 Jeg synes også det er en anelse træls at der er ferie, for det er ski ikke nemt at være administrator for en masse grupper hvor der intet gruppe reglement er :o( Det håber jeg bliver fikset som noget af det første.

• #684   21. jul 2012 Hej smiley

Jeg har problemer med at bestemme rækkefølgen på de heste, jeg har oprettet. Jeg kan godt gå ind og trække dem ind på de pladser, jeg vil have, men den gemmer det ikke, og hestene står stadig placeret efter, hvornår de er oprettet.

Hvordan får jeg den til at gemme mine valg? smiley

• #685   21. jul 2012 Et godt råd; hold ikke vejret mens du venter på svar;-)

• #687   22. jul 2012 Jeg kan ikke starte en privatbesked op!
    Kan kun svare en!!!!!

• #688   22. jul 2012 Hej HG

Når jeg er inde i mine gruppe emner og skal slette virker den knap med "fjern indlæg kun fra denne side" (kan ikke huske om det er det den hedder) så fjerner den dem ikke. Den fjerner faktisk ikke noget.

Og når nu man skal ned i bunden af et forum indlæg som er meget langt, som det her, ville det være rart hvis man kunne tage og køre ned i bunde med musen eller med fingeren på ens iPad så man ikke skulle køre ned igennem det hele. Og undskyld hvis dette har været oprettet men orkede ikke at læse dem alle igennem.

Ellers er jeg ret glad for designet og syntes at det bare kræver lidt tilvænning men vi lærte jo heller ikke at ride på en dag. Det eneste jeg godt kunne ønske mig ændret er baggrundsfarven. Den må gerne være mere happy;)

Mvh Malene

• #690   23. jul 2012 Jeg kan ikke afmelde abonnement på det her forum indlæg og er ved at blive godt træt af at jeg får en påmindelse hver gang der er en der skriver......

Jeg vil gerne afmeldes!!!!!!

• #691   23. jul 2012 Hvorfor kan jeg ik ændre min gamle pony til tidl hest? Den bliver ved med at gå tilbage til min hest?? Hvorfor?

• #692   24. jul 2012 Adolf det har nok ikke noget med HG at gøre at din pc ikke virker og det hopper op og ned.

Har du prøvet at sidde stille på kontor stolen? smiley (en joke)

• #693   25. jul 2012
    ... Forslag; at man kan like det første indlæg, trådstarters.
    Det er irriterende man kun kan ved kommentarene.

• #695   25. jul 2012 Hej allesammen,

Da det er ferietid, så kan der gå lidt længere tid mellem svarene her i tråden. Har du et teknisk problem, så skriv til os via kontakt på www.hestegalleri.dk/faq. At der er ferie betyder selvfølgelig ikke, at man ikke får svar, men at der kan være længere svartider.

Der er en del, der skriver om hastigheden på sitet - denne burde være langt hurtigere nu.

I går fortog vi nogle ændringer på sitet, der gerne skulle afhjælpe nogle af de problemer, der har været med at se billeder - og indtil videre har vi fået positive tilbagemeldinger, så vi håber at dette har hjulpet smiley

Vi er klar over at der er et problem med at fjerne notifikationer på gruppeemner på "Min konto" - det arbejder vi på at løse.

Problemet med at man ikke kan ændre tilknytning på hestene arbejder vi også på at løse - derudover vil det også blive muligt at se tilknytningen på min offentlige profil. Og så vil hestene også blive vist i den rækkefølge, som man har valgt på "Min konto".

Der er et par stykker, der nævner, at de modtager mails, selvom de har afmeldt disse. Det er sådan, at der er nogle mails man ikke kan melde fra - og som man derfor ikke kan vælge fra. I bedes tjekke efter på "Min konto", om den mail du modtager er en af disse. Hvis man rent faktisk modtager mails, som burde være meldt fra, så skriv til os via "Kontakt" med angivelse af, hvilke det drejer sig om, så ser vi nærmere på det smiley

Michella: Står der stadig -1 i beskeder hos dig?

Krikken: Vi tager dit forslag med videre smiley

C. rasmussen: Hvis du vil afmelde et abonnement, skal du enten klikke på "Følg ikke længere" i toppen af dette indlæg. Her skal du klikke på slet abonnement (ikke ok-knappen). Ellers kan du afmelde dit abonnement under "Min konto" - "Abonnementer".

Sanne K: Kan du stadig ikke se videoer.

Catharina: Hvis du stadig ikke kan ændre din profiltekst, så skriv til os via "Kontakt", og beskriv nærmere, hvad du gør, så kigger vi nærmere på det. Vær opmærksom på, at systemet ikke godtager html i teksten - det vil f.eks sige, hvis du gør teksten fed eller i kursiv.

Lykke: Det er korrekt, at der ikke længere er noget særskilt felt til hjemmesideadresse - men man er velkommen til at skrive denne i sin profiltekst. med hensyn til at man ikke kan se medlemsantal i grupper, så kigger vi nærmere på det.

Ulla N: Hvis du tænker på Googlereklamer, så burde "voksenreklamer" være slået fra. Oplever du alligevel en sådan, så tag en screenshot, og sendt det til os på support@bazoom.dk, så undersøger vi nærmere.

Jose: Kan du stadig ikke bladre i siderne i hændelsesboksen på "Min konto"? Så skriv til os via "Kontakt", og vi sørger for at få rettet fejlen.

• #696   25. jul 2012 Det lyder rigtig godt Rikke.

Jeg vil lige gøre opmærksom på endnu en fejl.
    Jeg har lige oprettet en gruppe, men når jeg går ind for at rette i den, kan jeg se at den har flyttet hele gruppe beskrivelsen ned til gruppereglementet også, så det nu står begge steder. Hver gang jeg forsøger at ændre det, ændrer den det tilbage af sig selv når jeg gemmer.

• #697   25. jul 2012 Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at funktione med at man kan vælge hvilke af sine venner man ser logmenter fra kommer igen for den benyttede jeg meget.

• #698   25. jul 2012 Der var langt her ned smiley
    ved ikke helt hvem jeg skal skrive dette her til , har prøvet at sende en besked, men fik at vide at man ikke kunne sende til jer ?
    Jeg er ellers blevet glad for det nye HG, men har lige fundet et stort minus smiley og håber I kan hjælp mig, inden det nye HG havde jeg flyttet om på mine heste så den hest jeg har nu var den første på listen, og inde på min konto, står hun også som den første og der er række følgen rigtig, men hvis man gå ind på side som andre ser, er hun der slet ikke, først når man trykker se alle, så kommer hun frem imellem de andre heste, dette er jeg meget ked af, for jeg ville gerne have at hun var den første de andre så, når de gik ind på min side og ikke mine døde og solgte heste :(, kan forstår at I har kunne rykke rundt for andre, så de fik den række følge de gerne ville have og jeg ville høre om I også kunne gøre det for mig smiley
    Håber I kan og vil hjælpe

MVH Randi

• #699   26. jul 2012 Lykke: Vil du ikke sende et screenshot af fejlen, så sørger vi for at det bliver fikset smiley

CoDoK: Vi tager dit forslag med videre smiley Hvis du ikke vil se gruppeemnerne kan du vælge en af de andre kategorier i søgningen (hvis du har søgt på seneste emner) - f.eks "Avl", og så vil søgningen stadig være listet efter seneste indlæg.

Camilla: Vi tager dit forslag med videre smiley

Randi S: Du kan klikke på "Gå til sidste indlæg", så slipper du for at scrolle smiley
    Hvis du vil kontakte support, så skal du skrive via "kontakt" i bunden af siden www.hestegalleri.dk/faq - og det kan man gøre hvadenten man er logget ind eller ej.

Som skrevet i vores sidste indlæg, så vil det igen blive muligt at se både tilknytning, og hestene vil blive vist i den rækkefølge, du selv har valgt. Vi kan ikke manuelt rykke rundt på hestene desværre.

• #702   26. jul 2012 Hej allesammen!

Så har vi haft et lille upload smiley

Det betyder, at det nu er muligt at skifte tilknytning på gallerierne - og dette vil også fremgå på "Min offentlige profil". Ligeledes vil hestene også fremstå i den rækkefølge, som man har valgt på "Min konto". smiley

Vi har også rettet fejlen med, at man ikke kan fjerne notifikationer om gruppeindlæg én side af gangen.

Der er nogle brugere, der har meldt ind, at man i markedet mistede sin søgning, hvis man trykkede på "enter" i stedet for søg - dette er også rettet.

• #703   26. jul 2012 Fantastisk Rikke - Super godt.
    Jeg sender lige et screenshot mere, og så prøver jeg lige at se om jeg ikke kan samler fejlene i grupperne i en mail til dig.

• #704   26. jul 2012 Har ikke det tror problem med det nye heste galleri, men hold da op, hvor er billedfremviseren da bare noget lort, de fleste af de heste-profiler jeg har været inde på nu er der mindst et billede jeg ikke kan se...

• #705   26. jul 2012 Det bliver bedre og bedre. Er efterhånden godt tilfreds (:

• #706   26. jul 2012 Lykke: Det gør du bare smiley

Sofiekaas: Hvis du har nogle konkrete eksempler på billeder du ikke kan se, så skriv til os her: www.hestegalleri.dk/faq , så kigger vi nærmere på problemet smiley

Det lyder godt, Ballonfisken smiley

Mvh. Rikke/HesteGalleri

• #707   28. jul 2012 Hej smiley
    Dejligt at der kom svar, og at der bliver arbejdet med problemerne smiley

Jeg har lige et til, som jeg håber I kan hjælpe med smiley
    Jeg har det problem, at når jeg inde på hestenes profiler ikke kan klikke valgfrit på de billeder jeg vil se, uden at skulle dem alle i gennem. Eller, det er ikke sådan med alle billederne, men på visse reagerer den slet ikke når jeg trykker på dem. Trykker jeg på det foregående billede og skifter med piletasterne kan jeg sagtens se det.

- Astrid smiley

• #708   28. jul 2012 Samme problem som Astrid.

• #709   28. jul 2012 Dejligt med svar:-)
    Og jeg er ved at have vænnet mig til det nye design..

Dog kan jeg stadig ikke komme ind og se off topic emner i forum?
    Jeg kan sagtens se de andre(træning, general diskussion osv)?

• #710   28. jul 2012 NU ER JEG SNART TRÆT AF AT MINE BILLEDER STADIG IKKE KAN SES HVORNÅR BLIVER DET LAVET???

• #711   28. jul 2012 Der er en ting der irriterer mig.. Eller der er flere, men ved der bliver arbejdet på hastigheden, med videoer osv så det kommer nok..
    Men det er at mit valg om ikke KUN at se statusbeskeder fra mine venner, ikke bliver gemt..
    Det har været et problem fra dag 1! Har ventet, med rimelig tålmodighed skulle jeg mene, på at det måske bare skulle blive løst..
    Men ak.. Det sker bare ikke.. Jeg skal bare læse om alt og alles... ting.. Nej tak..

• #712   28. jul 2012 Hvor er det rart at HG er blevet mere hurtigt igen! :).

Men hvis jeg skal sige noget der irriterer mig, så er det den besked som popper op, hver eneste gang man har svaret på et indlæg i forum. "Du har nu svaret på...." - Ja tak, det kan jeg nok godt regne ud! smiley

Kommentér på:
Velkommen til det nye HesteGalleri!

Annonce