{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Når hesten ikke vil bakke ud af trailer {{forumTopicSubject}}

Ja modsat alle andre, så har jeg altså en hest, som ikke kan finde ud af at bakke ud af en trailer. Hun kan presses halvt ud af en trailer, men går så op igen. Nogle der har nogle gode tips som jeg kan træne?

Hun har ingen problemer med at bakke når hun er udenfor traileren.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hesten ikke vil bakke ud af trailer
  • #1   30. jun 2012 Træn hende få skridt ad gangen og ros. Altså bare omvendt af hvis den havde problemer med at gå op.

• #4   30. jun 2012 Uha der har jeg stået med min gamle ca 4 timer brugte vi smiley fik en træner på, og han sagde han virkelig måtte have haft en dårlig oplevelse. vi fik så trænet det væk ved hjælp af prof. og senere viste det sig han var låst oppe i krydset. som også gjorde han havde svære ved at bakke end han burde.

Da vi endelig fik ham ud til sidst da jeg havde købt ham endte det med at være med en jakke over hoved.

Men ja de fleste kan ikke få hesten op, men absolut ikke sjovt ikke at kunne få den ud. alt efter hvor slemt det er, så kan jeg anbefale prof hjælp. og måske kiropraktor. det løste det for os.

• #5   30. jun 2012 det gjorde min da hun var i fol, men kunne godt bakke ud da føllet var kommet ud af maven smiley

• #6   30. jun 2012 Vi endte med at købe en trailer med frontudgang.. Min gamle hoppe har haft en dårlig oplevelse og nægter når hun træder et skridt ud på rampen maser hun ind igen, hun kan godt bakke ude når jeg rider og i stalden, men ikke i traileren. Der er aldrig problemer med at få hende ind og jeg skal ikke være nervøs for hun bakker inden jeg har lukket for hende, men træls og en lidt dyr løsning.

Kommentér på:
Når hesten ikke vil bakke ud af trailer

Annonce