{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Tyk shetlænder ;D {{forumTopicSubject}}

Dixie er en shetlænder på 3 år nu her, og tjaaah måske er hun lidt forkælet hun har i hvert fald noget på sidebenene som jeg rigtig gerne ser væk. Problemet er bare at jeg ved dælme ikke lige hvordan jeg skal, for det eneste hun får er nogle vitaminpiller for at være dækket ind, græs og wrap og så er hun ude 3-5 gange om ugen, hvor vi blandt andet kører, går ture og laver noget aktivt!

Hvad får jeres små trolde at spise og hvordan holder i dem i form? Nogle der evt har en god idé til tykke Dixie, havd jeg kan gøre?

Derudover er der evt nogle der ved hvor jeg kan købe en kapsun/sidepull i str shet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyk shetlænder ;D
  • #1   22. jun 2012 Engang fik vores "Forfangen-Pony" en mundkurv på, så hun også kunne nyde græsmarken smiley

• #2   22. jun 2012 Min bruger mundkurv om dagen når hun er på græs, og fri hø om natten. Derudover laver en eller anden form for aktivitet 6 dage om ugen,l såsom gåture, longering´, løsspringning osv smiley

• #5   22. jun 2012 simone- Alle heste og ponyer har en næsten lige så stor change for at blive forfanget og kolik smiley

Det er jo bare ponyer det oftere bliver udsat for døgnfold, en rideheste smiley

• #7   23. jun 2012 Hej. Min shetlænder er meget bred og det han blevet efter han blev kastereret. Men han holder sig fint nok selv om han er blevet en bred pony, de to andre, islænderen og travere er os runde. De går i løsdrift og folden har ikk haft pause andet end 1 måned, så kom de ud på den, fordi så kunne de følge med, i stedet for det blev for langt og man skal passe mere på. På den her måde undgår man forfangenhed. Dog får mine os hø engang imellem og de laver ikk det der ligner motion ud over at lege på folden, af og til får drengene en tur på shetlænderen.

• #8   24. jun 2012 Simone- Ja det kan der jo også være noget om smiley

Kommentér på:
Tyk shetlænder ;D

Annonce