{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Groft... {{forumTopicSubject}}

Ja, synes efterhånden tit man hører den der;
"En traver passer ikke sammen med en begynder"
"En traver er ikke en hest"
"En traver bør ikke rides men bare slagtes"
Osv.

I mine øjne synes jeg virkelig at det er GROFT at folk kommer med de kommentare konstant hvis jeg f.eks. står og snakker om heste med en eller anden "hestepige/dreng" og jeg så nævner at min er en traver så får jeg hver eneste gang klasket en sviner i hovedet med hvorfor jeg ikke bare får slagtet min "dumme traver" og får mig en rigtig hest.
Personen kender ikke engang min hest!!!

Jeg synes faktisk at det er mindst lige så godt at give en traver til en begynder som en eller anden hysterisk pony.
For en traver kan virkelig blive så afhængig af sin ejer eller bare dem som er omkring den at den direkte beskytter personen. -Det kan en pony sikkert også.
Men jeg vil sige at jeg har redet meget pony og ikke en eneste af de ponyer jeg har redet har været til at stole på!
Min traver (Dipsy) lader mig gøre hvad som helst uden noget som helst.. Hvis det skulle være kunne jeg sidde og baske med et eller andet imens jeg sad på ryggen uden han ville reagere...

Min traver har ALDRIG hverken bidt, sparket, bukket, stejlet eller andre unoder mod mig!
Han gør det heller ikke hvis der er folk på folden.

Jeg vil sige at jeg ikke tror på at min traver er den eneste påpasselige traver! som ikke er varm oven i hovedet.

Hvad er jeres meninger med hensyn til folks holdninger om travere ?
Er de som jeres ?
Fortæl, fortæl..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Groft...
Kommentér på:
Groft...

Annonce