Det betaler sig at være stædig! {{forumTopicSubject}}
Mine heste plages meget af fluer om sommeren, hvilket er ekstremt dyrt i fluespray. Så i år skal der prøves noget nyt! Jeg blev anbefalet Auriplak til en stk'pris på omkring de 50. Jeg har 4 store heste, så der skal nok bruges 2 mærker pr hest.
Jeg finder så Auriplak på Mortalins hjemmeside til 64,25,-
- Der er et billede af en kasse, hvor der står: "Indhold: 20 mærker", men der står ikke, om de koster 64,25 for 1 eller 20 stk. Jeg ringer til kundeservice og efter at have talt med 3 forskellige medarbejdere, får jeg endelig et sikkert svar: 20 mærker for 64,25 kr.
Jeg bestiller med det samme, men regner ikke med at modtage 20 mærker, da det næsten er for godt til at være sandt, når normalprisen er omkring 50 for 1 mærke. Og ganske rigtig, en uge senere modtager jeg 1 mærke. Mig igennem til kundeservice igen, hvor jeg så for fat i en Bent til sidst. Han giver mig ret i, at det er misvisende på hjemmesiden og at vejledning var forkert. I dag får jeg en opringning: Jeg kan hente 20 mærker uden yderlig beregning!
Så 20 fluemærker for 64,25 kr! Normalpris: 1285kr!
Så det betaler sig at holde fast og være stædig! Nu håber jeg bare, de virker! (:
God regnverjsdag til alle! (:
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 413 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
men fedt at du har fået det til det hjemmesiden viste i starten
nov 2008
Følger: 126 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 90 Svar: 819
dec 2007
Følger: 205 Følgere: 193 Heste: 10 Emner: 421 Svar: 4.643
Min mormor sender også tit ting ind hvis hun ikke er tilfreds, og hun har fået en masse lækre ting ud af det
Det betaler sig at være stædig!