{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Unik pony til salg.....hmm {{forumTopicSubject}}

Undrer mig over alle de irreterende unge piger som bombarderer en med spørgsmål omkring salgs heste/ponyer...
Mange af dem opretter endda annoncer om at de vil købe pony...men tror bare at der liige mangler nogle forældre på sidelinjen...eller faktisk tror jeg ikke forældrene aner at de både byder...stiller 1000 spørgsmål..og i bund og grund vil de ingenting!

Hvad vil jeg så lige med det her...jo jeg syntes blot det er smadder irreterende når ens annoncer bliver fyldt med spørgsmål som egentlig kan læses i beskrivelsen...spørgsmål som bare hober sig op..med endnu flere spørgsmål fra andre småpiger smiley

Jeg valgte så at trykke på knappen hvor man så ikke kunne skrive direkte...

Ha en god aften derude smiley

Mvh Susanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unik pony til salg.....hmm
  • #1   7. jun 2012 Ja, der er desværre ikke andet at gøre smiley

• #2   7. jun 2012 jeg kan godt følge dig har lige haft en på 11 og en på 13 i mine annoncer (det var så udstyr) men enig tager dem ikke seriøs... utrolig de spørgsmål de stiller eller også har jeg bare været uheldig ; ((

Det vil være fedt hvis HG skulle bruge cpr nr for at oprette som feks når du køber hos Cbb mobil !!

• #3   7. jun 2012 Ja der var da noget der, det kunne man selvfølgelig gøre.

• #5   7. jun 2012 Selvfølgelig er det trælst med useriøse, eller direkte falske henvendelser, men er det ikke en anelse negativt bare at sige at alle små piger er useriøse? Det går jo meget hurtigt ud over dem som rent faktisk ér seriøse, og hvordan bedømmer man lige hvem der er seriøs og hvem der ikke er.
    Men helt sikkert en god løsning med at forhindre i at man kan skrive kommentarer, så er der, da en chance for at de meget useriøse holder sig væk.
    Men pas nu på med ikke at blive for negativ :s

• #6   7. jun 2012 Jeg vil slet ikke sætte heste til salg herinde smiley
    Tror mere på at de rigtige (læs intresserrede) købere befinder sig på everhorse og heste-nettet , end de befinder sig herinde smiley

Problem løst smiley da jeg heller ikke magter små 10 årige piger der spørger om de må låne min gamle springpony der gik ma og s spring , det er bare ikke seriøst nok

• #7   7. jun 2012 Hvis man virkelig er intr i hesten / varen så ringer man sku !:)

• #9   7. jun 2012 Det er bestemt ikke for at skære alle over en kam...men uha der er mange af dem!! Og det er bestemt ikke for at være negativ..blot en konstatering af hvor irerterende når man selv er rimelig seriøs..

Men ja hestenetter er også et valg jeg tager så snart hun har haft rytter på med billeder af det..Det andet - everhorse kender jeg ikke.

• #10   7. jun 2012 Neej smiley et bud fra en umyndig person gælder ikke smiley
    Så hvis de er interessede kan de få deres forældre til at ringe på hesten

• #11   7. jun 2012 På everhorse ligger der mange konkurrence heste og ponyer , også fra udlandet .
    På heste nettet er det en bredere vifte af heste og priser smiley

• #12   7. jun 2012 Jeg synes der er iorden. Folk skal da have lov at spørge, om det de ville vide. Lige gyldig om de er 12-13 år eller om de er 40... Jeg synes det underordnet hvor gammel man er. Kan ikke se det useriøse i at stille spørgsmål til pony der står tilsalg, er det ikke det de står tilsalg for? I bund og grund kan íngen jo vide om det er useriøst eller seriøst??.. Synes da folk skal have lov at spørge, ellers for de jo da i hvert fald ikke noget afvide, hvis de så skulle ske at være intra. ellers kan de jo måske blive det.

• #13   7. jun 2012 - og i øvrigt synes jeg også at det er lige i overkanten at melde disse personer, for at spørge ind til annoncer?

• #14   7. jun 2012 Jaa det har jeg os prøvet... Jeg havde en hest til salg for et par år siden, ikke nok med en masse useriøse spørgsmål, men os en masse kommentar som "ej en flot hest" Ja tak men skriv det i hestens profil!!!! Når man laver en annonce på en hest, er man jo spændt hver gang der er "nye hændelser"- så er det bare så surt når det er den slags useriøse kommentar....
    Skrev os flere gange at hvis man ville vide mere kunne man ringe, men nej nej, næste gang man logger på er der flere spørgsmål....
    Jeg tror du har helt ret i at forældre slet ikke er klar over hvad deres børn sidder og laver herinde!!!

• #15   7. jun 2012 De fleste spørsmål går på:
    -Vil du bytte?
    -vil du udlåne?
    - følger der noget med?
    - vil du gå ned i pris

Ved alle de heste og ponyer jeg har haft igennem er der ikke 1 der har haft sagt sådan pr telefon ( jo med pris)
    Langt de fleste spørgsmål er dybt useriøse .
    Hvis en 11 årig får lov at få en pony tvivler jeg på at hun står alene om købsbeslutningen , derfor foretrækker jeg at deres forældre kontakter hvis personen er under 18 år smiley

• #16   7. jun 2012 Katrine, selvfølgelig skal alle da have lov til at stille spørgsmål...men når det samme spørgsmål kommer for 20 gang...på trods af det der bliver spurgt ind til rent faktisk står i annoncen..så kan mine pædagogiske evner ( og jeg er pædagog smiley godt blive sat på lidt af en prøve.. når man så spørger til forældrenes nr..efter at være godt træt af at høre omhvor skøn den er...så skal de liige selv have solgt en pony først...eller liige spørge deres mor og far om de egentlig må få pony...hmm..

• #17   7. jun 2012 syntes det er latterligt hvis sælger skriver kun salg ingen udlån eller bytte og så skriver en mindreårige en skam du ikke udlåner !!!

Tror også på almindelig annoncer man selv skal blive bedre til at skrive ved evt bytte søges xxxx så man udgår folk skriver bytte = i en salgs annonce

Kommentér på:
Unik pony til salg.....hmm

Annonce