{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plag klør sin hale i stykker
  • #2   4. jun 2012 Kunne det måske være sommereksem?

• #3   4. jun 2012 Jeg har idag afleveret gødnings prøver, men jeg troede ikke at orm kunne få dem til at ødelægge deres haler

• #4   4. jun 2012 håber ikke på sommereksem, men ville det ikke også være underligt at begge har fået det i halen de har kun gået sammen 3 mdr.. hun får hvidløg hverdag og det skulle jo hjælpe mod sommereksem

• #5   4. jun 2012 Kun en Dyrlæge kan fortælle hvad der er galt de er uddannet og har set hesten vi er ingen af delene her på hg smiley
    Og det kan være alt muligt
    det kan være sommer eksem det kan være lus det kan være mider og sikkert meget mere
    mvh Natasia

• #6   4. jun 2012 jeg er godt klar over at jeg skal have dyrlægen til at sige hvad det præcis er, men undrede mig alligevel at de er kommet fra den ene dag til den anden

• #7   4. jun 2012 Hej smiley
    Min egen og 3 elev heste har også fra den ene dag til den anden kløet hale.
    Havde dyrlæge til min egen sidste år , totalt unødvendigt da de klør den pga sommerens insekter smiley i ridersport koster noget olie mod kløe i man og hale 120 kr , og det gør jobbet efter et døgn !!
    smiley masser det ind ved haleroden hver dag , så er problemer lyn hurtigt løst

• #8   4. jun 2012 min gjorde det også men ved hjælp af ganske almindelig babyolie og anti kløe fra blue horse var den fikset smiley og jeg har før klaret den ved hjælp at kun babyolie smiley

på min er det som om det bliver tørt lige der på "toppen" af halen. og hun har hverken orm, sommereksem eller mitter. jeg ved ikke om det kan have noget med vejrskiftet at gøre?

men babyolie er ihvertfald godt. og noget billigere end det olie man køber i rideudstyrsbutikker. da jeg opdagede det tog jeg bare noget af min datters med og kunne nærmest med det samme se på hende hvor behageligt det var smiley (jeg bruger änglemarks, den man kan købe i brugsen ;))

Kommentér på:
Plag klør sin hale i stykker

Annonce