Mig eller chauffør? {{forumTopicSubject}}
Halløj hg, deler lige min frustration med jer.
Vores lækre dressurbane ligger parallelt med en grusvej, som har en side vej der slutter til ved enden af banen (der er selvfølgelig hegn om banen) og herfra kommer tit biler, da der ligger et lille pakkeri, som jeg også selv arbejder på. Så i dag skridter jeg inde på banen, og jeg var fokuseret på Fjelle, der er en rigtig bisse fordi hun er i brunst, og jeg havde ikke sadel på. Idet vi kommer ned i enden af banen køre der så en bil ud derfra, som hverken hesten eller jeg har set, og krikken hopper til side, og jeg flyver af, og landet ret hårdt på min højre hofte, og mit hoved - her kommer vi så til min irritation - chaufføren stopper kort, men køre så videre, og det pisser mig virkelig af! Synes da godt liiige man kan rulle vinduet ned, og spørge om jeg var okay.
Hvis vi antager at chaufføren godt så mig, men alligevel kører videre, er det så okay, eller er det okay at jeg bliver muggen over det?
jul 2010
Følger: 101 Følgere: 97 Emner: 124 Svar: 1.995
maj 2007
Følger: 112 Følgere: 118 Heste: 1 Svar: 801
For et par uger siden væltede jeg på cykel på hovedvejen i min lokale by, hvor der kører ret mange biler. Jeg lå i kanten af vejen med min cykel oven på mig, og bilerne kørte bare udenom og væk. Jeg en 14 årig pige lå på en vej, og ikke én bil så meget som standsede lidt op, nej de kørte bare.. Heldigvis var jeg uskadt, men tænk sig, at jeg var kommet slemt til skade.. Føj, hvor jeg synes billister kan være hensynsløse og ubarmhjertige!
feb 2012
Følger: 94 Følgere: 48 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 188
Væltede på cykel for omkring 2 en halv uge siden, det var et grimt styrt og den modkørende bil holdte godt nok ind, men efter han havde fået fat i min mor, KØRTE HAN. Jeg klagede over kraftige mavesmerter og ondt i nakken. Min mor fik ringet 112 og kom da også på hospitalet, men kan ikke selv huske hvordan jeg lander. Har så beskadiget min nyre, så må ikke ride i 7 uger! Der er heldighvis gået 2 uger nu(:
feb 2012
Følger: 94 Følgere: 48 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 188
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.118
Altså indrømmer han ikke som sådan har skyld i ulykken, men han var vidne til den og skulle stoppe.
Det samme gælder jeg som væltede på cyklen, folk skal altså stoppe og yde hjælp!
Men er enig folk er fandens egoistiske nutildags og det pisser også mig af og jeg er billist ;o)
Men er glad for der ikke umiddelbart er sket dig andet end forskrækkelsen :o)
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
folk i dag standser ikk og tjekker om man er okay desværre
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Damen med hunden gik videre!
Så jeg råbte "Ja gå da endelig videre!!!" - hvortil hun så svarede "ja men hvad skulle jeg ku gøre?" Øøøøh hjælpe?? Hente hjælp evt!!
Ej men, heldigvis, var der nogen i stalden, der kom ned, efter hun havde fået sin egen hest af vejen.. Jeg kunne jo ikke gøre hverken fra eller til..
Så kan kun give ret i at folk er folk er ligeglade..
feb 2012
feb 2010
Følger: 26 Følgere: 18 Emner: 21 Svar: 118
feb 2012
Mig eller chauffør?