{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Bakker jeres forældre jer op? {{forumTopicSubject}}

min mor er opsat på a være meget sammen med hestene,. hun sidder hver onsdag i skive og ser mig springe.. det er bare lykke! hun arbejder nemmerlig heller ikk så meget kun man-tirs-tors-fre så hun kan næsten altid køre i weekenderne til stævner osv. .. min far vil os gerne hvis han er hjemme (lastbils chauffør kører søn-man-tir-ons-tors-fre nogle gange mere nogle gange mindre) eller kommer han og kigger hvis han har tid smiley det er dejligt at ens forældre bakker en op smiley

hva med jeres forældre bakker de jer op i jeres ridning eller står i altid alene i stalden..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bakker jeres forældre jer op?
  • #1   28. dec 2007 hmm Jeg er altid alene og har altid været det... Dengang jeg gik til ridning var det da min mor der kørte os derud, og hun kommer også så vidt hun kan til stævner... Hun tager indimellem med mig ud til Tonga og ser mig ride... Håber keg virkelig hun kan blive ved med

• #2   28. dec 2007 altid alene. til tider kommer min mor og ser mig .. men ellers ikke 8(

• #3   28. dec 2007 da jeg tilred A'kayzia var mor meget og kigge, og til stævner med alle ponyerne var hun selvfølgelig også altid med. om sommeren cykler jeg ud til hesten, som jeg elsker. Om vinteren kører far eller mor mig altid derud. de skal begge altid lige ind og kigge til hende når de kommer og henter mig. smiley sådan var det egentlig ikke med Mistral ;ss nå, men de er i hvert fald altid lige inde og kigge til hende, og hvis jeg beder mor komme ned og se mig ride, så gør hun det også med glæde. og det ville far bestemt også gøre. smiley

• #4   28. dec 2007 min mor kan ikke selv ride men nogen gange sidder hun og siger ned med hænderne og hælende ned xD

• #5   28. dec 2007 nøøhj.. Min mor sys ridesport er for dyr.. xD men hun vil gerne betale osv.. men hun bliver aldrig og ser mig ride.. osv som dine forældre..

• #6   28. dec 2007 haha ;D både min mor og min far red, da de var yngre, men aldrig sådan seriøst på samme måde som jeg ;D Men det er deres skyld at jeg blev "rideprinsesse" ;b haha.,

• #7   28. dec 2007 Min mor bliver tit når jeg skal springe, og det irriterer mig faktisk, specielt når jeg skal sadle op, for hun går ALTID i vejen xD
    Og hun skal altid sige et eller andet til mig mens jeg rider xD

Men hun er der ALTID til stævner, og det synes jeg er RIGTIG dejligt smiley

• #8   28. dec 2007 Min familie (mor, mormor, morfar og far som bor herhjemme) støtter 100% op om det. Det var min mor der præsenterede mig for hesten. smiley Vi flyttede hertil, for at få hest. Og de betaler hjertens gerne, og kører mig rundt. De er helt med på det hele. Men er alligevel stadig lidt ensom - Rider altid alene, da min mor ikke tør at ride, og min far ikke har nogen at ride på - endnu.

• #9   28. dec 2007 Og til stævner er der altid en hel fanklub med mig XD Vores vennekreds består mest af hestemennesker, også. Der står tit herre mange mennesker ved barrieren, når jeg rider, men når jeg er færdig, står der måske to tre tilbage, haha.

• #10   28. dec 2007 HUSK! At sætte pris på det jeres forældre gør for jer!!!

• #11   28. dec 2007 Tinna - jeg sætter ikke pris på det min mor gør for mig (o:

• #12   28. dec 2007 tinna: det gør jeg skisme os! smiley

• #13   28. dec 2007 Mela

Bør du gøre!!! Du ved aldrig hvornår det kan slutte

• #14   28. dec 2007 Tinna - hvad kan slutte ?

• #15   28. dec 2007 Tinna : Jeg sætter skam også pris på det, det gør jeg smiley
    Men det irriterer mig stadig at hun HELE tiden er der, og siger alt muligt til mig - jeg har det bedst med stilhed når jeg har med heste at gøre.

• #16   28. dec 2007 Mela

At din mor kommer og ser dig ride indimellem

• #17   28. dec 2007 Tinna - jeg er lidt ligeglad.. jeg ville blive gladere hvis hun tænkte på Lucas..

• #18   28. dec 2007 CTA: jeg blev tit sur på min mor i starten da luckas ikk ville læsses for hun ville jo bare hjælpe men det er svært at forklare hende hva hun ska gøre når jhun ikke ved så meget om heste og hun stolede heller ikke på dem.. det endte som regel me at hun trak ham op og jeg gjorde alt andet xD men det er os svært for hende for hun har meget dårlig ryg og render rundt med en diskos i ryggen så hun kan ikke hjælpe så meget med det pratiske men det har jeg vendt mig til nu så det går meget bedre nu smiley

• #19   28. dec 2007 Annesofie : Jeg er total ordensmenneske hvad angår stald og udstyr og sådan noget, alt hvad jeg skal have med at gøre, skal være på min måde, ellers kommer det hele ud af systemet, og så får jeg stress.. så nytter det ikke at min mor kommer og vil hjælpe til selvom jeg siger at hun skal lade vær, fordi så går det helt galt med alt den orden jeg har fået i det hele.

• #20   28. dec 2007 Mela

Jeg vil nok råde dig til at være glad for det alligevel!

• #21   28. dec 2007 Tinna - jamen det er jeg ikke 8)

• #22   28. dec 2007 Mela

Nej, men det kan jeg ikke ændre jeg vil bare råde dig meget kraftigt til det

• #23   28. dec 2007 Tinna - det kan jeg ikke forstå (8

• #24   28. dec 2007 Mela

Nej nok ikke

• #25   28. dec 2007 Tinna - jaamen hvad skal jeg være glad for ?

• #26   28. dec 2007 Mela

"til tider kommer min mor og ser mig " <--- Det!

• #27   28. dec 2007 Tinna - hehe, man kan godt hører vi ikke kender hinanden xD

• #28   28. dec 2007 Mela

Hvorfor?

• #29   28. dec 2007 fordi der er en heeelt god ( synes jeg xD) grund til at jeg ikke er glad for det ..

• #30   28. dec 2007 Mela

Hvad er grunden da?

• #31   28. dec 2007 Jeg begyte til ridning da jeg var 9år mener jeg... er dårlig til at huske.. :-[

der var min mor med de 2 første gange og så har hun ikke været siden.. **HELLER IKKE TIL STÆVNER :-C

stoppede med at få undervisning for 2 år siden...
    så det vil sige 8år uden hun var med..

fik Lotte for snart 2år siden
    og der er heller ingen familie med i den daglige træning.. eller arbejde.. men min mor har været med os til alle dyrskuer her til sommer smiley

• #32   28. dec 2007 Ja men min mor er bange for heste (;
    Min far er der mere fysisk end min mor ;D

Og de har lige vist 100% accept af den måde jeg rider på, jeg fik nemlig eneundervisning og et weekendskursus af Ute Lehmann i julegave fra dem (;
    - Hvilket er et stort skridt for dem

• #33   28. dec 2007 Nøh - aldrig og en dyt... Men jeg har så heller aldrig bedrevet ridning til noget stort.. Haha

Ej, de har da været med til de få stævner jeg har stillet op til i de senere år (først indenfor de sidste 2-3 år jeg er begyndt på det)

• #34   28. dec 2007 mine forældre bakker mig 100% op...

men de siger os at jeg ikke skal nå noget bestemt og jeg skal kun tage til stævner fordi jeg selv vil... ( er til stævne hver til hver anden weekend..)

min mor og far hjælper mig meget og min pony står hjemme så de kører mig hver dag til ridehal, og når jeg ridder på den på 4 år er min mor altid med, og hun er os altid med når jeg får undervisning ( os fordi det er rimelig langt væk)

men ja, mine forældre bakker mig op, men det er vigtigt for dem at jeg os har andet end heste, og det ikk bliver for meget for mig....:b

• #35   28. dec 2007 mine forældre bakker mig 200% op eller mere.

fra den gang hvor jeg var 3 år og bryndte at ride, stod min mor og far på sidelinien HVER GANG!!! og det er bare blevet ved.

nu har vi købt ejet sted(for 10 år siden)og de køre mig i ridehus hver dag, og de køre mig frem og tilbage til stævner næsten hver weekend. og hjælper mig med stalden. og hvis jeg nogen dage ikke har så meget tid til at ride pga. fx. lektier eller noget andet, så enten rider min mor dem, eller min far longere dem..

• #36   28. dec 2007 Tror ikke jeg kunne få bedre opbakning end jeg får fra mine forældre. Jeg er virkelig taknemmelig for alt hvad de gør for mig, og for min ridning / heste.

• #37   28. dec 2007 Min mor ser mig ALTID ride:-)

• #38   28. dec 2007 Ens forældre behøver jo ikke være der for at bakke op. ?

Min far ser mig da sjældent ride men han bakker mig 100% op.

• #40   28. dec 2007 nej detsvære... min forældre er bestemt ikke meget for heste.., de har ikke set mig ride siden jeg var 2 år.

• #41   28. dec 2007 Mine forældre er begyndt at bakke mig mere op , nu når jeg har fået egen hest .. De hjælper mig , når jeg har brug for det, og er også med til stævner (:

De støtter mig ikke 100 % , men det vil jeg heller ikke bede dem om .. Kan godt blive lidt vrissen når de er der, når de kommer med "gode" råd xD

• #42   28. dec 2007 og de vil helst have at jeg stoppe rmed det ''heste-pjat'' som de kalder det.. men nope det gør jeg ikke.

• #43   28. dec 2007 Da jeg startede med at få undervisning var min far altid med mig. Vi kørte også ekstraordinært ud til rideskolen i weekenderne udelukkende for at kigge.

Da jeg så startede på en ny rideskole senere hen, og var mere rutineret, så klarede jeg det selv. Kunne følges med en veninde.

Nu hvor jeg har fået egen hest, er jeg tit alene derude i hverdagene, hvis ikke min lillebror tager med for at få en tur. I weekender og ferier er min mor meget ofte med mig ude hos hesten (:

• #44   28. dec 2007 og vil sige, at min mor ikke er det store hestemenneske, og som hun siger: "Jeg kan kun lide Palmira." xD

Haha ..

• #45   28. dec 2007 min far betaler opstaldning, smed, dyrlæge osv.
    min mor betaler undervisning.
    og de kører mig begge derud (ikke sammen, selvfølgelig).
    - så får opbakning med pengene, men de ser mig næsten aldrig ride. min far har aldrig set mig ride fuus, efter den dag jeg prøvede ham ved de gamle ejere.
    min mor har få gange.

• #46   28. dec 2007 Jaa, jeg vil sige mine bakker mig meget op..

• #47   28. dec 2007 Jeg får en masse opbakning fra mine forældre, specielt min papfar. Han kører mig rigtig tit til stævner, hjælper mig med at sadle op, trækker med Ølle, ja det er super skønt smiley Min mor er med så tit hun kan, men hun arbejder hver anden weekend, så det er ikke så nemt. For ikke så lang tid siden kørte hun 120-30 km/t for hun VILLE nå at se mig ride smiley Hun kom også lige dengang de bedte mig holde mig klar smiley

• #48   28. dec 2007 Hmm, både og.

Min far gør slet ikke, han så helst at jeg fik til håndbold eller noget ligne. Men han kommer til stævner, nok mest fordi han ved at jeg bliver mega ked af det, hvis han ikke er der.

Min mor hun bakker da op. Jeg skal have Manilla tilredet, starte stævner og alt muligt, men det hjalp jeg har brug for med Manilla giver hun mig. Hun lover tit at jeg skal ride Manilla og at hun vil hjælpe. Men så skal hun liiige sove og så skal hun liiige det, og så er det sørme helt sort udenfor.

• #49   28. dec 2007 Min mor kommer tit op og kigger når jeg rider og de kører mig til stævne og ud at kigge på ponyer og sådan noget. Specielt min mor elsker at nusse med de ponyer jeg har men ellers er mine forældre ikke hestemennesker så der er grænser for hvor meget de vil ligge i det.

• #50   28. dec 2007 Hold da kæft, det køre for stavningen xD

• #51   28. dec 2007 Ja min mor vil næsten hellere være hos mine heste end derhjemme.
    Hun kan slet ik undvære dem.
    En dag jeg kom ud til dem fra arbejde havde hun muget begge bokse.
    Og når jeg tager på ferie behøver jeg ik og være nervøs for dem.
    Hun skal nok se til dem hver dag og gi halm og gullerødder.
    Skønt med sådan en mor.

• #52   28. dec 2007 Mine forældre har aldrig gået op i min interesse.
    Min mor har altid syntes at jeg skulle stoppe.
    Det er for farligt.
    Men havde så også en søster som blev dræbt af en hest så kan egentlig godt forstå dem...
    Men det er min interesse og sån er det bare. Nu har jeg haft interessen i 20 år.
    Det sker at min mor og søster kommer og ser mig ride stævne på hjemmebane men det er ihvertfald ikke noget jeg skal forvente...

• #53   28. dec 2007 Karinapigen N: Er jeg ked af at høre smiley

Mine forældre støtter mig altid xD Min mor kommer hver torsdag og hjælper mig fordi jeg ik har så god tid til at ordne begge heste og det er rigtig dejligt smiley oss at jeg ved at hun har styr på det ( hun har selv været millitary og spring rytter xP) Og min far er altid med til stævner, det er tit ham der kør smiley

Så ja masser a forældrestøtte til mig 8D

• #54   28. dec 2007 Min mor er ikke heste intrasseret men hun er der ALtid når ejg får undervisning og vis ejg er syg lukker hun ham ud og passer ham men det eneste han ikke får af hende er et godnat kys:). og min far han skal altid være kloge åge så ham gider jeg ikke og have med når ejg skal ride..hehe

• #55   28. dec 2007 De bakker mig virkelig op, ja.
    - 100%!

• #56   28. dec 2007 Ja syntes de bakker op om min sport smiley Men de er nogle gange skeptiske vedr. min måde at træne på.. Men det er jeg er nu meget ligeglad med..

• #57   28. dec 2007 jeg betaler ingenting selv med hensyn til min hest. altså udstyr, opstaldning, undervisning, spåner, stævner o.s.v. smiley og de støtter mig op 100% det var mor der første gang ville have jeg skulle have hest, og jeg fik min shetlænder som 4 årig. jeg startede til ridning samtidig med at jeg startede i skole. altså om sommeren, da jeg var 5 år. smiley

• #58   28. dec 2007 Mine forældre bakker mig meget op, bare på forskellige måder. Min mor rider en af mine heste,og vi tager til stævner sammen og sådan noget. Min far ser mig da sjældent ride, tror han har set mig 2 gange til stævne det sdste år,og det passer mig fint. Han kan ikke rigtigt få tiden til at gå til stævnerne, så er det da også bedre han ikke kommer. Men han bakker mig da op, spørger hvordan det går med hestene, og tit hvis jeg skylder ham penge, siger han jeg skal bruge pengene på noget til hestene i stedet :O)

• #59   28. dec 2007 mine forældre bakker os (altså mig og min søster) 100 % op.. jeg kunne virkelig ikke ønske mig mere..

De ser mig altid til stævner køre henter bringer betaler.. De er en helt fantastisk støtte.. også hvis det ikke lige er gået så godt så siger de bare "op på hesten igen júlie" det elsker jeg virkelig. smiley

nu her hvor min søster skal til at starte landsstævner køre de land og rige rundt for at hun kan nå at få den til B-pony inden ecco-cup kvalifikationen i vallensbæk..

men de bakker os altid op, ligemget hvad det så er der skal gøres smiley

• #60   28. dec 2007 ja for søren da!
    - mine forældre bakker så meget op som de overhovedet kan!
    i hvert fald min mor. min far er mere til trav, men tager dog også med til stævner smiley min mor er ALTID med, og tit oppe og se hvad der sker til træningen. det er bare super dejligt synes jeg!

• #61   28. dec 2007 altså mine folældre står ikke hverdag og glor på jeg rider , men min mor tager ud til min hest hver morgen for at lukke den ud ca. kl 9 så kommer den ind igen kl 1.

hver torsdag nolge gange flere gange køre min mor til kjellerup med mig for at ride undervisning der er ca 100 km i alt.

og ellers køre de mig til stævner så jeg har vist intet at klage over smiley :D

Kommentér på:
Bakker jeres forældre jer op?

Annonce