{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Skræmmende oplevelse! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Var ude og skridte med en af gårdens heste sammen med ejeren igår, da en mand cykler op ved siden af os og spørger hvad den hedder og hvad vi har givet for den smiley Det var rigtig ubehageligt.

Det er sket en gang før hvor jeg var ude på tur alene - med den samme mand.

Blev altså lige nødt til at dele det med jer!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skræmmende oplevelse!
  • #1   27. maj 2012 Mærkeligt ?:o

• #2   27. maj 2012 Hvorfor er det skræmmende at en tilfældig person viser interesse for hesten? - Kan være han bare synes det er en flot hest og undrer sig over hvad sån en koster.

• #3   27. maj 2012 Ja højst besynderlig!

Jeg holder godt øje med mine heste nu!

• #4   27. maj 2012 Fordi han virkede meget mærkelig. Og det er sket flere gange.

• #5   27. maj 2012 Kan det ikke være han tror han kender den?
    Jeg har også gået hen til en på en stævneplads og spurgt om hesten ikke hed **** (det gjorde den så smiley )

Men okay.. at spørge til pris er lidt sært

• #6   27. maj 2012 Jo. Men han virkede altså meget mystisk. Kan ikke forklare det. Han var bare meget ubehagelig.

• #7   27. maj 2012 Det har jeg også prøvet, med en mand der var ude og løbe og så stoppede op ved siden af mig og hesten. Han spurgte også om noget lignende det der.

Ekstrem ubehagelig opførsel, altså ikke bare spørgsmålene, men ham manden begyndte også at 'klappe' meget, meget hårdt på hestens nakke ved manen, hun blev helt bange smiley Han sagde også noget med: "Så er du rigtig ude og ide hva?" - på en rigtig klam måde:/

Så lod jeg som om at min telefon ringede, og så skyndte han sig pludselig væk:b

• #8   27. maj 2012 Jamen det er jo sket flere gange, med forskellige heste smiley

• #9   27. maj 2012 Snakker også tit med folk når jeg er ude og ride. Fx. hvis folk siger det er en flot hest og sådan. Eller andre ryttere. Men den har mand er altså meget ubehagelig. Rigtig 'klam' fornemmelse

• #10   27. maj 2012 Hmm.
    Ja, jeg kan nu altså ikke se det mærkelig i det. Tror man skal passe på med at rende rundt og se spøgelser alle vegne.

Jeg snakker nu også bare med folk som kommer og spørger ind til mig og hesten hvis jeg er på tur. Tvivler på de kommer og stjæler den i nattens mulm og mørke, bare fordi at de nu ved hvad den hedder. Hvis de vil stjæle den, så er navnet nok ligegyldigt, da det ville være idioti at bruge det navn bagefter.

• #11   27. maj 2012 Camilla Søe
    Ja. Men jeg synes normalt heller ikke der er noget galt i det. Men den her mand er altså meget ubehagelig. Både i stemmen og væremåde / kropssprog.

• #12   27. maj 2012 Møder rigtig mange mennesker når jeg rider tur, som alle spørger ind til min (dejlige) pony, men har heldigvis ikke mødt nogle skumle mennesker, kun søde og rare personer som kommer med æbler og nus og de er alle med til at gøre turene super hyggeligt smiley

men mon ikke han bare er en uskadelig stakkel der ikke har nogen familie eller venner og som prøver at finde selskab hvor han kan og derved stiller nogle mærkelige spørgsmål? smiley Det kan man i hvert fald håbe

• #13   27. maj 2012 Hvis han virkelig ville stjæle den tror jeg det var en meget dårlig idé at spørge ejeren så åbenlyst hvad den har kostet først.
    Man ville nok forsøge at komme så lidt i søgelyset som overhovedet muligt.
    Tror nærmere bare han er nysgerrig. smiley

• #14   27. maj 2012 Ja jeg har da også selv tænkt at det måske er fordi han gerne vil købe en hest eller lignende. Så ham en dag hvor han stod med sin cykel og kiggede ind på en hestefold ved en lille privat gård. Han stod der rigtig længe. Så ikke engang hvornår han gik.

Men man begynder nu altså at tænke på hvad han dog er for en..

• #15   27. maj 2012 Nej nej det siger jeg heller ikke. Siger bare at det altså var en meget ubehagelig oplevelse med ham her.

• #16   27. maj 2012
    At blive paranoid og begynde og se spøgelser uden noget er sket duer ikke :o)

Nogle mænd kan være lidt lumre i deres måde at snakke på er min erfaring. Ved ikke om det er deres måde at sige det på, den måde de mener på eller hvordan det hænger sammen men sætningen:
    " så får du dig lige en ridetur hva? " lyder bare pervers når den siges af hankøn.

Har også skridtet rundt hvor en mand ( sikkert for sjov ), imens han stod og pustede og stønnede efter en åbenbart hård løbetur spurgte om han ikke måtte komme op og få et lift.
    Hans kropssprog udstrålede ikke at det var for sjov mm. men det var min tanke når han nu var så forpustet osv.

Gider virkelig ikke gå og tænke videre og videre og videre og bygge historier inde i mit hoved om at der luller voldtægtsmænd rundt der går efter ridepiger pga. enkelte kommentare...

Nogle gange er man bare utryg også ligger man mere i det sagte :O)

• #18   27. maj 2012 Nej altså. Jeg tror hverken han kommer og tager vores heste i ly af mørket, vil voldtage mig eller andet. Ville bare dele med jer at jeg altså synes det var højst besynderligt. End of story.

• #19   27. maj 2012 næste gang så bare svar: Den har kostet 3 kr, fordi den har så mange skavanker :o) Så mister han sgu nok interessen, hvis han går og overvejer at stjæle den :o)

Kommentér på:
Skræmmende oplevelse!

Annonce