{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

træder sko af {{forumTopicSubject}}

Min hoppe bestiller snart ikke andet end at træde sine sko af.
hun bliver så forfærdelig øm, så hun kan overhovedet ikke gå uden. nu går hun med gummi boots, da det ikke kunne lade sig gøre at sømme. næste gang prøver vi med flap sko, men hvis hun ikke kan holde dem på, ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre. hvad gør i ? hun går også med klokker.'
Mvh. Bettina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træder sko af
  • #1   24. maj 2012
    Lyder til at bootsene fungere - hvorfor ikke beholde dem? :o)

• #2   24. maj 2012 Her bruger vi lange klokker, og så beder jeg altid smeden (har skiftet meget på det sidste..) om at sætte så korte sko på som muligt så hun ikke kan træde op i dem.. Og så har hun smed ofte!
    Den ene smed, som vi brugte nogle gange inden vi flyttede, satte sko uden optåer på, og det fungerede rigtig godt, dem trådte hun af en eller anden grund ikke af..!

• #3   24. maj 2012 Boots skal hun så gå med hele tiden, så det er ikke en holdbar løsning. hun har så ogsy lige fået dem på og hun er meget øm så jeg ved jo heller ikke om hun kan få dem af osse

• #4   24. maj 2012 Kender problemet alt for godt. Især i tider med blødt og vådt underlag. Jeg har i 14 år haft en hest, der er mester i aftrådte sko og tro mig - jeg har købt utallige par klokker i alverdens udgaver. Min konklusion er, at klokker intet hjælper. Nu har jeg så - alt for mange år senere - fundet LØSNINGEN! Jeg har købt et par Equine Fushion boots, som hesten får oven på sine jernsko på mark - og det fungerer !! I halve meter sne, i blød og dyb mudder, til tørre tider osv osv...det er bare perfekt. Ingen tabte sko, ingen "dårlige nerver" over at hesten tager en gang markræs og bedst af alt, ingen gnavesår, ingen slid men i stedet en tilfreds og glad hest på fold - med sko smiley

• #5   24. maj 2012 ka. hvor køber man den og til hvad pris
    Mvh. bettina

• #6   24. maj 2012 Jeg har købt dem hos beslagsmed Jan Krogh - på hans hjemmeside. Hvis du googler enten "Beslagsmed Jan Krogh" eller Equine Fushion boots", så kommer det som et af de første hits...

Jeg gav 1625 kr for mine - tror faktisk, at der er 200 kr rabat i maj måned smiley Måske mange penge - men jeg synes dælme de er godt givet ud.

• #7   24. maj 2012 bettina A: Har lige oprettet et fotoalbum med et par billeder af EF boots ovenpå jernsko. Kig, hvis du har lyst smiley

• #8   24. maj 2012 min smed synes snart den er håbløs. der er gjort så meget for at hun skal holde dem på

Kommentér på:
træder sko af

Annonce