Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin, kanin osv. I boksen??
  • #2   14. maj 2012 Har hørt om nogle have en kanin gående i boksen med hesten smiley

Dog ville jeg aldrig selv turde i frygt for at den ville blive trampet ihjel smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #3   14. maj 2012 Kender en, hvor det hjalp at have en ged i boksen. (-:

• #4   14. maj 2012 Det jeg også bange for, men tænker hvis man sætter den i noget lign. Et bur? smiley

• #5   14. maj 2012 En ged er bare så stor? smiley

• #6   14. maj 2012 Tror ikke at det ville være forsvarligt at sætte et bur ind smiley

• #9   14. maj 2012 kender rigtig mange væddeløbs heste der er blevet hjulpet det ikke så meget det at være selv i boksen men mere det der med at stresse og blive nervøs når man er i byen der tager man kaninen med den er selvfølgelig i en kasse når man køre men er ellers altid fri inde i boksen den stald hvor de brugte det brugte mest meget store kaniner så de var nemmere for hesten at se det er sjællent at hesten træder på den der skete oftere de mistede en kanin fordi nogle glemte at lukke boks døren tror os det kunne hjælpe med at være selv i boksen men ville hvertfald lade hesten blive glad for kaninen inden man lader hesten være selv for at minske risikoen for at den træder på kaninen em marsvin er for lille smiley

• #10   14. maj 2012 Man plejer at bruge det ved heste som er "misforstået" eller hvad man nu skal kalde det..
    Heste som er nervøst anlagt og sådan, der har man en hel masse kaniner som kan rende rundt om benene på dem, så de lære det.
    Det sker engang imellem at en kanin bliver ramt, de er jo hurtige til at flytte sig også smiley

• #11   14. maj 2012 Vi har kaniner gående i en boks ved siden af hestene, hvilket hestene er total ligeglade med. Kan ikke forestille mig, at hesten ser en kanin som "en af deres", og jeg ville være meget bange for, at kaninen blev trampet på

• #12   14. maj 2012 ville godt nok også hellere have en ged i boksen end en lille kanin, tør ikke tænke på hvad der vil ske når hestn ligger sig ned eller bliver bange..

• #13   14. maj 2012 Tænker blot hvad med vandskål og foder! Tror ikke min hest ville dette fred! Arme kanin ville tørste og sulte ihjel. Og ja hvad hvis hesten ruller sig! Mister den så lysten af frygt for kaninen...
    Kan godt se det lyder idyllisk. Men jeg ville selv forsøge.

• #14   14. maj 2012 Ups skulle stå ville Ikke selv forsøge det.

Kommentér på:
Marsvin, kanin osv. I boksen??

Annonce