{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

sommereksem vaccine / ormekur {{forumTopicSubject}}

hej alle på HG
Min pony , Anker har sommereksem og jeg har fået afvide af tidligere ejer at han skal havde vaccination for det hvert år i maj...
Men problemet er at jeg ikke ved hvad den vaccination / indsprøtning hedder..
Nogen som ved det ??
Har også et andet spørgsmål, hvor mange gange og hvornår på året skal hesten havde ormekur ??

skriv meget gerne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sommereksem vaccine / ormekur
  • #1   12. maj 2012 Det første ved jeg ikke, men prøv at spørge din dyrlæge eller den tidligere ejer, hvis det er muligt :-).

Mht. ormekur, så regner jeg med at lave en gødnings prøve her i slutningen af maj og igen i efteråret smiley

• #2   12. maj 2012 Der findes ingen vaccine i mod sommereksem, så lige hvad det er for en sprøjte tidligere ejer taler om aner jeg ikke.

Jeg ahr selv en pony med sommereksem og der findes en jungle af produkter man kan prøve, og så være heldig at finde et som måske virker på lige netop din pony.

Hvis du er på fb så vil jeg anbefale denne gruppe, som udelukkende handler om sommereksem. Der kan man få gode råd og dele erfaring.

https://www.facebook.com/groups/287088267407/

Mvh Gitte

• #3   12. maj 2012 jeg har lige købt en friese rmed sommer eksem og sietske fungere rigtig godt med noget man kan købe ved foderstoffen kan desværre ik lige huske det præcise navn lige nu men det er blåt og bliver hældt på hesten fra manden og hen langs ryggen hver 14. dag og så går det i blodet...

• #4   12. maj 2012 Jeg tror den vaccine du nævner, er blot en dosis binyrebark hormon.
    Det kan dæmpe sympthtomerne meget, men er ikke godt at bruge i længden.

Kommentér på:
sommereksem vaccine / ormekur

Annonce