{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Vildt nervøs! {{forumTopicSubject}}

Puha, med al den ventetid!!
(Forresten Blue er hoppen som er vist i mit galleri)
-Først sku jeg vente på at komme ned og prøve Blue..
-Så sku jeg vente på at prøve Blue igen,
.Så sku jeg vente på at min far fandt ud af om han ville købe den til mig..
-Og nu skal jeg dælme også vente på at hun bliver gennemtjekket imorgen af dyrlægen,
-og efter det ska jeg vente på at hun kommer hjem smiley

Hvorfor skal man ha al den ventetid? smiley
JEG HADER VENTETID! smiley

Har i andre også noget i venter på, og hvor ventetiden bare er ulidelig?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vildt nervøs!
  • #1   2. maj 2012 Kender det alt for godt smiley
    Min kiropraktor kommer og behandler og kigger min hest igennem igen imorgen, efter et år, hvor hun fandt ud af han havde ondt i ryggen og var skæv i kroppen.
    Er utroligt spændt på hvad hun siger til al vores genoptræning, og hvordan han ser ud nu smiley Og så går han i krydsgalop på den ene volte, så hun mener der sidder noget i ''klemme'' et sted. Men ja, tror bare jeg er spændt fordi vi har arbejdet så meget, så håber virkelig der er sket noget med hans krop smiley
    Han har heldigvis ikke ondt i ryggen mere!! smiley

• #2   2. maj 2012 Ih det er så irriterende med al den ventetid ! .. smiley

• #3   2. maj 2012 Hehe, ja smiley
    Kan også sagtens huske da jeg ventede på min hest skulle gå igennem handelsundersøgelsen. Gik bare rastløs rundt og tænkte ikke på andet... smiley

Det viste sig så at han havde meget ondt i ryggen, efter jeg fik ham, så dyrlægen havde sgu ikke udført den handelsundersøgelse godt nok smiley Men ja... Heldigvis fandt vi da årsagen til hans adfærd smiley

Ønsker dig al held og lykke med din nye plet smiley

• #4   2. maj 2012 Håber heller ikke at denne dame har ondt i ryggen smiley Men tak smiley

• #5   2. maj 2012 Jeg venter på svar fra potientiel køber af min hest.

Og jeg venter til på fredag hvor jeg skal ud og kigge på en forhåbentlig "bombesikker" hest, som skal hjælpe mig med at få min selvtilllid tilbage under ridning (havde et uheld for to år siden hvor jeg brækkede benet to steder, så jeg er blevet en forfærdelig kylling nu)

• #6   2. maj 2012 Jeg venter på at kan ride min hoppe igen, efter 3 mdr. skades pause. der går endnu ca. 3 uger.

• #7   2. maj 2012 Puha ja, sidder i samme båd som dig smiley i påskeferien kiggede jeg på en hest som jeg fik dyrlæge på, hvor hun desværre ikke gik igennem. Nu skal jeg prøve hende igen i morgen, også kommer dyrlægen igen i næste uge... Det er ulideligt med al den ventetid...

• #8   2. maj 2012 Ja! Min kommende pony(hvis den går igennem handelsundersøgelse) Skal have handelsundersøgelse om en 2 uger... Jeg har ventet en måned, det føles som 4 år! smiley

• #9   3. maj 2012 WEE Hun gik rent igennem smiley ! Så skal hun bare hjem smiley

• #10   3. maj 2012 Helene J:
    Fedt! Tillykke!

Kiropraktoren var der idag, og alle spændinger og smerter i nakke + ryg er væk. Wee smiley
    Tilgengæld fandt hun et ømt led/hase på ham, som hun mener kan være mild spat, og det er derfor han går krydsgalop på den ene volte smiley Øv... Men der er ikke andet at gøre, end at træne smidighedsøvelser med ham og jeg bruger ham heldigvis ikke til hård ridning.
    Men ja... pis. Håbede han var helt go. smiley

• #11   3. maj 2012 Ej hvor ærgeligt smiley Så går den ene ting i orden, og så kom der noget andet smiley

Men godt at du er optimist smiley

• #12   3. maj 2012 Nææ, men så er der noget at arbejde med, nemlig at forandre hans bevægelsesmønster, som han har sat sig. smiley og smidiggøre hans led/sener, især på venstre side.
    Og jeg kan godt lide arbejde smiley Men ja... æv, man vil jo ikke ha' sin hest har ondt, men det er bedre at vide hvor man står, så man ved hvordan man skal arbejde ud fra det!

• #13   3. maj 2012 Den der venter på noget godt, venter ej for længe smiley
    Og held og lykke med hesten!

• #14   3. maj 2012 så gik det hele lige lidt stærkt smiley Ringede og spurgte om hvornår de ville komme med Blue, og fik så beskeden; jamen vi kører nu..
    smiley Så er lige kommet hjem fra sommergræs, og der går de fint og hygger alle hestene smiley Blue har allerede fået en kæreste smiley

Ikke mere ventetid smiley

• #15   3. maj 2012 Jeg venter på at det bliver fredag, så jeg kan blive konfirmeret! smiley 2 års ventetid er næsten slut smiley

• #16   3. maj 2012 Jeg var ude og prøve en hest i tirsdags og kan bare ikke vente på at min mor tager beslutningen at vi skal have ham på prøve:-)

Kommentér på:
Vildt nervøs!

Annonce