1.334 visninger
|
Oprettet:
Puha hvor er det dyrt {{forumTopicSubject}}
Har næsten lige fået en stor hest hjem (kommende ridehest) og nøj hvor er der meget der skal købes ind, har i forvejen en shjetlænder, men øhh lige en stor str forskel høhø
Nu er mine pige så en trav tøs og ja der følger jo så lige lidt ekstre med hvad andgår gang osv..
Damen skal bruge klogger og gamacher på fold.. jojo
Så er der jo sadel, hovedtøj,bid osv osv
Syntes ikke jeg kan huske at det var så dyrt i mine pony år hmmm
Hva med jer, syntes i også det er lidt små dyrt at have hest hehe
sep 2008
Følger: 140 Følgere: 139 Heste: 2 Emner: 418 Svar: 1.894
Kig evt forbi en genbrugs butik for heste, der plejer de at have gode ting til billige penge
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 60 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 1.168
jeg skal af med 800 i morgen til div ting..ihhh
dec 2006
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 149 Svar: 1.788
Kun når han har sko på, men det er for at undgå han træder skoene af, men det har min fjordhest også og alle jeg kender har da kun klokker på deres hest pga sko
Men ja det er rigtig dyrt, et godt råd er at priotere, altså købe de mest nødvendige ting nu også spare sammen til resten og så lad være med at gå op i mærker, for du kan få super fine ting til billige penge hvis du er ligeglad med mærket
dec 2007
hun har ikke sko på, men på trods af det sparker hun sig selv i koderne og til tider også på bag koderne på inder siden.. så jo hun skal have det på
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 12 Emner: 9 Svar: 998
jeg har kun måtte bruge rigtig mange penge på sadler inden jeg fandt de rigtige til mine...som min salgsliste nok viser lidt tydeligt har jeg købt mange sadler jeg ikke kunne bruge alligevel
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
men ja udstyr er syrt
dec 2007
dec 2007
kunne hun undvære det ville det klart være at fortrække.
Selv i skridt træder hun så meget ind under sig selv at hun jokker på sig selv..
Bagbennene knalder hun som sådan kun sammen i kådhed og leg, hvilket hun bruger en del tid på folden med..
dec 2007
Genbrugs butik ?? hvor ligger der sådan en henne.. ?
Har jeg aldrig set før..
dec 2007
uhh hvor heldigt.. Min sadel er dog i hus og har byttet mig til et hovedtøj også, så langt så godt
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
Men ja - det er dyrt, men for mig er det hele mit liv. Min største interesse, så jeg har ikke så meget imod at bruge penge på den
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Heste: 7 Emner: 66 Svar: 228
- Det er dælme dyrt, alt det der skal købes! Er først næsten 6mdr efter jeg fik hende hjem at jeg endelig fik fundet en sadel som passede os begge, - og så var gjorden for lang, stigeremmene for lange osv.
På en su, så er det altså ikke bare noget man lige går ud og køber mange af de ting man mangler og så må man bare være tålmodig og købe tingene løbende
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Tænk hvad man kunne få for de penge
Og man behøver ikke at købe alt muligt overflødigt for at en hest nemt koster en del. Jeg bruger aldrig min hest som pyntedukke, men han skal da have den bedste sadel, som er tilpasset ham osv. Og så koster det bare..
Blogger
Følger: 74 Følgere: 268 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.985
Min hest er dyr her for tiden, også en traver, fordi han har ondt i ryggen. Han er skæv i hele ryggen og er øm i bækkenet efter hans tid på travbanen. Derfor er han i behandling af kiropraktor og skal have ny sadel ;-))
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 138 Heste: 24 Emner: 154 Svar: 1.572
Tror mit svage punkt er at hvis jeg ser en udmagret hest på en mark, kan jeg ikke bare lade den stå.... og med hver ny hest, så skal der også nyt udstyr
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 376
Nu er der jo nogen heste der faktisk går meget stort... min hoppe går så stort at hun træder i sig selv,... hun har en enkel gang gået løs på ridebanen uden klokker, efter jeg lige havde fået hende hjem, hvilket resulterede i at hun trådte den ene kode til blods så det er absolut ikke kun pga sko at man smider klokker på sine heste
Betina
Jo det er dyrt, for 1 år siden startede jeg HELT forfra med ALT til både hest og rytter... Jeg var ude for en rideulykke for næsten 3år siden, hvor de klippede alt mit ridetøj i stykker... Og jeg havde aldrig troet at jeg kom til at ride igen. Så når man så står og skal købe ALT til hest og rytter, så kan det virkelig mærkes
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
har fx lige købt en shetlænder som både skulle ha vogn, seletøj, dækken osv det da os blevet til en god slat
men ride sporten er generalt en ekstrem dyr sport og især fordi den er så uforudsigeligt og der lige med et kan dukke den ene udgift op efter den anden
Puha hvor er det dyrt