917 visninger
|
Oprettet:
Forstand på vorter? {{forumTopicSubject}}
Nogle der har forstand på disse?
Har fundet en lille, flad, grå 'dims' under min hest mave. Ikke i gjordlejet, men lige bagved.
Den er ikke større end en lillefingernegl, hvis ikke mindre.
Den er som sagt meget lille, flad og grå, så ved ikke om det er en vorte eller noget andet?
Er der noget jeg selv kan gøre (udover dyrlæge). eller er det harmløst?
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
Bare under maven
mar 2007
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 38 Svar: 2.794
nov 2010
Har været lidt rundt og læse, og det er som om, det egentlig er ret normalt? Når man kigger rundt.. At mange oplever det?
mar 2007
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 38 Svar: 2.794
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.688
Jeg havde dyrlæge ude, fordi den om sommeren blev rød og irriteret, og lignede en bums som skulle trykkes hurtigst muligt. Men han kaldte den for et eller andet fint ord - kan selvfølgelig ikke huske hvad det var, men oversat fra dyrlæge sprog til alm. dansk: en godartet "kræftknude", altså ligesom modersmærker på mennesker .
Han sagde dog at det var heldigt den sad hvor den gjorde, og det var første gang han havde set den sidde der. Normalt satte de sig ovenpå øjet, eller i gjordlejet. I starten var de små og så voksede de sig større, og han har før skrevet under på at hesten ikke kan ride og er uanvendelig, fordi de har vokset sig så store at de fylder hele gjordlejet, og man derfor ikke har kunne have gjord på.
Jeg siger det dog ikke for at skræmme dig på nogen måde! MEN jeg synes du skulle holde øje med om den bliver større, for hvis den gør, ville jeg personligt ringe til en dyrlæge, for at være på den sikre side.
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.688
Sarcoider
Her kan du læse om det:
(link fjernet)
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.141
nov 2010
Men den er meeeeget lille. Så en pony i stalden i dag der har det samme, under maven. Den havde flere og meget større ''pletter''. Men det betød heldigvis ikke noget for den, den er ridelig og frisk
Forstand på vorter?