17. jun 2006 Følger: 106 Følgere: 101 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 331
Arbejde for Ben Talbot! {{forumTopicSubject}}
Heej venner! Håber i har en fed aften derude!
Jeg fik bare lige lyst til at dele min glæde med jer
Jeg har netop bestilt flybilletter til Salzberg og ugen efter hjem fra Berlin, da jeg skal ned og arbejde for Ben Talbot fra JB International i en uge, for at se, om jobbet er noget for mig
Det bliver så spændende! Han rejser en del rundt i de følgende uger til forskellige store stævner, og jeg skal møde ham i Salzberg i Østrig, hvor jeg skal med ham og hans groom rundt i en hestetransporter, hvor jeg får mit helt eget værelse! Derefter flyver jeg med dem og hestene til Tyskland, hvor vi skal til et stort stævne i Nörten-Hardenberg.
Jeg glæder mig bare sindssygt meget, det bliver bare mit livs oplevelse! Jeg rejser i forvejen aldrig, og at få en mulighed for at arbejde for en international springrytter, er heller ikke noget man oplever hver dag
Han er desuden rigtig gode veninder med Jennifer Fogh Pedersen, som jo er flyttet til Belgien (hvor hans stald også er placeret)
Ved ikke om nogle af jer kender ham, men ville bare lige dele min gode nyhed jer
jan 2008
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 136 Svar: 2.553
jun 2006
Følger: 106 Følgere: 101 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 331
maj 2007
Følger: 143 Følgere: 171 Emner: 21 Svar: 169
Men jeg har lige læst, at han ikke betaler sine grooms, chauffører, stævnepladserne, osv. Så pas hellere på med ham.
jun 2006
Jeg fik personligt intet ud af det, udover chokket over, hvordan nogle mennesker kan behandle deres heste og personale. Han var en af dagene ved at kvæle den anden groom, fordi hun havde bundet hesten til en dør, så den gik i panik..
Jeg skal på ingen måde tilbage, og jeg vil fraråde alle andre at tage ned og arbejde for ham.. De har heller intet sted at bo, men rejser konstant rundt fra stævne til stævne, så hestene har aldrig en base eller kan komme på fold, har de fridag bliver de højst rørt ved at komme ud at gå 20 min..
Dårlig oplevelse, øv. Men tager til Tyskland til sommer, hvor jeg skal arbejde for Julia Mestern, ved ikke om nogen har erfaringer med hende?
jun 2006
Arbejde for Ben Talbot!