{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

"Energi tilskud" {{forumTopicSubject}}

Findes der egentligt et energi tilskud til heste som man giver fx. 1-2 timer før præstation e.l ?
Dvs. ikke noget der skal med ind i foderplanen og ændre den, men bare lidt som når vi mennesker drikker en energi drik.

Læste noget om at Blue Hors' havde lavet noget, men der stod det var til heste der blev trætte o.l fordi de kiggede en masse.

Hvordan har folk erfaring med de ting, til heste der ikke selv er energisk anlagt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Energi tilskud"
  • #1   12. apr 2012
    Det var til at give før klassen, før man rider til et stævne fx. :o)

Har lidt en tro om at som med alt andet så rager alt omkring Zolo ham langsomt, han har også startet mange stævner og været ude før - så det er ikke fordi han er komplet nybegynder, kun mig smiley

• #2   12. apr 2012 Man kan få en tube med et middel der giver ekstra energi - det gives ligesom en ormekur, altså sprøjtes ind i munden.
    Kan dog ikke helt huske hvad det hedder - men det kunne godt være fra Blue Hors. Det indeholder ingen ulovlige stoffer og må gerne bruges i forbindelse med konkurrencer. Det er meget nyttigt hvis man f.eks. har en pony som bliver træt den sidste stævne dag osv. smiley

• #4   12. apr 2012
    Hihi, det kender vi her ved Zolo!
    Han springer skide godt når han har den rette fart og afstand, så kommer han så godt over, man sidder super og han flyver over og har ryggen med.
    Det kræver bare rytteren bruger dobbelt energi i forhold til ham, for han og en ridebane ZzzzZzZ, i naturen springer han hellere "selv" og der er bedre flow.

Zolo har været "halvt" klippet og det har ikke hjulpet synderligt.
    Der udover får han 1 liter havre morgen og en aften, der er ingen respons på det.

Han er heller ikke min, derfor kan jeg ikke gøre så meget ved foderplanen.

• #6   12. apr 2012 ´
    Jeps, kun på ridebanen - den siger ham absolut intet, også derfor han blev solgt da det ikke duer med en konkurrence hest der ikke er "selvgående".
    Ejer rider tur og jeg er så "ond" og slæber ham ind imellem med ind på banen og er begyndt at springe på ham også.

Ejers datter har noget b-express som hun har prøvet at give til hendes hest/e men det virkede ikke, så vi det snakke jeg med hende om evt. at prøve :o)

• #8   13. apr 2012 B-ekspress fra Blue Hors, har jeg altid givet smiley

Kommentér på:
"Energi tilskud"

Annonce