910 visninger
|
Oprettet:
Energi tilskud {{forumTopicSubject}}
Hey
Nogle hestefolk som har prøvet dette produkt
http://www.innordic.eu/Webnodes/da/Web/CMS/Produkter/Innordic/Kompeet/Kompeet+3+kg
Overvejer det lidt istedet for havre.
Giver min hest 1 til 2 håndfulde valset havre før træning for at får en anels mere energi? Men syns det lyder rigtigt spændene dette produkt....
okt 2011
Følger: 12 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 8
jeg har lige købt dette produkt, og skal afprøve det i min foder fra i morgen af. Der går ca. 5 hverdage før hesten optager produktet 100 procent, så først efter de 5 dage skulle man kunne mærke forskellen på bla. udholdenheden. efter 14 dage skulle man begynde at kunne se en væsentlig forbedrig på hestens muskulatur, ifølge indehaver af produktet. jeg vender gerne tilbage til dig med tilbagemelding om produktet hvis du ønsker.
hilsen malli
okt 2011
jul 2008
Følger: 168 Følgere: 157 Heste: 7 Emner: 154 Svar: 1.148
Du må meget gerne ligge mere til om du sys at din hest bliver for hyper...
Måske kan man lokke dig til at tage billedere af før ?? og efter en uge til 2??
Det fordi min hest er meget følsom.
Har prøvet en masse nu, men en del af det regere han voldsomt på.
okt 2011
tror også dette produkt ville være bedre for din hest, da de som skriver i teksten på produktet, at hesten optager det 100 procent ud i kroppen og at det ikke bare ryger ud af bagenden på dem. hehe.
okt 2011
Jeg mærkede dog en meget stor forksel på hestens samarbejdsvillighed. Den blev forbedret plus udholdenhed.
okt 2011
jul 2008
Følger: 168 Følgere: 157 Heste: 7 Emner: 154 Svar: 1.148
Altså min hest går ikke længere død efter 10 min træning. Han virker mere smidig, og arbejds villig... Dog har han tabt sig en del.
Men min får kun 100 gram om dagen. Og indtil videre fungere det fint.
Så er tilfreds indtil videre
Energi tilskud