{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Energi tilskud {{forumTopicSubject}}

Hey

Nogle hestefolk som har prøvet dette produkt
http://www.innordic.eu/Webnodes/da/Web/CMS/Produkter/Innordic/Kompeet/Kompeet+3+kg

Overvejer det lidt istedet for havre.

Giver min hest 1 til 2 håndfulde valset havre før træning for at får en anels mere energi? Men syns det lyder rigtigt spændene dette produkt....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Energi tilskud
  • #1   21. okt 2011 hej.
    jeg har lige købt dette produkt, og skal afprøve det i min foder fra i morgen af. Der går ca. 5 hverdage før hesten optager produktet 100 procent, så først efter de 5 dage skulle man kunne mærke forskellen på bla. udholdenheden. efter 14 dage skulle man begynde at kunne se en væsentlig forbedrig på hestens muskulatur, ifølge indehaver af produktet. jeg vender gerne tilbage til dig med tilbagemelding om produktet hvis du ønsker. smiley

hilsen malli

• #3   21. okt 2011 skal nok komme med tilbagemelding efter et par dage smiley

• #4   21. okt 2011 Uhhh det vil jeg meget gerne vente spændt på

Du må meget gerne ligge mere til om du sys at din hest bliver for hyper...
    Måske kan man lokke dig til at tage billedere af før ?? og efter en uge til 2??
    Det fordi min hest er meget følsom.

Har prøvet en masse nu, men en del af det regere han voldsomt på.

• #6   21. okt 2011 det kan jeg godt prøve. smiley jeg har nemlig købt produktet for at min skulle få mere udholdenhed plus hun er ekstem tynd lige nu, da hun ikke har ville spise sit foder regelmæssigt tabte hun enrgien og muskler . så hvis produktet virker, så er hun hvertfal en god forsøgskanin at teste det på. smiley
    tror også dette produkt ville være bedre for din hest, da de som skriver i teksten på produktet, at hesten optager det 100 procent ud i kroppen og at det ikke bare ryger ud af bagenden på dem. hehe.

• #7   27. okt 2011 til alle jer som er nysgerrig efter at vide om dette produkt virker, så JA DET GØR DET! mangler din hest energi så¨kan det hvertfal anbefales. Men da jeg ikke brugte det for at min hest skulle få energi, men at den skulle tage på i muskelmassen og få mere udholdenhed så var jeg nød til at stoppe med at give hende det, da hun fik aaaalt for meget energi. men hun er jo også unghest, så det anbefales ikke hvis din er en unghest.
    Jeg mærkede dog en meget stor forksel på hestens samarbejdsvillighed. Den blev forbedret plus udholdenhed.

• #9   2. nov 2011 tror du kan bruge det altid. men jeg ville personligt kun bruge det i perioder.

• #11   2. nov 2011 Okay en lille tilbagemelding.

Altså min hest går ikke længere død efter 10 min træning. Han virker mere smidig, og arbejds villig... Dog har han tabt sig en del.
    Men min får kun 100 gram om dagen. Og indtil videre fungere det fint.

Så er tilfreds indtil videre

Kommentér på:
Energi tilskud

Annonce