{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd (anskaffelse af plag)
  • #3   12. apr 2012 evt mus og og spat sørg for at han vokser op på det plag foder så mindsker du chancerne for mus og spat

• #4   12. apr 2012 Okay smiley lod mig bare høre idag af en a de kunne få mus inden de blev "voksne" når de allerede er så store?

• #5   12. apr 2012 Fordel: Den bliver stor!
    Ulempe: Mus (bare foder med evt. breeder (fra Equisana?) og med Travo performance smiley

Det får min plag i hvert flad og hende købte jeg da hun var ½ år smiley

• #6   12. apr 2012 Okay smiley hva mener i sådan en skal koste, haner ud a dressur/spring afstamning, hingsten har avlet en del, men ikk nogen helt vild overdreven dyr hingst moren er også nogenlunde i papir, kan self ikke huske deres navne?

• #7   12. apr 2012 Mit føl (nu plag)
    kostede under 15.000 med pas og chip
    Mor b hest i spring (Kåret i DK)
    Far importeret fra Rusland som distancehest (ikke kåret i DK, men i Rusland)

Jeg købte hende selvom hun ikke havde været i hænder og var meget sky, nu er hun alt det jeg har drømt om smiley

• #8   12. apr 2012 Det er jo skønt, er hun så gået opad i værdi for dig?

• #9   12. apr 2012 MEGET! Hun er forsikret for over 30.000 fordi hun er så coo, hun kan diverse kunstner og er ikke bange for noget, springer alt fra almindelige spring til grøfter (Det hele er bare i tov self. uden rytter) Hun kan gå op på ting der larmer (en brønd-dims), få plastik i hovedet og berøres med det på hele kroppen.
    Hun følger bare i tykt og tyndt smiley

Det er helt fantastisk at have sådan et bånd til hende smiley

• #10   12. apr 2012 ja, jeg er nemlig gravid og det ville jo passe godt med en plag nu med alderen så er han klar når jeg er smiley

• #11   12. apr 2012 Fedt fedt har tænkt det samme med min, så er den nemlig klar når jeg er færdig på gymnasiet smiley

• #12   12. apr 2012 Ja smiley selvom mange synes det er dumt fordi den koster penge i al den tid, men har haft en før fra føl og man fik et mere specielt forhold til dem smiley

• #13   12. apr 2012 Det er helt unikt! smiley

• #14   12. apr 2012 hmmm hvis du er gravid nu har du så tid til at ride alle de gange i ugen den skal rides og smide alt det arbejde i den mens babyen er lille ?
    En unghest kræver jo noget mere træning end en erfaren en af slagsen ;O)

• #15   12. apr 2012 Fordele: Han bliver ihvertfald ikke for lille.
    Ulemper: Han risikerer mus MEN dette er bestemt ikke sikkert.
    Min gamle basse var små 1,70 som 1 1/2 års og han havde en enkelt lille bitte ubetydelig mus i det ene forben som først blev opdaget da han var 11 år og den havde aldrig generet ham og kom heller aldrig til det andet end den ene gang hvor han var en smule urentgående pga irritaiton derfra.
    På den anden side så risikere man generelt alt muligt med heste uanset alder. Du kan jo røntgenfortografere nu så er du sikker på hvordan han ser ud.
    Og ja, man får et andet forhold til ens hest man har haft fra helt lille hvis man selvfølgelig passer sammen og man formår at holde grænser- ellers er det ikke anderledes.
    Jeg håber du er klar på den opdragende opgave der ligger i det at have en ung hest. De kan være ret barske hvis de skal prøve en af. jeg havde ingen problemer men har mødt andre der slet ikke kunne håndtere deres heste fordi de ikke kunne lide at opdrage på dem da de var mindre. Og med opdrage mener jeg ikke tæsk og slag men konsekvens og ros på en rolig og fornuftig måde som hesten forstår.

• #16   12. apr 2012 Inden jeg blev gravis havde jeg en plag som vi havde haft fra 3 måneders, ellers har jeg altid beskæftet mig med ungheste, og tilridning, ellers havde jeg heller ikke sprunget ud i det smiley

Kommentér på:
Gode råd (anskaffelse af plag)

Annonce