1.775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Priser: Dyrlæge vs. Hestetandplejer Priser: Dyrlæge vs. Hestetandplejer

Hej folkens
Hvad giver i for tandpleje?
For et tandeftersyn ved dyrlæge?
For et tandeftersyn ved hestetandplejer?
For raspning/almindelig behandling.

(Særtilfælde som operationer og fjernelse af ulvetænder er uden betydning, så gerne priser uden det)

Og ved i om der er dyrlæger med videreuddannelse/speciale i tandpleje i Mors/7900 egnen (thy, salling osv)
Eller dygtige hestetandplejere i samme område?

Jeg har læst mig frem til at en hestetandplejer ikke selv må bedøve. Hvordan gør de i praksis. Er det så et eftersyn og så en senere tid til behandling hvor dyrlægen kommer og bedøver?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser: Dyrlæge vs. Hestetandplejer
  • #1   17. mar 2012 har prøvet begge der var små 200kr til forskel.

• #2   17. mar 2012 Ok. Jeg forestiller mig at der nok ikke er den store forskel i prisen...

Skriv evt gerne hvor i landet i kommer fra. Ved at der nogle gange er forskel i prisen alt efter hvor i landet man er fra smiley

• #3   17. mar 2012 Jeg plejer at bruge romlund dyrlæge (Ulrik) lige ude for skive og mener det var ca 800 kr for at få raspet tænder dog kan jeg ikk huske den nøjagtig pris da jeg fik gjordt andet oven i

• #5   17. mar 2012 Jeg gav 1000 inkl. kørsel, det var Eva Løber smiley

• #6   17. mar 2012 Jer der bruger uddannet hestetandplejer, kommer der en dyrlæge ud og bedøver eller hvordan foregår det?

• #7   18. mar 2012 Helle Emilie N: Eva Løber er uddannet både dyrlæge, kiropraktor, og tandlæge, så derfor bedøver hun.
    Derudover har hun kamera, som hun stikker ind i hestens mund, det er tilkoblet en bærbar, så du selv kan følge med, og man kan se SÅ mange flere detaljer end bare ved at kigge udefra. Og så er det super rart at man kan kigge med selvom man ikke helt ved hvad man skal kigge efter, da den går så tæt på, at du kan se alt helt tydeligt.

• #8   18. mar 2012 hun lyder god men bor desværre for langt væk. Kan se hun tager 6,5 i kørsel pr. km og der er over 100 km så bare kørsel er over 650 :-S
    men det er nok en som hende jeg skal have fat i. Som har godt forstand på det og selv kan bedøve (dyrlægeuddannet)
    Tak for alle svar indtil videre, kom gerne med flere smiley

• #9   18. mar 2012 Ja det er lidt dyrt hvis man skal have ud til kun en hest, vi var en 6-7 stykker som delte om det, så det blev noget billigere i kørsel smiley
    Hun kørte cirka 90 km hver vej, og vi kom alle af med omkring 1000 plus minus lidt efter hvor meget bedøvelse smiley

• #10   18. mar 2012 Dyrlæge Heidi Nielsen
    Tlf 22321877
    www.dyredoktor-heidinielsen.dk
    hun kommer meget i salling

hun er måde
    dyrlæge
    tandlæge
    kiroprakter
    osteopati
    kranio-sakral terapi
    akupunktur

hun har behandlet en pony hvor jeg står for
    tænder hvor hun har fjernet 2 ulve tænder samt slebet tand spidser hvor de var rigtig slemme samt sat en nakke på plads og det gav de 1000 kr for

skal selv ha hende ud til min 4 års da han skal ha fjernet en føl tand samt ha kiroprakter på da han skal tjekkes op igen efter at ha været låst på grund af skade

Kommentér på:
Priser: Dyrlæge vs. Hestetandplejer

Annonce