{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Vokser græsset nu? {{forumTopicSubject}}

Har jeg taget for meget hash, eller begynder græsset at blive grønnere nu?

Jeg tænkte at når der kommer en smule græs, kan mine gå ude alle de lyse timer. De sidste par år har mine kommet på sommergræs i april.

Der er ikke engang nippegræs tilbage på folden, har set, de spiser rødder, så glæder mig, til der kommer en smule, så jeg ikke skal være bange for mavesår ved at lade dem være ude længe. smiley ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vokser græsset nu?
  • #2   2. mar 2012 noget sker der i hvertfald ude, for når jeg ser på mine hestes afføring så er den noget anderledes end for 14 dage siden, ligner faktisk en lettere græsafføring

• #3   2. mar 2012 Græsset er så småt begyndt at vokse smiley
    Vi er ikke nået til den helt store vækstspurt endnu, men om en 14 dage/3 ugers tid (afhængig af vejret) burde græsset begynde at vokse rigtig, rigtig meget smiley

Alting bliver generelt grønnere nu. Det er stadig tidligt så der er ikke sket så meget, men foråret er ved at begynde! Det er jo super lækkert, jeg glæder mig også rigtig meget til at min kan komme over på græsfoldene. Der er en lille bitte smule græs tilbage nede i den ene ende, men de bevæger sig sjældent helt derned.

• #4   2. mar 2012 du har taget for meget hash *GG* det er egentlig stadig sne der ude smiley

vores græs er da så småt begyndt.. slet ikke hurtigt nok hvis du spørger smølfen *G*
    men de har da været ude og smage lidt på de helt nye grønne skud af alt muligt.. det var et hit smiley

• #5   2. mar 2012 Jo græsset er begyndt at vokse smiley træerne har også så småt sat knub.

• #6   2. mar 2012 også her . jeg har åbnet op til mine minier og de hygger sig gevaldigt

Kommentér på:
Vokser græsset nu?

Annonce