{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Gravide hopper og deres humørsvingninger.. {{forumTopicSubject}}

Puha, de er godt nok ikke til at have med at gøre nogle gange smiley
Nogle dage leger de hingste, og bedækker de andre hopper, hyler ad dem, og går hen til dem med udstrakt hals og pumper sig om..

Andre dage leger de hysteriske mødre der der ikke kan stå på staldgangen uden at 'naboen' skal have sparket boksvæggen halvt ind, lægger øre af alt og alle, og hvor man næsten ikke må strigle dem under maven uden de er ved at rive hovedet af én smiley

Haha.. Hvordan går det med jeres gravide hopper? smiley
Min er ifol med Heartbeat fra Stald Cajus ( http://cajus.dk/?DK/Hingste/Heartbeat.aspx) og 'vi' har termin først i juli smiley Hun er allerede begyndt at sætte sig lidt mave smiley

Mvh
Sofie Larsen og La Fayett

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravide hopper og deres humørsvingninger..
  • #2   22. feb 2012 Det kan ihvertfald ikke være et hingsteføl!

Har nemlig en personlig aftale med hoppen om at det bliver et hoppeføl den her gang smiley

• #3   22. feb 2012 Min kan jeg heller ikke strigle mave på, det kan den simpelthen ikke lide, når nu hendes lille babyhest er derinde, men det går da smiley
    På folden er hun ikke så vild længere, det eneste hun gør, at at jage de andre væk, hvis de kommer for tæt på smiley Ellers er hun også for det meste helt rolig, men ja humørsvingninger er der nok af smiley

Jeg har også lavet den aftale med min, at jeg altså gerne vil have et hoppeføl smiley

• #4   22. feb 2012 Min har osse sine humørsvingninger, nogle dage er hun super kælen,- andre dage skide sur,ligger øre og arrig på alle andre.Men vil endlig gerne ha masseret maven, den klør! Bare ikke under maven.
    Hun er normalt en frisk dame, men er da blevet lidt roligere med tiden, som maven vokser.

Har osse en aftale med vor herre om et hoppeføl smiley

• #6   22. feb 2012 Vores avlshoppe har alle dage forvandlet sig til en stor, farlig og ikke mindst prægtig hingst når hun er i fol - hoppe eller hingsteføl.. smiley

Kommentér på:
Gravide hopper og deres humørsvingninger..

Annonce