{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Så gik der et lys op for mig... {{forumTopicSubject}}

Åh nej.. Nu har jeg dummet mig gevaldigt...

Ja, jeg havde så fået en kasse med udstyr og da jeg er hyggerytter og aldrig har været vant til noget fint udstyr udover en sadel og et hovedtøj (groft sagt) så kender jeg ikke til alt det fancy udstyr man kan få...Jeg finder så i kassen en neopren dims og bliver enig med mig selv om at det da er til den martingal der også er i kassen.. altså en slags beskyttelse til den lige som fx en "lammetunnel til gjorden"... Sætter den til salg, for hvad skal jeg med sådan en..

Nu har den så været til salg herre længe og lige nu da jeg surfer rundt ser jeg så en magen til.. ha ha.. den stod så bare under halebeskyttelse... flot michelle..

Så nu har jeg virkelig røde kinder og røde ører.. Ej hvor er det bare flovt altså!

Fortæl hvad du har dummet dig med,,, Og lad os få et godt grin... alle dumme og sjove historier er velkomne..

Vi må grine af hinanden, så vi alle er til grin (og ikke kun mig ha ha)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gik der et lys op for mig...
  • #1   21. feb 2012 Hahahaha!

Da jeg var lille insisterede jeg på at have leggins udenpå mine langskaftede ridestøvler - det var jo smart, at alle de andre havde dem på smiley

... og så var der den gang, hvor jeg ikke forstod, hvorfor hesten ikke drejede, når jeg tog i tøjlen ... fandt så ud af at jeg var kommet til at kryse tøjlen, før jeg havde lagt dem over halsen på den, så når jeg tog i tøjlen i højre side, så var det tøjlen, der sad i venstre side af biddet x)

• #2   21. feb 2012 * krydse

• #3   21. feb 2012 Jeg rider pt. en hest op for en, som jeg tilred i sommers, så jeg burde jo vide hvordan den ser ud.. Da jeg skulle op og ride den for første gang i går, der kunne jeg bare ikke finde den hest, jeg brugte 30 minutter på at finde den.. Den var bare klippet og derved blevet mørkere.. smiley

• #4   21. feb 2012 Ha ha ... dejligt at det ikke kun er mig der dummer mig ;o)

• #5   21. feb 2012 Da jeg var lille, blev jeg sendt af de store piger ned på folden, for at tage grimen af den nye VALLAK.

Jeg går så derned, og så står der de to nye ponyer. De lignte hinanden super meget, og den ene var hoppe og den anden var så vallakken.. Men de havde begge grimer på!

Jeg brugte alt alt for længe på at løbe efter de heste, for at tjekke hvilken en der var hun, og hvilken en der var han :o)

Damn hvor var jeg ikke særlig gammel dengang! Griner stadig af det den dag idag!

• #6   21. feb 2012 jeg har MEGA dummet mig 2 gange
    første gang var jeg ikke så gammel og skulle ligge køreselen på Connemaraen, og kunne bare ikke få den til at passe og syntes den var mærkelig
    Ups havde vendt den forkert så fordel lå på bagdel thi hi
    Anden gang var for et par år siden, da jeg havde en 2 års og 3 års til salg
    Ganske alm brune DV´er og de gik nede hos min svigermor blandt 20 andre.
    En aften ringer der en som gerne vil se på dem, ok vi mødes hos svigermor.
    Svigermor var ikke hjemme så svigerfar ( som kun står for udmugning i staden ) skulle hjælpe mig de 2 unge ind fra fold.
    Jeg tager den 3 års og svigerfar den anden.
    Mens vi går ind, forklare jeg evt køber om de 2 heste, og tænker ikke over "lyd" der kommer fra min da vi når betonen thi hi
    Køber spørg så, hvorfor min 3 års har SKO på, øhhh hvad
    Det var så en fremmede ridehest jeg havde taget
    Behøver jeg sige jeg ikke fik solgt nogen hest hahahaha

• #7   21. feb 2012 Ha ha ha... Hvor skægt--- Ærgerligt at køberen ikke kunne se humoren i det ;o)

• #8   21. feb 2012 Da jeg var lille gik jeg på en rideskole, hvor man selv sadlede ponyen op.. Jeg hentede så sadel osv, og så tog jeg hovedtøjet der hang på ponyens plads.. Hmm.. Det så da ldit anderledes ud, men den havde sikkert fået nyt?

Det var ALt for stort! Så en dame hjalp mig med at rette det ind til ponyen

Da jeg var færdig med at ride, kom ne dame med en giga hest og spurgte hvor dens hovedtøj var henne.. Hehe *ups!* :o) Hun grinte dog og morede sig gevaldigt!

• #9   21. feb 2012 Altså om sommeren er jeg ponypige oppe på en gård ved kandestederne (Langagergård)
    En dag det første år jeg var deroppe, var jeg bagtrop på en af strandturene. Jeg red på en lettere fed (men rigtig sød og "sjov") hest. Det skal lige siges at han havde lidt besvær med at gå med af bakker - så han løb og bukkede lidt ned af dem xD ... På vej hjem fra stranden trækker vi over Milen, den slutter med en ret stejl skrænt - som vi skal ned af... Da vi så havde fået alle turisterne fint ned af bakken var det min tur. Midt på bakken falder jeg selvfølgelig (-.-") og den lille hest bukker ned af bakken og løber op foran en af de andre heste - imens at jeg triller ned af bakken og råber "paas påå, løs hest" eller sådan noget xD - meget professionelt ._." * host host*. Men hold kæft det var pinligt! xD
    Har tonsvis af historier som den smiley

• #10   21. feb 2012 Ha ha ha ha...

Trioen der er ingen grund til at holde dem for sig selv.. vi andre hører og læser dem gerne *fnis*

• #11   21. feb 2012 Haha, og så er der en del som jeg tror at har "fortrængt" detaljerne om xD
    Men du ved - klassikeren med ikke at kunne finde sin hest på folden, og den der med at man kommer til at putte det forkerte udstyr på hesten...

Nå men en anden gang oppe på "gården" - det var vist nok i år...
    Så red jeg forrest med et okay stort hold - og jeg sad vist lidt i mine egne tanker... Nå men der er den her lille sti vi skal dreje ind ad og jeg kom ridende og tænkte at nu skulle jeg altså huske at dreje ind ad den... Så kigger jeg op og syntes ikke helt at jeg kan genkende det som er forude... Så kigger jeg bagud og ser stien... ("F*ck!" tænker jeg bare...) Nå men jeg stopper rækken og og råber at vi lige skal vende om da jeg er kommet til at ride for langt (igen meget prof ikke? XD) nå men folk kigger lidt sjovt på mig... Nå men vi kom da ned af stien og resten af turen gik heldigvis godt smiley Det skal lige siges at det var en af mine første ture forrest xD

Og de første uger jeg var der oppe var der også en masse hestenavne - og heste forveksling fra min side xD (jeg er en dør til at huske navne og sådan, har bla. glemt fuldstændig hvad min hest hed Oo)

• #12   21. feb 2012 tja det med tur kender jeg "desværre" også haha
    havde et hold tante ryttere med i skoven, og de ville gerne gennem søen, ok
    Søen ligger nede, hvor vi så havde redet en sti til.
    Min ældste datter først an og mig bagest dumt dumt dumt
    Min hest er/var military og jagt hest og det med vand var bare sagen, så mens vi holdte og ventede på de andre kom ned og igennem, ja så vendte min lige om og sprang ud over skrænt og ned i søen
    Jeg ga et vræl fra mig ups
    Vi landede heldigvis på dybt vand og kunne svømme i land thi hi

• #13   21. feb 2012 HAHA.. Jeg kender en der havde lidt travlt med af få redet en masse heste, lidt hurtigt en dag, hun har lige redet en hest, er færdig med den og har trukket den i boksen, så råber hun hvor den's eget dækken er, fordi det der var i boksen kunne ikke være den's egen for hun kunne ikke lukke det,

vi andre siger så at det er den's eget dækken, Nå hun bruger så 1 minut mere på at prøve at få det lukket, Så råber hun at vi skal hjælpe fordi at hun kan bare ikke få det til at passe. Vi går ind i boksen og Doooh Så havde hun sørme lige glemt at tage sadlen af xD hahahahaha WTF!!!

• #14   21. feb 2012 Linette og I andre:

Det er nu rart at finde ud af at man ikke er den eneste som kan "finde på" sådan noget smiley

• #15   21. feb 2012 Forstår dog ikke hvordan man kan glemme at tage sadlen af og så ligge et dækken uden på og ikke opdage det hahahaha xD

• #16   21. feb 2012 Ha ha nej for søren...

Hmm jeg kunne jo ikke få solgt min beskytter til martingal.. og jeg rettede det lige efter jeg havde oprettet det her indlæg.. altså til det det var.. og nu har jeg fået min første henvendelse på den ha ha..

• #17   21. feb 2012 Det må være et af menneskehedens store mysterier xD - desværre kunne det vist godt have været mig -.- Haha :b

• #18   21. feb 2012 Hihi ja det er nu sjovt, hvad man kan komme til.

Jeg prøvede engang, at mens jeg skridtede på en hest, der blev den pludselig forskrækket og snurrede rundt på stedet. På en eller anden underlig måde endte det med at jeg røg ned og stod på jorden med det ene ben, mens det andet stadig sad i stigbøjlen og jeg havde fat i tøjlerne, som om jeg skulle til at stige op ;o) Det må have set lidt komisk ud :o)

(",)

• #19   22. feb 2012 Hahaha, åh hvor jeg elsker at læse sådan nogle indlæg x)

Jeg fik engang strukket ud sammen med min gamle part ...
    http://hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=487737
    "Så var det jo at her den anden dag efter en dejlig skovtur valgte min ridemakker und jeg at slå et smut forbi tanken og købe forfriskninger .
    Da vi var ved tanken , var vi jo nødt til at stige af hestene, min makker skulle ind og købe og jeg var så hesteholder .
    Doven som jeg er ville jeg bare glide af hesten og så lande på jorden ..
    Jaja, simpel sag, men fandt ud af at lammeskindssadel og sweatpants ikke glider så let som jeg havde regnet med, så endte med at have det ene ben oppe på hesten og et på jorden .
    Nu er Sietse (hesten) omkring de 165 , så kan du forestille dig et stræk der kom i mine lår ?
    Nok har jeg lange ben, men alligevel o_O

Så ja, jeg gik simpelthen i vertikal spagat .
    Jeeez, det kan ikke anbefales xD"

<b>Linette S</b>
    Hahahah, hvordan kan man undgå at se sadlen? Troede hun det var en kamel hun var ved at lægge dækken på ? XD

• #20   22. feb 2012 *Fnis*

Kommentér på:
Så gik der et lys op for mig...

Annonce