Året der gik {{forumTopicSubject}}
Ja så er året ved at være forbi
-Hvordan har jeres hesteår/løbsår været?
For mig har 2010 været et kanont år. Jeg startede i marts med at ride hos Lisbeth på Join. Det blev senere ændret til O'hara. O'hara var den gang lige fyldt 3 og da jeg blev smidt på ryggen af hende, var det kun 4. gang hun havde rytter på. Et par gange efter skulle vi en tur i skoven og vi trippede der ud af sammen med Lisbeth og Join. Så siger Lisbeth lige pludselig da der kommer en traktor: Ja, jeg ved altså ikke rigtig hvordan hun reagere, det er 1. gang hun er på tur! What? tænkte jeg bare. Men aldrig har jeg redet på så rolig en hest. Hun sagde hverken noget til traktore, busser eller biler Det var en stor succes. Når men det fortsatte og jeg begyndte et ride der ude fast 3 gange om ugen. Jeg blev enortm glad for det. Samtidig hjalp jeg til med at tilride en 2'er pony som var rigtig lærerigt. I Juni deltog jeg i Hippoaden med O'hara. Vi red 15 km. Hun blev desværre erklæret halt på et af bagbenene, men vi havde alligevel haft en vidunderlig tur. Så kom sommerferien og jeg red jo som sædvanlig. Det var super dejligt ikke at skulle tænke på andet en heste ;D Jeg var på Ferie i Berlin, så de dage fik O'hara også fri
Jeg fik også prøvet et køre o'hara for vogn et par gange, hvilket var super sjovt. Så blev det oktober-november og Lisbeth havde O'hara med på banen en dag for at se hvad hun kunne. Det så ikke alt for godt ud og de besluttede at hun skulle sælges Det blev jeg selvfølgelig meget ked af, men jeg overlevede. Hun blev solgt til en pige i Sønderjylland (mener jeg) og de lod til de havde det fint. Imens holdte jeg fri fra hestene, da sneeen havde indtaget jorden Ohara og den nye ejer klikkede efter en måned ikke sammen og hun skal nu sælges videre. Det kan jeg selvfølgelig ikke ha' og jeg har nu købt hende tilbage. Nu venter jeg bare på at hun kommer hjem Så 2010 endte super godt
Undskyld det blev lidt langt, men sådan er det når man skal fortælle om et helt år
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
- Min egen traver har dog lige været lidt syg, men hun er kommet sig igen, og tulre rundt:p Regner med at "pippi" som den hedder den jeg er igang med at tilride, snart skal starte travløb her til foråret, hun skal bare trænes i hurtighed nu, så skal det nok gå godt:D
- Lyder super med den du er igang med, dejligt den ikke er bange for noget!:D Den jeg rider, havde aldrig haft rytter på før, men den var også helt rolig, og siger heller ikke så meget til traktor osv.. Det bare dejligt!
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.108
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
Året der gik
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside