{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulykkesforsikring
  • #1   21. feb 2012 Da min datter fik en pony ned over sig gik der 3½år og sagen skal op igen når hun bliver 18år.

• #2   21. feb 2012 Hold da op! Det var godt nok vildt! Hvorfor skal den op igen når hun bliver 18?

• #3   21. feb 2012 Jeg blev sparket i hovedet af en hest i September 2011. Det er hestens forsikring (Gjensidig) der skal betale skadeserstatning. Har intet fået endnu og de har bare skrevet, at jeg er berettiget til erstatning, men ikke hvor meget eller hvornår det bliver. Jeg kan stadig ikke arbejde, gå i skole eller lave fysisk hårdt arbejde.

Min egen forsikring (GF forsikring) dækker kiropraktik og fys i 1 år fra ulykken og frem. De var lynhurtige til at sende mig sådan en 'blanket' som jeg skal give min behandler så behandleren bare kan sende regningen til forsikringsselskabet.

Så man skal ikke håbe på at der sker noget hurtigt smiley

• #4   21. feb 2012 Et forsikringsselskab vurderer normalt først mén efter 1 år, så du skal nok vente til september i år. Jeg blev smidt af en hest i september 2010 og har lige været ved lægen og få udfyldt sådan en attest. Den sender lægen så ind til min forsikring og så begynder de, at vurdere på det, der står. Gider ikke vente alt for længe. Har ventet længe nok

• #5   21. feb 2012 jeg fald af hesten som 4 årig og brækkede nakken og min mor kæmpede for at få dem til at udbetale ersatning det tog så bare kun 10 år

• #6   21. feb 2012 Hold da op. Ja, når forsikringen skal af med penge, så er de MEGET sløve! Men meget hurtige, når de skal have penge. Det er bare ikke i orden. Der er jo en grund til, at vi har dem. Kan slet ikke se, hvorfor det skal tage så lang tid. Det er under al kritik!

• #7   21. feb 2012 for søren da.. nårh.. Tak for den information, når de nu ikke kunne fortælle mig det!
    Fed situation at stå i når man har en hest der skal betales regninger til, og man ikke kan passe et job!

• #9   21. feb 2012 fordi at hun ikke er vokset færdig endnu og da det er ryggen der tog skade så tages den op igen.

• #10   21. feb 2012 De vurderer først efter et år. Men da jeg i sommeren 2010 brækkede armen ret voldsomt, gik jeg så til læge igen et år senere og fik konstateret mengrad osv. Fra jeg fik lavet den attest og til jeg fik penge fra forsikringen gik der ca en måned. Der udover fik jeg at vide, at skete der ændringer som gjorde at det skal revurderes og en evt større erstatning skal på tale, skal jeg blot til læge og have lavet en ny attest igen.

• #13   21. feb 2012 Jeg blev påkørt af en bil i september 2009 , har efter det fået lavet 3 eller 4 funktionsattester af mit knæ , været ved adskillige læger ,
    Forsikringsselskabet vurderede at jeg INGEN mengrad havde , dette tog 2 år.
    Har herefter taget kontakt til erstatningssdvokaterne og efter endnu 1 år fik jeg i november 2011 forsikringen ( med hjælp fra advokater) til at indse at min mengrad i mit knæ var 5% ,

Meget lang kamp, der stadig er åbent og skal tages op om 5-10 år

• #14   21. feb 2012 Kan være med her

For snart fire år siden, faldt jeg af hesten og fik lavet et vrid i mit højre knæ. Blev operet 6 mdr efter.
    Gik til en masse genoptræning. og fik behandlinger med binyrebakhormon.
    blev så opreret igen sidste år, i samme knæ.
    Nu vil de ikke operere mere, da jeg er for ung mener de.
    Kan ikke få nogle penge,.
    Da de mener jeg er overvægtig. og ska sidde tyve kg. for at se om det vil ta mine smerter, og har fået forskellige svar fra hver enkelt læge.
    Kæmper med smerter hver eneste dag. Ender nok med et nyt knæ om nogle år.

Min far er endda forsikrings mand.

• #15   21. feb 2012 Det gjorde den også, men der er så heller ikke så meget at være i tvivl om, da jeg har hævelser som aldrig forsvinder, manglende rotation begge veje og manglende bøjelighed og har kroniske smerter. Jeg fik konstateret en méngrad på 5% og siden har jeg så fået noget bruskdannelse som buler, hvor jeg har fået indopereret plader.

• #16   22. feb 2012 Jannie: Jeg brækkede så mit håndled, men ellers lyder vores situationer ret ens. Jeg blev opereret 3 gange inden for 8 mdr. Jeg mistede bevgeligheden (dreje-evnen) fuldstændigt. Min hånd vendte "omvendt". Altså ligesom når en tjener går med en bakke på håndfladen. Så det var meget svært for mig f.eks. at skære med en kniv. Det foregik med min hånd "vendt forkert". Sidste operation som foregik juni 2011, fik jeg sat et membran ind og der blev taget lidt mere af knoglen. Efter det startede jeg til genoptræning for 3. gang og kan nu dreje hånden næsten fuldt ud. Stoppede med genoptræning i oktober 2011. Fik lige lavet denne funktionsattest i mandags ved min læge. Så det er den ventetid fra nu til jeg får svar, jeg er spændt på. Og er selvfølgelig spændt på svaret.

Kommentér på:
Ulykkesforsikring

Annonce