{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når i gør noget godt for jeres heste....
  • #1   17. feb 2012 Gulerødder, rugbrød, æbler smiley Er nok lige det han får hvis han skal have noget godt mad :-))

• #2   17. feb 2012
    Klør ham på bagbenet ellers lader være med at ride dressur og nøjes med godt tempo på...

• #3   17. feb 2012
    Parkerer ham ved wrap-ballen :b

• #4   17. feb 2012 Når mine krikker skal forkæles, er der følgende ting jeg kan finde på at gøre:

-Når græsset udenom foldene er groet rigtig højt, så slår jeg det med leen, og giver dem flere trillebørfulde af det.

- lave god stærk kamillete og give i maden, så det er lækkert og lunt.

- Give dem en god strigletur eller gå en tur med dem (sidste skal jeg dog have en med)

- trække dem ud i haven og lade dem græsse der

Og her er planen over hvad jeg skal have lavet til foråret og sommeren, så mine muler har det bedst muligt:

- sprøjte (med en gift der tager skræpper og andet ukrudt, men ikke græs), gøde, kalke og så den store og evt. den lille fold til, så der er rigtig meget grønt, godt hestegræs. Når de så har det godt, kommer turen til køkkenhaven.

- Få ordnet hegnet, sat nye stolper i, og få malet de steder, der skal males.

- Forhåbentligt få lagt fliser foran boksene så det bliver nemmere til næste vinter.

- Ordne haven på samme måde som foldene, så hestene kan gå derude og græsse af - og så mor bliver glad.

- Boksene skal vaskes, og det samme skal hestene

- Og så skal min baby-mule i rigtig god form, så han kan blive rigtig flot med muskler og mere styrbar.

Det er mine planer.. smiley

• #5   17. feb 2012 Humm når Luffe har været rigtig dygtig eller andet,
    Så får han dejligt varmt mash som vintern eller koldt om sommern, ellers æbler og gulerøder (:

-Ellers normalt elsker han at blive kløet på bringen, det syntes han er luksus xD
    -En god strile tur eller en hyggelig gå/græsse tur(om sommern)

Det er nok de ting jeg forkæler ham mest med (:

• #6   17. feb 2012 Åhh vores heste har det godt HAHAHAH xD

Gid jeg var en hest ... -.-

• #7   17. feb 2012 Hygger og nusser om dem smiley

• #8   17. feb 2012 et kærligt klap smiley

• #10   17. feb 2012 Min forkæles hver dag! smiley Gulerødder, ebler, godbider.. Og nusses meeeget smiley

Han er helt VILDT med lakrids, så han får godbider der smager lakrids om han har været ekstra dygtig.. smiley

Kommentér på:
Når i gør noget godt for jeres heste....

Annonce