2.630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

for korte ridestøvler for korte ridestøvler

for nogen tid siden begyndte jeg at fokusere på folks ridestøvler...
rigtig rigtig mange rider med for korte ridestøler.. hvorfor
det ser træls ud.
jeg kan forstå at pony ryttere hurtigt vokser ovenud, men voksne færdigudvokset mennesker..???

hvordan passer dine støvler

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for korte ridestøvler
  • #1   13. feb 2012 Fordi de måske ikke synes om at have så lange ridestøvler på?

Jeg rider med et par dressurstøvler der går hele vejen op. Men jeg vokser så heller ikke mere, så dem kan jeg have i et godt stykke tid.
    Og så har jeg et par kortere som jeg kan springe i, for de andre kan jeg ikke bøje mit ben så meget i.

• #2   13. feb 2012 * Cathrine & Rák |Team RáCa| *
    Jeg mente ikke korte men FOR korte smiley

Det skal lige siges det er ikke en kritik af nogen mere en undren over at folk ikke køber støvler der passer...

jeg tænker mest i dressur, da de jo er nød tl at være lidt lavere ved spring..

• #3   13. feb 2012 "rigtig rigtig mange rider med for korte ridestøler.. hvorfor"
    Fordi jeg synes det er mere behageligt. Jeg rider også ofte i gummistøvler og vinterstøvler.

"det ser træls ud."
    Og så?
    Jeg er ligeglad med, om nogen synes min påklædning "ser træls ud" når jeg rider eller er i stalden. Hvis du ikke kan lide den måde folk klæder sig på, så kig den anden vej..

• #4   13. feb 2012 jeg har ret korte ben, så mine støvler har aldid skarvet bag knæene, så nu bruger jeg bare junior skafter...

• #5   13. feb 2012 puha hug kan man nemt få her på HG...

jeg er absolut ikke smart når jeg er ved hesten,men jeg vil ha at mine ting sider ordenligt.

jeg rider selv ofte i leggins, men disse er også lage nok.. smiley

hvis jeg skulle ud og give mange tusinde kroner for et par nye støvler, skal de passe..

• #6   13. feb 2012 Jeg er ikke helt med på hvilken måde du mener det? smiley

• #7   13. feb 2012 *MMS *
    der er mange der rider med støvler er næsten 10 cm for korte...
    en dressur støvle skal jo gå op til lige under knæ skallen..

• #9   13. feb 2012 Trine Bisgaard Kristensen / Puma
    LIKE, LIKE, LIKE

synes bare det ser så sjuskt og useriøst ud

• #10   13. feb 2012 Jeg rider mest spring, mine er lidt for korte, da jeg har tynde og lange ben, og har ikke penge til specialsyet støvler smiley

• #12   13. feb 2012 Men mine er meget meget lidt for korte. Der er ca 0,5 cm op til min knæhase.

• #13   13. feb 2012 Cille og Vildhesten .
    hvem rider i alm sko??

Trine Bisgaard Kristensen / Puma
    ja det kan jeg se... puha det skal ikke meget til at få folk op af stolene...
    de kan ikke nøjes med at sige de finder det mere behageligt/ikke har råd/har købt brugt osv uden lige at gi en sviner med til højre benet

• #14   13. feb 2012 Mine er springstøvler, så selvfølge er de for korte når jeg har dressurbøjler, og jeg synes sdet er behageligere(;

• #15   13. feb 2012 MEN så er det godt det ikke er andre folk der skal bestemme hvordan ens støvler skal sidde. smiley
    Nogle er det bare umuligt at finde støvler til som passer uden at få dem specialsyet - og jeg har ikke 5000 til støvler. Hvis jeg red b-stævner eller højere skulle de selvfølgelig passe meget bedre. Da jeg selv synes for korte støvler ser sjusket ud. Men ja..

• #16   13. feb 2012 TINA BJERREGAARD » Team LB .
    se det var et svar man kunne bruge, og i en ordenlig tone,tak for det

• #17   13. feb 2012 Det var skam så lidt smiley

• #18   13. feb 2012 Og jeg synes selv det er sjusket men har bare ikke penge til så dyre støvler så jeg kan passe dem 100% over det hele smiley

• #19   13. feb 2012 Cille og vildhesten.
    Om det er en kort støvle med leggings der passer eller en lang støvle der passer kan vel være det samme?

• #20   13. feb 2012 Cille og Vildhesten .
    his dig nu lige lidt ned!!

jeg rider ikke i alm sko... har jegikke gjort siden sommeren 2006 på min gamle hest da der var hede bølge og for varmt til støvler.

• #21   13. feb 2012 Cille og Vildhesten .
    det har faktisk virket sådan... smiley

som skrevet lagt opp er det ikke for at angribe nogen bare mere en undren over at folk bruger penge på dyre støvler, der så ikke passer

• #22   13. feb 2012 Mine ben vokser stadig, så jeg synes at det ville være dumt at købe et par mega dyre ridestøvler som jeg alligevel er vokset ud af om 1/½ år. smiley

Jeg kan godt se pointen i at det ser pænere ud med et par flotte dyre støvler som passer perfekt, men jeg ligger alligevel bare og tuller rundt på klub plan, men når jeg bliver bedre, og skal til at ride distriktstævner osv. vil jeg helt klart anskaffe mig et par. smiley

Såååå, jeg klarer mig med mine jodphurs, leggins og mine kunstlæder ridestøvler (:

• #23   13. feb 2012
    Skal jeg en gang havde nogle ridestøvler, så skal de nok også være for korte..
    Jeg hader den stive, fangede fornemmelse som ridestøvler giver og jeg hader at bevægeligheden forsvinder og man bliver nappet i knæhulen og ikke kan bøje benet til hug fx.

Elsk på leggins...

Men egentligt vil jeg helst ha' bamsestøvler, bare tæer eller reebok sko på smiley

• #24   13. feb 2012 Cille pg vildhesten.
    Du skriver det til Trine med at at dem der var for korte var tude grimme osv.
    Men di skrev hun kun red i sko.

Hun har tidligere skrevet at hun red med leggings som var lange nok, det jeg så mener er at du ikke forstår det med at om det er en leggings eller lang støvle kan jo være det samme.

En for kort leggings er ko det samme som en for kort støvle smiley

• #25   13. feb 2012 nej nej, jeg har ingen steder sagt at i er tude grimme..

der er forhåbentlig forskel på støvler og mennesker.. smiley

og nu skrev e ikke tude grimt,men at jeg synes det ser træls og sjusket ud...

• #26   13. feb 2012 Cille
    hvorfor skrev du at jeg red i alm sko..??? den har jeg stadig ikke forstårt

• #30   13. feb 2012 Cille og Vildhesten .
    nu blev jeg nysgerig... hvad billed mener du at jeg har alm sko på på...
    der er ikke nogen billeder hvad jeg sider på hesten...
    jeg hopper først i støvler lige inden jeg stiger op..

• #31   13. feb 2012 Jeg rider selv i for korte støvler smiley Men det er fordi at jeg har knæskade og derfor har to ret store buler under mine knæskalder, der gør at jeg ikke han have støvler på, der går så langt op, som de nok skal smiley Er så også springrytter på lavt plan, så jeg kan bestemt ikke se problemet i det ;b Men ak ja, hver sin smag smiley

• #32   19. aug 2012 jeg bruger korte støvler, fordi jeg syns de er mere behalige og så er de meget nemmere at få af og på syns jeg. og så bruger jeg leggins med mindre jeg bare skal hygge ride

• #33   19. aug 2012 hov troede du mente korte støvler.. ikke FOR korte støvler... men tror at nogle køber dem forkorte fordi, hvis man har en smule korte ben som jeg selv har, så kommer de til at gøre ondt og kan gnave i knæ hasen. det har jeg også prøvet og det er meget ubehageligt at ride med og så kan man ikke ride ordenligt fordi det hele tiden gør ondt.. man rider bedre hvis der ikke er noget der genere en hele tiden..

Kommentér på:
for korte ridestøvler

Annonce