{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Shit en skrækkelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

denne hest: http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=18696
står hjemme ved os, men de flytter dne snart hjem af perosnlige grunde. hende deer har den hedder camilla og er min bedtse veninde. min mor har oz edn hest så der står tre derhjemme så var min mor kørt til undervisning og jeg lod gori stå hjemme og gik en tur med pingo da jeg så kom hjem har vi en jordfold, og jeg lukker ledet op smider pingo ind og så løber gorti fadme ud uden grime eller noget, jeg går helt i panik, og un begynder at græsse jeg kan ikke fange hende og hun løber mellem jordfolden og stalden(der er en lille sti) og ned i den anden ende af haven og jeg kan ikk få fat i hende, og begynder at græde i panik, f*** hvor var jeg bange, skynder mig at hive en stor grime ud, og går hen og laver en spææring på den sti ind til jordfolden da hun står i stien og får vendt hende om og så løber hun hheldigvis ind.

shit jeg var bange sidder stadig og ryster en smule, og jeg var fadme bange...

min ponzer stod bare der inde og tog det rogligt, sårn en fin pony, men hold k*ft en ubehagelig oplevelse.. en god gårtur med ens hest ender i panik...;-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shit en skrækkelig oplevelse
  • #1   30. aug 2006 Træls smiley
    Forstår dig godt!

• #3   30. aug 2006 Jeg har også prøvet hvor min extremt hidsige engelske fuldblod løb ud af folden og ned af en "sti" mellem fold og ridehus. Den "sti" var under en meter bred. Der var store betonklodser i den ene side ind mod ridehuset og en skrænt og så metalhegn ud til folden på den anden side. Det eneste jeg kunne tænke var "åh nej, få nu ikke benene ind i et eller andet!". Og selvfølgelig løb mine andre heste rundt på folden, og gjorde den løse hest endnu mere hidsig.

• #4   30. aug 2006 Har også prøvet noget ligene, min gamle pony stak også fra mig og løb op mod vejen, jeg har aldrig grædt så meget, jeg faldt ned i knæ da jeg løb efter ham .. Var så bange for jeg aldrig sku se den hest mere.. Nu griner jeg bare af det .. hihi

• #5   30. aug 2006 også har jeg også prøvet med min egen at den løb tur med mig rundt på gården. Hehe, den travede bare lidt øget, og jeg efter den "hængende" i træktovet. . Hehe, hvor må jeg ha set dum ud .. Det værste var at jeg nærmest kunne se min hest grine af mig. Da vi nåede for enden at gården vendte hun om og løb tilbage .. hehe ,

• #6   30. aug 2006 hehe, ja men det er anderledes med andres heste..

min løb også fra mig en mærk aften og ud mod veje og bedgynste at skrige ehtl vildt, heldiogvvis var han løbet hen til nogle der kom skridtene.. sådan nogle frække heste;d

• #7   30. aug 2006 Uha, har prøvet det før med en hest der virkelig bare ikke vil fanges.. Og det var også uden grime .. Og alle de andre heste stod inde på folden og ville jo gerne ud så jeg kunne jo ikke bare åbne leddet ..

• #8   30. aug 2006 min venínde har prøvet det med min pony hvor hun ville have dem ind fra fold ((og jeg var på vej der over)) hun ville så først tage sin egen ind men lige så snart hun åbede leddet om min pony i fuld galop mod hende hun prøvede at lukke ledet med det kunne hun ikke og han løb lige ind i ledet så han kom ud og galoprede rundt og de kunne ikke fange ham så kom jeg og ville finde mig veninde og min pony og hendes og så kommer der en løs hest løbene rundt og hjørnet og det er jo så min neej hvor jeg fik et chock han løb op og ned at foldene men heldig hvis var der en dame der fangede ham......dumme pony hehe

• #9   30. aug 2006 Det sgu ik sjovt har prøvet det med Giga vi havde lige fået hende hjem også ska jeg hente victor ude fra folden også løber hun ud mens jeg tager victor ud og hun løber først hend og æder lidt græs men så når jeg skal tage fat i hende galopere hun bare ned på en kæmpe marke vi har bag vores gård og ham bondemanden som ejer stykket hader heste heh fedt jeg løber så der ned med 1m højt græs jeg bliver helt våd og glider 4 gange fordi det har lige regnet heldigvis løber hun hend til vores nabos heste og snakker lidt med dem så jeg når lige at få fat i hende Puhh ha det var tæt på, kunne lige forstille mig hun løb ned i den anden enden af marken! :s

Kommentér på:
Shit en skrækkelig oplevelse

Annonce