1.189 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Spændende nyheder fra"
En REN overraskelse!!
JA.. Så skulle der laves bøjeprøve på Sunrise, da hun nu er solgt, og selvfølgelig gik den tykke igennem. Fuldstændig fejlfri. Men vi fik os lidt af en overraskelse, for da jeg købte hende i 2004, ...
JA.. Så skulle der laves bøjeprøve på Sunrise, da hun nu er solgt, og selvfølgelig gik den tykke igennem. Fuldstændig fejlfri. Men vi fik os lidt af en overraskelse, for da jeg købte hende i 2004, ...
Skrevet af: Pernille M - 5. okt 2005
gruppetråd!!!
synes da lige at vi skla havde en tråd hvor vi kan vise vores grupper frem og søge nye medlemmer.. alle mine grupper søger nye medlemmer. så hvis du synes at en eller flere lyder spændende så er du ...
synes da lige at vi skla havde en tråd hvor vi kan vise vores grupper frem og søge nye medlemmer.. alle mine grupper søger nye medlemmer. så hvis du synes at en eller flere lyder spændende så er du ...
Skrevet af: Jeanette (Fæhesten) - 9. jul 2008
Spar penge på din forsikring
-
Dette emne kan kun læses
28. nov 2003 Følger: 1 Følgere: 159163 Emner: 80 Svar: 457
Spændende nyheder fra HesteGalleri.dk {{forumTopicSubject}}
Kære brugere,
Vi får løbende henvendelser fra brugerne om ønsker til nye gallerier.
I den forbindelse har vi brug for Jeres hjælp til at finde ud af, hvilke af forslagene der er mest populære.
Klik ind på http://www.facebook.com/pages/Bazoomdk/265821736789784 , tryk synes godt om - og vær med i afstemningen.
I 2012 kommer der desuden mange spændende forbedringer til HesteGalleri.dk, herunder den største relancering nogensinde i løbet af foråret. Udover et opdateret udseende, lanceres en lang række af de ønsker vi har modtaget fra vores trofaste brugere. Det er bl.a.:
- Meget større billeder overalt
- Forbedret markedsplads
- Live-opdatering
- Forbedrede venne-funktioner
….Og meget andet som vi håber du vil sætte pris på. Tak for de mange gode input!
Fremover kan du også følge os på Facebook på http://www.facebook.com/HesteGalleri.dk
Mvh. HesteGalleri.dk