ulykker <3 {{forumTopicSubject}}
har i været ude for nogen rideulykker.hvis i har vil jeg meget gerne høre om det. jeg har været ude for 2......
nr 1: jeg red en pony som var 4 år. lige pluselig flippede den og løb væk med mig. jeg ville hoppe af men så sad min fod fast i stigebøjlen.. så jeg blev slæbt 10-15 meter efter heste og blev sparked i hovde...så jeg fik en meget slem jernerystelse...og en forstudet fod..... lige efter ulykker var jeg meget bange for at ride men nu er jeg okay igen........
nr 2 : jeg var på ridelejer.....vi red ned til vandet kl 9 om aften..... ligge pluselig var der en hest der blev bange for en brandmand og prøvede at hoppe til siden.....men den kunne ikk så den hoppede frem i stedet...op i en anden hests røv....så hesten blev bange og smed ryttern af. og hun blev trampede på....men hun kom op igen.....og så red vi tilbage...og da vi kom hjem besvimede hun lige forand mig....og hun er ligesom en storesøster for mig så jeg blev helt vildt ked af te.....så jeg besvimede og fik kramper i hele kroppen.......men hun er klar igen
hvad syndes i om det
knuz mie
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Jeg har kun prøvet een gang , hvor det var rimelig slemt . Styrtede på ponyen , i torden vejr . Hun gik i panik & ville hjem , så hun løb afsted . Alt det hun kunne . Men da hun har 4 sko på , mister hun balancen i svinget i skvater . Vi vælter så ned på venstre side . Husker ikke meget fra selve styrtet . Men ser ponyen ligge ned / rejse sig , hvor i hendes skuldre bløder totalt . Jeg skriger & vil op til hende . Men det kunne jeg så ikke . Det gør ondt i benet . Kigger ned & ser mit <b><i>KNÆSKAL</i></b> . Puha jeg besvimmede & kort tid efter , fandt naboen mig der i chok .. - Blev syet med 16 sting . En hel nat på skadestuen . Bestemt ikke rart .
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.092
Jeg har været ude for en ulykke i september 2005.. Cecilie her fra stutteriet havde engang en hest der hed shere kahn. en utrolig smuk vallak, men skør i hovedet. jeg skulle skridte ham af, og pludselig tog fanden ved krikken, og den gik helt amok. jeg tabte begge stigbøjler, og jeg blev kastet af.. Jeg landte i træhægnet som gik rundt om ridebanen. det knak under mig, og jeg kan ikke huske at de andre kom hen til mig og tog min hjelm af og fik mig op.. hegnet havde lavet et meget stort sår på min ryg som jeg stadig ahr ar efter....:(
det er nok lidt kyllinge agtigt, men jeg kom først op på en hest igen her i foråret/sommers, pga jeg fik så ondt i ryggen at jeg ikke vidste om jeg turde...
Hilsen achena
nov 2004
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 159 Svar: 1.283
Har aldri været ude for nogen særlig ulykke. eneste var en ponni på stallen som stejlet å bukket så mye.(hun var meget forvirret). jeg satt meg på å skulle prøve å roe henne. da stejlet hun rundt å falt opp på meg. fikk en svak forstuing i foten, men ellers like hel. tok over hele treninga av den ponnien etter den dagen, å vi ble bestevenner<3 desverre ville hennes eiere flytte henne=( så hun dro=(
jul 2005
- Jeg var oppe på min pony , allerede efter 14 dage , da jeg kom hjem fra sygehuset .
Da skulle jeg bare ud & snakke med ponyen , hvor min mor smed mig op på hende , helt ubevidst . Havde nemlig aldrig troet jeg kom til at ride igen . Meen det joo <b> </b>
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.109
Det er da ikke noget over ulykker?
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.109
jul 2005
For ulykker er bestemt ikke rare .
aug 2006
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408
1) Min veninde og jeg var ude på tur, og vi red i vejkanten.
Folk tog hensyn, men en gjorde ikke, og så endte det galt.
Min veninde blev kørt ned, og hende og hendes hest sad fast i bilen på en besynderlig måde.
Både hende og hendes hest døde
PIV PIV!
2) Jeg blev smidt af en frieser hingst på tur, hvor jeg fik hjernerystelse, og forstuvede begge ben ..
aug 2006
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408
ulykker <3