{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Firsthorse forsikring
  • #1   19. jan 2012 kan ik sige andet end de er det rene lort!!
    har heldigvis aldrig selv brugt dem, men kender mange som har og de har ik haft andet end problemer, hele vejen igennem!

• #2   19. jan 2012 kender mange som har haft store problemer med dem, når det kom til udbetaling af forsikring smiley ... jeg nyder dog godt af at få betalt 75% af alle minde dyrlægeregninger (self. ikke vedligehold)

• #3   19. jan 2012 har dem men har aldrig skulle gøre brug af dem endnu. Så ..

• #4   19. jan 2012 jeg har dem også og er glad for dem. Jeg fik udbetalt en livs forsikring fra dem sidste år. Der var ikke de store problemer, det var min dyrlæge der ordnede det

• #5   19. jan 2012 Jeg har haft god oplevelse med at få udbetalt penge på dyrlæge regningerne - de er en smule langsomme, men pengene kommer smiley

MEN.... i sommers/efteråret da min kære Quality blev aflivet havde vi 4 måneders kamp med dem pga. en rigtig dum fejl fra vores side som gjorde hele udslaget i at de afslog min dyrlæges anmodning om lov til at aflive hesten da den ikke kunne helbredes.

Først ville de overhovedet ikke lytte til os og vi kunne næsten ikke komme igennem til dem... min far er RIGTIG god til at skælde ud , så hver gang vi ikke kunne få fat i dem på kontoret og snakke videre om sagen blev han ved og ved og ved med at ringe..
    til sidst endte den på direktørens bord da den alm. skadesansvarlige ikke ville tage sagen længere....

det gav en masse bøvl og vi måtte til en second opinion - som de bad om (og betalte!) derefter ville de stadig ikke tro på os....dog fik vi efter 4 måneders kamp frem og tilbage, endelig hul igennem og de gav sig.

Som stor ros skal det siges, at jeg fik forsikringssummen på min hest allerede dagen efter han var aflivet ..det var pænt af dem.

Jeg synes ikke de håndterede sagen særlig pænt... at man kan blive ved med at ringe og lægge 5 beskeder ved dem (igennem deres telefonmand/dame) uden at de gider ringe tilbage....det er for dårligt!

Men altså....de har ikke skræmt mig så meget at jeg skiftede selskab....har forsikret min nye hest ved dem - ene og alene af den grund, at de har den bedste og billigste dækning!

• #6   19. jan 2012 Har samme problem ang. det med at få fat i dem. Jeg har haft ringet til deres skadesanmelder(direktøren) 20 gange uden held...

• #7   19. jan 2012 Har ingen problemer haft med dem.
    Min hest har haft kiropraktor hver måned i over et år nu, og jeg mailer bare regningen og kvitteringen til dem på mail, og så dumper pengene ind på min konto 2-3 uger efter uden de stiller ?.

De har altid svaret når jeg har ringet, og en enkelt gang ringede jeg for at høre om mine muligheder, da dyrlægen havde opgivet den lidt og overvejede at tage den på uanvedelighedsforsikringen.
    Fik fat i en af de alm. medarbejdere som ville få chefen til at ringe til mig. Og maks 30min efter havde jeg ham i røret.

• #9   20. jan 2012 Jeg ventede 10 uger på at få hesten forsikret. Så ringede jeg til et andet selvskab dansk heste forsikring, det tog 4 dage, så havde jeg policen. Jeg vil IKKE anbefale 1. horse.

• #10   20. jan 2012 Der er ikke andet end bøvl med dem, hold dig langttt væk fra dem.
    De kan bestemt IKKE anbefales.

Kommentér på:
Firsthorse forsikring

Annonce