{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  firsthorse forsikring??
  • #1   12. apr 2011 Jeg har ikke selv forsikring der, men har kun hørt godt om dem. Så synes jeg også at det er kanon med den kolik ordning de har!:)

• #2   12. apr 2011 Jeg har tryg forsikring, og har netop haft brug for den, idet min unge hest har fået en kronisk kodesenebensbetændelse....Og jeg er meget imponeret!!

Utrolig hurtig og simpel sagsbehandling, klar kommunikation og super service!! Godt gået Tryg - jeg flytter ikke mine forsikringer bare fordi, de kan fås billigere andre steder...jeg tror på, man får, hvad man betaler for...det har jeg i hvert fald gjort.

• #3   12. apr 2011 k A: ja ja men nu var det ikk lige tryk jeg var intra i. men nej det heller ikk kun for pengene.

• #4   12. apr 2011 mener det er der mine er forsikret, men faktisk ik helt sikker smiley
    har ikke haft brug for forsikringen endnu, men der har da heller ik været noget bøvl endnu..

• #6   12. apr 2011 Jeg havde First Horse til min hest som blev aflivet for en uge siden smiley Og må indrømme at jeg ikke var glade for dem. Vi snakkede med dem, da det blev besluttet at han skulle væk, og der lovede de at det ville tage en-to dage at få sagen behandlet, men fire dage efter var der stadig intet svar, så vi ringede til dem i to dage, hvor de lovede at færdigbehandle sagen, og først på tredje dagen ringede de og sagde at sagen var i gang. Men eftersom min hest ikke stod og led, så var det ikke nødvendigt af dyre etiske grunde at aflive ham med det samme. Det gjorde mig godt nok gal! Hesten var kronisk halt, men havde i lang tid ikke optaget sit foder og var derfor blevet meget tynd, så dyrlægen havde snakket om mulig kræft eller nogen organ problemer.

Så det at min hest stod på dyrehospitalet i en uge, fordi de ikke kunne snøvle sig færdige, gjorde at det nok er sidste gange jeg bruger det forsikringsselskab smiley

• #7   12. apr 2011 Bruger First horse...kan kun anbefale...

• #8   12. apr 2011 Super erfaringer m. sygeforsikring hos dem. Hest blev skadet en mddr. efter køb og tegning af forsikring, har stort set været det i et år m. store regninger tilfølge. ALDRIG problemer m. refusion, dog enkelte gange lidt lang ekspeditionstid. Dækker jo også kiropraktor, hvilket jeg synes er super.

Vh
    Tanja

• #9   12. apr 2011 Jeg har også first horse, det eneste jeg kan sige, som jeg ikke har været vant til fra andet forsikringsselskab er, at dyrlæge skal skrive rimelig præcist hvilken diagnose eller obs diagnose de har set, det er ikke nok der står om kommentar "undersøgt for halthed". Jeg blev en anelse irriteret over det, men det vænner man sig vel til.

• #10   13. apr 2011
    Prøv at søg på Hn ? der vil du finde flere tråde om dem.

Sygforsikring er der for det meste ikke problemer med. Men når det kommer til at udbetale Uanvendelighed! ja så er de ret tunge at danse med.
    Jeg bliver hvor jeg er, selvom den lige pt måske er dyrere end andre? men jeg kender servicen og det er trods alt det som det kommer an på i den sidste ende.

• #11   1. jun 2011 min mor sendte en regning ind til first horse på mail, og vedhæftningen glippedde hvilket de var flinke til at gøre opmærksom på.. hun sendte igen og nogle dage efter sendte hun en mail for at spørge ind til om den var kommet rigtig frem denne gang, intet svar, hun ringer ind nogle dage efter og bliver svinet til af en medarbejder at man kan da regne ud af den er modtaget når man intet har hørt og at de har min en behandlingstid på 14 dage, min mor prøver at forklare damen i telefonen at hun jo var usikker på om den var modtaget når den første mail glippede, damen sagde til min mor at hun ikke gad høre på hendes brok og knalede røret på... Aldrig mere FIrst horse...

Kommentér på:
firsthorse forsikring??

Annonce