{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Måske aflives.. {{forumTopicSubject}}

Føj.. I går kl 20.30 ca kom en fra rideskolen og sagde at jeg skulle kigge til loke fordi han lå helt mærkeligt og sagde mærkelige lyde.. Så jeg trak ham ned i ridehallen og gik med ham indtil kl 22 hvor dyrlægen, han fik så noget beroligende og noget olie fordi han havde forstoppelse.. Vi gik så lidt igen og han fik fred..! Der var klokken ca. 23.30..
Så i morges da kl. var halv syv bliver jeg ringet op om at Loke var helt svedt og skrabede i boksen og var helt mærkelig, min mor og jeg kører så derop og går med ham! Men han var bestemt ikke rar og se på! Så vi fik fat i dyrlægen, men han kunne ikke komme før klokken 8 fordi han var alene på klinikken, men han kom så kl halv 8..! Heldigvis, for det hele resulterede i at min elskede lille pruh hest er på Landbohøjskolen i KBH og er ved og blive opereret mod tarmslyng..
jeg håber så inderligt at jeg bliver ringet op senere i dag eller i morgen af en glad dyrlæge der siger han er frisk igen... Men hold da op.. Det er godt nok hårdt:'( Specielt når to heste jeg kender er blevet aflivet pga. tarmslyng.. Han må bare ikke dø fra mig. Elsker den lille hyp så meget..

Please Loke.. Bliv nu frisk igen.

Et lille sørge indlæg fra mig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske aflives..
Kommentér på:
Måske aflives..

Annonce