{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Vent på mig i galloppen..? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hg'er smiley Jeg har lidt af et problem som jeg tænkte i måske kunne hjælpe mig med .... smiley Det er sådan at når jeg sætter min hest i galop, så synes jeg bare han fiser der ud af, når jeg læner mig tilbage og tager lidt i tøjlen bliver han nærmest lidt hidsig.... :-(. er der nogen af jer der har et godt råd til hvoRdan jeg kan få ham til at slappe mere af i galloppEn..? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vent på mig i galloppen..?
  • #1   5. jan 2012 En masse overgange til trav/skridt evt helt ned i parade... min hoppe løber også ind imellem og der laver vi overgange næste for hvert 3 galop trin og kan snildt lave 15 overgange på stor volte det kan virke til ikke og fungere men bare bliv ved... nogle skal have 3 overgange andre 30 før de forstår. men sørg for din opstilling er i orden og træn halveparader og sidst men ikke mindst, find en underviser smiley

• #2   5. jan 2012 Der kan være flere måder til at arbejde med det problem. Du kan vælge at ride en masse overgange, men der kan også være heste, der løber fordi det kniber med at finde balance og rytme. På sådanne heste ville jeg vælge at fortsætte med at galoperer i nogle minutter, hvor jeg arbejder roligt med at støtte hesten og give den lidt selvtillid i galoppen. Hvis det er en ung hest, så er det meget normalt at de løber i galoppen i starten. Det skal have tid og træning, og i sådanne tilfælde hjælper det ikke rigtigt, hvis man tager hesten ud af galoppen igen og igen. Den skal have lov at galopere og finde sin rymte og balance. Er det en ældre og mere uddannet hest, så kan temposkift og masser af overgange være en god ide.

• #3   5. jan 2012 En fra min rideskole havde samme problem.
    Hun blev ved med at gallopere rundt indtil hun havde styr på den og nu galopperer den fint.

Kommentér på:
Vent på mig i galloppen..?

Annonce