{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feder Mash?
  • #1   3. jan 2012 ja det feder, normalt står der på sækken hvad der er i for det svinger meget fra de forskellige mærker. men hvis man kun giver det 1-2 gange i ugen er det ikke noget man behøver at tænke videre over hvis man altså kun giver et par hundret g i tør tilstand

• #2   3. jan 2012 Mash fra St. Hippolyt feder ikke, det gavner der imod hesten tarmflora m.m

• #3   4. jan 2012 Hvis du vil være sikker på at opretholde en god mave på din hest, men gerne vil have en "mash" uden tilsætningstoffer af forskellig art, så skulle du tage og købe roepiller i stedet, de skal stå i blød i længere tid, men der er absolut intet i ud over roer (og i nogle varianter op til max 6% melasse), de holder hesten mave og tarme iorden og giver en god mæthedsfornemmelse. Min kan ikke fordrage mash, men elsker roepillerne smiley

• #4   4. jan 2012 Jeg bruger Mash fra Pavo, der er masser af energi og fedt i, som min den unge får efter anstrengelser, super effektivt!! Men ja, hvis du ikke ønsker at det feder, så roepiller, men køb fra et godt mærke, så der ikke er sand i.

Kommentér på:
Feder Mash?

Annonce