11. maj 2009 Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
Natten over uden mad og vand. Uhyggeligt. {{forumTopicSubject}}
Puha. Jeg sidder og ryster, og forstår virkelig ikke det her.
Er blevet ringet op af min veninde, der bor på gården hvor min hest står. Han står sammen med 2 andre.
Jeg får afvide, at de idag fandt hestene nede på vores træningsbane, hvor de tilsyneladende har stået natten over. Dvs. en nytårsnat uden mad og vand, og med minimalt læ.
Det er ikke nogen fra familien, og det er ikke mig der har gjort det.
Igår holdte vi fest ude på gården, men vi kan ikke se hvorfor eller HVORDAN nogen af gæsterne skulle kunne få hestene ned på banen.
Banen er en lille indhegnet firkant i forlængelse af folden. Men det kræver altså alligevel noget at få 3 heste derned, i fuldstændig mørke. - Og da især hvis man har drukket, og aldrig har haft med heste at gøre..
Jeg kan virkelig ikke lide det, og vi finder jo nok aldrig ud af hvad der er sket s:
Puha..
Hvordan har jeres heste klaret natten?
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.108
Vores klarede det helt fint. Vi havde tændt radio og lys, og ellers havde de fået masser af hø og wrap
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
den kvæggård jeg engang arbejdede, som lå out in the middel of nowhere, altså ikk lige nogle i nærheden, eller jo der var et par naboer, men de gjorde ikk den slags, nå men der var nogle der havde morret sig med at tage der ud, og lukke alle goldkøerne ud...
nogle går bare over stregen, og det behøves ikk engang være nogle man kender... tror enlig ikk du skal tænke alt for meget over det, selvom det er skræmmende at der har været nogle fremmede der inde
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Er der mulighed for at de selv er gået derind?
maj 2009
Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
Det er virkelig uhyggeligt. Men jeg forstår bare ikke hvordan nogle mennesker i fuldskab har kunne lukke dem der ind? Det tror jeg ikke engang jeg ville kunne i mørke, i ædru tilstand.. Og det er jo mine heste..
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
- Vi er flyttet nyt sted hen, og han har bare taget det så stille.. De er kun 2 derude sådan på landet, så der har ikke været noget problem, skønne dreng altså
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 883
Utrolig at folk ikke bare kan fest og more sig, uden at skulle ødelægge ting eller gøre ting der er farlige for mennesker/dyr...
Har arbejdet ved en landmand, som oplevede at komme ud i malkestalden d. 1 jan og så var ALT i malkeanlæggget skilt ad og smidt i en stor dynge...
Så han kunne så bruge 2-3 timer på, at få det hele samlet igen.
Det gjorde så at køerne fik meget spændte yvere af at vente og at han ikke nåede at få malket for mælkebilen kom for at hente mælken.
Hvad i alt verden for folk ud af, at gøre sådan noget???
Natten over uden mad og vand. Uhyggeligt.